wie bekend met behandel centrum geertgen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minimuis, Dec 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    drew ja ik wilde hem naar voren halen weet nu eigenlijk niet goed wat te doen dus neem wel contact met ze op kijken wat ze zeggen. Heb met mijn eigen gyn afgesproken dat ik een echo op 1feb ga krijgen.

Botervliegje tot nu toe voel ik me goed nog geen stress of paniekaanvallen gehad hopelijk blijft dit zo meestal kreeg ik het ook pas op de dag van de echo en die is nog ver genoeg weg

2. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hallo,

Doet er hier ook iemand mee aan het wederkerigheidsproject van Geertgen? Ik ben erg benieuwd naar die ervaringen.

Groetjes Lientje

3. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Als wij naar ivf over moeten is dat zeker iets wat ik in overweging neem. Wij hebben geen donorzaad of -ei noodig, maar mijn "over"-eitjes gun ik best een ander die ze nodig heeft. moet het nog wel uitgebreid met mijjn man overleggen, hij moet het natuurlijk ook goed vinden.

Knuf Sookie

4. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Ja, dat begrijp ik, maar ik zoek eigenlijk ervaring met iemand die dus geen IVF nodig heeft, maar de uitwisseling toch wil doen. Mag je dan eerst je eigen gezin 'compleet' maken alvorens je tot donatie over gaat, of gaat dat anders?

Ik lees er ook heel weinig over op het internet (mensen die het echt gedaan hebben)

Groetjes!

5. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Bij het Geertgen heb je, wanneer je van hun "niets nodig hebt" om het zo maar ff te zeggen, de vrije keus. Je moet ook niets als je ivf doet daar. Het is natuurlijk el zo, dat wanneer jij donorzaad nodig hebt ze je vragen of je een ei af wil staan )of andersom, eoi nodig, zaad afstaan, geen ei of zaad nodig, maar wel goed zaad, vrije keus) en dat verrekenen ze dan.

Ik heb er bij hun een heel document over gelezen. zal het es opzoeken.

--zoek--

Pff, waarom kun je nooit meteen vinden wat je zoekt als je het zoekt..

Ja gevonden:
    http://www.geertgen.nl/Binaries/File/Guido%20Pennings/Faire%20wederkerigheid.pdf

6. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Maarja, je vraagt naar een ervaring. Die kan ik je (nog) niet geven..

Succes iig

Knuf Sookie

7. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Sookie,

Lief dat je mee denkt hoor! Ik heb het gelezen op de site van Geertgen. Maar ja inderdaad, ik ben op zoek naar eigen ervaringen, omdat ik toch nergens terug kan vinden hoe dat dan in zijn werk gaat in de praktijk.

Ik vind het ook wel ee beetje vreemd eigenlijk dat er zo weinig ervaringsverhalen op het internet te vinden zijn...wat vinden jullie hier eigelijk van?

Groetjes

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    Hey Lientje,

Wij zitten in dezelfde positie en hebben ons aangemeld bij het Geertgen. ( KID ). We hebben in maart het eerste intake gesprek.

Ook wij zijn benieuwd hoe het wederkerigheids-proces in zijn werk gaat.. Volgens mij is het de bedoeling dat je pas eicellen geeft als je zelf een kindje hebt gekregen.
    Want als je voor KID gaat , doe je meestal IUI, en voor het doneren van eicellen moet je volgens mij een punctie doen zoals dat gaat bij een IVF behandeling.

Het is inderdaad vervelend dat er zo weinig info beschikbaar is !
    Wanneer is jullie eerste afspraak??

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    ???

10. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Ik zit via cz en alles word gewoon normaal vergoed.

mss heb je ook wat aan deze link: klik

iig succes!

Knuf Sookie

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    Dank je sookie !

Heb net even op de site gekeken, maar die mevrouw die ik aan de telefoon had weet niet waar ze het over heeft !
    Geertgen staat gewoon op de site als behandelcentrum waar alles vergoed wordt !! :)

12. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    You're welcome!

Gewoon een muts bij zilveren kruis.

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hallo ladies ik weet niet of jullie me nog kennen..
    maar ik loop ook bij geertgen...

en zie hier eerste ronde iui ZWANGER!!!!!!

14. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Babyhope, GEFELICITEERD!!!!!

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Babyhope gefeliciteerd

Ik ben een paar maanden geleden dit topic begonnen ook omdat ik info zocht over geertgen met mijn intake waren we zwanger helaas mocht het voor ons weer niet zo zijn we hadden gehoopt geertgen niet meer nodig te hebben maar helaas zoals jullie aan mijn banner zien mocht het weer niet zo zijn. Ik ga van de week een nieuwe afspraak maken en dan gaan ze kijken wat ze voor ons kunnen doen hopelijk met blijvend resultaat.

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    Gefeliciteerd Babyhope !! wat goed !!!

@ Minimuis.. wat verschrikkelijk .... :( ik ga voor je duimen !! knuffff

17. samkids

samkids Niet meer actief

Minimuis, wat een naar nieuws weer. Hopelijk krijg je nieuwe hoop na je bezoek morgen.
    Ik ben tot nu toe erg tevreden over het Geertgen. Ze hebben een hele voortvarende aanpak. Waar de arts in het Erasmus MC zei dat er geen behandelmogelijkheden zijn, zeiden ze bij het Geertgen meteen 'zo en zo gaan we het aanpakken'.

Sterkte er mee!

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Drew goed om te horen dat ze je kunnen helpen, hou mij een beetje op de hoogte hoe het met je gaat;).

Ik heb vorige week gebeld dat het weer mis was en kan morgen gelijk al komen dus hoef gelukkig niet lang te wachten.
    Ik zit vol vragen dus hopelijk hebben ze een antwoord, het rare is namelijk dat een prof in het emc zei dat ik niet meer moest spuiten dit zou totaal niks doen nou inmiddels is mijn ervaring als ik niet spuit er ook geen ontwikkeling is ja een week en daarna ga het fout blijft alleen nog heel lang zitten:(. Ik zal morgen wel laten weten hoe het in geertgen was.

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Hallo allemaal,

Wij zijn na een aantal nare ervaringen in ons ziekenhuis nu ook gaan kijken naar geertgen en ik heb ze gister gebeld. Ik heb ons verhaal gedaan en we kunnen 12 maart al terrecht. Eigenlijk 5 maart al maar het ziekenhuis waar we nu zijn is nogal laks met dossiers doorsturen dus toen zei de mevrouw aan de telefoon dan doe maar een week later dan weten we zeker dat we alles hebben. Maaaaar heb er wel een goed gevoel bij.......

minniemouse

20. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hallo damess en minnie hahahaha

ik kwam even melden dat het vorige week uitgelopen is op een mk..
    nu aanstaande vrijdag weer eerste fm om 12.20 uur bij dr ruis...

iedereen heel erg veel succes

xxxcindy

minnie komt helemaal goed meiss!!!

Share This Page