He Meiden, Ik ben op zoek naar een leuke winterjas. Het liefst tot boven me knie. En een capicion. Wie o wie weet een leuke winterjas. X Tam
ik heb er net 1 gekocht bij de h&m via internet was 60 euro met korting's code op afdeling gratis te vinden.
Ik heb "zo eentje als jij beschrijft" gekocht bij De Sting voor 99,95 valt mee vind ik voor een winterjas
Maar nou vraag ik me af een zwangerschaps jas kan je die na je zwangerschap ook gewoon dragen of zie je echt dat het een zwangerschaps jas is? Want in de winter heb ik wel een dikke buik.
Tartaar: als ik jouw was zou ik dan snel een zwangerschapswinterjas kopen. Of tegen die tijd een paar maten groter. Ikzelf heb die jassen daarna weggedaan waren behorolijk uitgelubberd. In 2008 liep ik ook behoorlijk zwanger in de winter en er was geen zwangerschapswinterjas meer te krijgen.
Ik had zo'n recht model een beetje wijd, maar ook die kon op het eind niet meer dicht. Dat was dus wel een gewone jas. Ja kan anders ook voor een zwangerschapsjas op marktplaats kijken. Maar ook dan moet je niet te lang wachten. Nu kan je misschien nog wel een goede deal sluiten.
ik zou geen zwangerschapsjas kopen, is zonde, want draag je maar 1 jaar. ik heb vorig jaar bij de h&m een jas gekocht met alleen boven knoopjes, en mijn buik kon er mooi tussendoor groeien. dit jaar valt hij gewoon recht. zal eens kijken of ik een foto kan vinden, is het wat duidelijker wat ik bedoel edit: zoiets dus..
Nou als we net zo een winter als vorig jaar krijgen zou ik toch voor een zwangerschapsjas gaan. Ik had er vorig jaar ook een, mijn dochter is in januari geboren en ik was er erg blij mee. Super jas van mamalicious, zonder dikke buik ook een leuk model. Er staat nu een buik in maar ik bewaar hem, stel dat ik ooit weer zwanger mag zijn in de winter. Na de zwangerschap heb ik hem trouwens nog gedragen met mijn dochter eronder in de draagzak. Ging prima.