Hallo, Ik ben even benieuwd wie er bekend is met het Echo bureau van dokter papa in Amsterdam ijburg. En dan met name over de vroege geslachtsbepaling. Wij willen misschien vanaf 13 weken geslachts bepaling laten doen of misschien met 14 weken. Bij wie had hij het goed? En kon hij het goed zien of was het een lange zoektocht. De kosten zijn toch 65 euro en dat is veel geld.. Maar wij zijn TE nieuwschierig om langer te wachten haha. Ik hoop op wat reacties van mensen die er ook geweest zijn Liefs
Ja dat snap ik. De meeste zekerheid heb je rond de 20 weken en we krijgen een medische 20 weken echo zo ie zo. Maar willen daarvoor al een pretecho laten doen vandaar.
Hoi, ik ben met mijn zoon en dochter nu 5 en 4 jaar, bij hem geweest met beide zwangerschappen in 14 weken. Hij had het met alle 2 juist. En ik ben afgelopen week weer geweest met 14 weken en 2 dagen zwanger. En het was overduidelijk. We krijgen een meid er bij. Dus veel plezier als je gaat
ik zou het zeker doen! hij is super goed! Ik ben zelf met 14.5 week geweest ( ik kon ook niet wachten ) en waar wij zelf dachten een jongentje te zien op het scherm, zag hij gelijk al dat dat toch niet zo was en gaf ons ook de zekerheid dat het 100% een meisje was. Dit is ook met de 20 wkn echo nogmaals bevestigd. Ook bij 3 vriendinnen die in totaal 5 kids hebben heeft hij het alle 5 x goed gehad en ze zijn allemaal rond de 14 weken naar hem toe geweest.
Super meiden voor jullie reactie! Ik denk ook dat ik beter tot 14 weken kan wachten.. maar dan is net weer die week met koningsdag enzo. Even geduld dus nog. Fijn om jullie positieve ervaring te horen, dat geeft toch net ff een setje om een afspraak te maken!
Wij hebben bij onze oudste zoon een 3d echo laten maken bij dktr papa. Het was echt een hele bijzondere ervaring. Hij heeft alles uitvoerig uitgelegd en laten zien. We hebben een dvd met de echo beelden en al zijn uitleg mee naar huis gekregen. Wij zijn erg enthousiast en bevelen hem bij iedereen aan voor een 3d echo. Ik weet niet hoe het zin met een geslachtsbepaling maar hij kwam op mij zeer kundig over.
Ik was bijna 16 weken, dan zien de meeste pretechobureaus het ook wel hoor. Geen ervaring met dr papa, wilde liever wachten anders zou ik alsnog 3 x gaan om het zeker te weten ( en dat heb ik alsnog gedaan )
65 euro......wat een oplichter. Hier met 16 weken 25 euro betaald, beter even wachten dan ishet geslacht ook beter te zien
Geweldige man! Heel bekend NL gaat erheen en hij heeft meer dan 20 jaar ervaring. Paar jaar terug met 15 weken gedaan en nu met 13.6 wk. Zit er volgens mij nooit naast. Uitgebreide uitleg en dvd heel relaxed allemaal. Je moet alleen ruim van tevoren een afspraak maken (kan online) want zit altijd bomvol. Succes!
Ik ben met 14.5 week geweest. Was 100% een jongen, dat is het nogsteeds 😊 En het was echt een super ervaring bij dr. Papa. Het kindje werd helemaal nagekeken en eigenlijk was voor 90% al gezien waar ze bij de 20 weken echo naar kijken. Hij legt alles uit in begrijpelijke taal en heb super mooie foto's gekregen. Dat is die 65 euro echt wel waard! Ik snap heel goed dat hij het erg druk heeft en heel bekend Nederland naar hem toe gaat!!