Ik heb een universele telefoonhouder voor in de auto besteld en ik krijg dit bericht. Wat moet ik hier van maken?
Hij komt het zelf afleveren en vraagt of er genoeg parkeerplaats is over 22 minuten Nee, sorry ik kan hier ook geen kaas van maken. Heel raar bericht.
Hi friend, yes yes, asking is free! Parking here is very nice. We have parking with roof and parking no roof. Parking in front of house and also in city. That is very big place for cars, but also not cheap. But we dutch people, everthing is not cheap. Very Nice yes? And how is the parking in your country? So Nice to talk to you friend. How is your mother? Geen idee wat alie betreft. Wel heel tof dat hij moeite doet om het goed te verzenden. Ik zou hem vragen wat hij ermee bedoeld.
Zal hem maar een berichtje sturen met de vraag wat hij er mee bedoeld. Heb hem nog niet gezien, dus denk dat hij het niet komt brengen .
Bedoelt hij misschien hoe je de telefoonhouder wil vastzetten (parkeren) in je auto?Zodat hij weet wat voor bevestiging het nodig heeft,bv een zuignap oid...
Of wellicht zijn de telefoonhouders niet in alle landen toegestaan en heeft het daar iets mee te maken...?