we willen volgende week naar de julianatoren. maar wat voor een attracties zijn het? meeste attracties waar kids alleen in moeten of ook veel waar ze met een ouder in moeten?? we hebben namelijk 2 kids van 3 jaar mee en 2 van 1 jaar. handiger om die van 1 jaar thuis te laten? anders moet 1 ouder steeds bij de kleintjes blijven en de ander omste beurt met de grotere in een attractie. lijkt me ook niet echt leuk....
Hoi Damaay, Wij zijn twee weken geleden naar de Juliana toren geweest met ons zoontje van 2 jaar. In de meeste atracties mogen de kleintjes in dit wel onder begeleiding van een ouder. De achtbaan piraten boot en nog een soort andere boot die draait mogen de kleinste niet in. Intree geld is vanaf 2 jaar 19,75 ik vind dat een hoop geld alles zit dicht op elkaar en ik vond het eigenlijk teveel intree geld, voor wat je krijgt. Verder vond die4 kleine het fantastisch. Gr
Via vakantieveilingen kan je goedkoper tickets krijgen. Ik heb tickets gewonnen via Vakantieveilingen, 47 euro in totaal voor 4 kaarten, geldig t/m 26 oktober. (ik weet niet of we nog willen gaan, dus als iemand ze wil overnemen hoor ik het wel )
ons zoontje van 3 kan in heel veel dingen alleen. Maar de kinderen van 1 kunnen ook veel mee hoor. Dus ieder een 3 jarige en 1 jarige en hup mee in de attractie!
ik heb dagje uit vouchers van c1000 dus dat scheelde 10-15 euro op een kaartje 20 euro vind inderdaad dan veel geld. dan leg ik er liever 10 bij om naar de efteling te gaan
past dat dan wel? want meestal zie je toch wel dat er alleen een volwassene en 1 kind in kan of 2 kinderen?
ik ben er vorig jaar geweest, ik wil er dood nog niet gevonden worden ( was wel heel druk toen) wat een mierennest zeg! vreselijk.
Ik vind het ook een verschrikkelijk park, doe mij maar de efteling oid. Die van 1 jaar heeft er volgens mij nog niet veel aan...
Wij zijn een paar weken geleden op een vrijdag geweest met 2 jongens van 4 en 2 en een meisje van bijna 1. Dat ging prima, de jongens konden in veel attracties wel met z'n tweeën. En soms ging 1 van ons met allebei tegelijk of met 1 van de twee in een attractie. De ander bleef dan bij de kleine. Ik vind het voor kinderen van deze leeftijd een geweldig park. Het is niet te groot, maar ook zéker niet klein! En ze mogen in vrijwel alle attracties. Voordeel was wel dat wij op een vrijdag buiten de vakanties waren, dus er waren nergens wachtrijen (of hele korte). Kortom, ik vind het een aanrader!
Ik ga aanstaande zaterdag met mijn dochter van 7. Ze heeft kaartjes gewonnen met een wedstrijd. We zijn er nog nooit geweest, dus ik ben erg benieuwd. Ik hoor er wel veel positieve verhalen over
wij zijn vorig jaar geweest en dit jaar weer. we vinden het een leuk park en de kinderen vermaken zich prima. vorig jaar was onze jongste 1 en die mocht wel in veel attracties onder begeleiding. al viel hij na een paar uurtjes wel in slaap en dan moet er natuurlijk wel 1 ouder bij de jongste blijven. dit jaar waren onze kindjes 2.5 en 3.5 en konden ze in vrijwel alle attracties. in een paar ook zonder onze begeleiding. het voordeel was wel dat het beide keren niet druk was en we dus nooit langer dan 10 minuten hebben moeten wachten bij een attractie.
Wij hebben een aantal jaar een abonnement gehad. Wel erg leuk park. Mijn dochter is nu 1, maar neem volgend jaar geen abbo. Ten eerste nu even wat duur ( konden het altijd goedkoper krijgen), en we het wat voor meer vanaf 2 vinden. De shows zijn erg leuk trouwens. Maar die zijn er niet meer denk ik ? ( bekende shows, woezel en pip ed)
Er waren wel shows, maar alles shows waren met die twee muizen, en eigenlijk in alle shows dezelfde liedjes. Dit keer was er extra Halloween activiteiten, die waren wel leuk vond ik zelf. Het park zelf vond ik voor mijn dochter van 7 wel leuk. Wel stond ik op 1 moment te kijken van het gedrag van personeel (gestreste medewerker die tegen kinderen schreeuwt) heb overwogen om een klacht in te dienen, maar dit uiteindelijk niet gedaan.
hartstikke leuk park, lekker alles dicht bij elkaar dus niet 100 km lopen naar de volgende attractie zoals de efteling, niet duur als je hem vergelijkt zoals weer met de efteling. mijn kids zijn 6,10 en 13 jaar oud alleen de laatste is er nu klaar mee maar de 2 jongsten vinden het nog steeds geweldig en we gaan al vanaf dat ze net konden lopen! we zijn ook een aantal x naar de efteling geweest maar mijn jongsten vonden de julianatoren toch leuker.
Je hebt een punt qua afstand en prijs, maar ik heb zo het idee dat het hutje mutje is en dat het geen uitstraling heeft. Is bij de Efteling toch heel anders. Maar we gaan het zien, we gaan zaterdag of zondag. Heb er toch wel zin in en de kinderen vooral
Dat alles op het park dicht op elkaar zit is voor die kleine kindjes natuurlijk erg makkelijk. Wij hadden dit jaar ook shows van woezel en pip, Thomas de trein en Angelina ballerina waren erg leuk. Mijn dochter van 8 zit wel op haar einde hoor met julianatoren, maar mijn dochter van 2 vind het echt helemaal geweldig.
Ja wel makkelijk, maar onze kinderen (6,5 en 4,5 jaar) lopen met gemak 3 dagen achter elkaar door de Efteling. Volgens mij zijn er nu geen extra shows. Edit: zie wel een Halloween show. Ze houden wel van griezelen dus dat komt goed Ik zal het wel zien van het weekend