Wie bekend met Njoy Esigaret?

Discussie in 'De lounge' gestart door Caruli, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Ik dacht laat ik ook eens een esigaret proberen.
    Wil graag minder roken en goedkoper.
    Maar nu heb ik bij de jumbo gevraagd en kreeg ik een Njoy king premium sigaret.
    Nu kan ik nergens vinden voor hoeveel trekjes dat hij is en hoe sterk kwa nicotine hij is.

Ik neem aan dat hij wegwerp is hihi maar verder?

Wie heeft deze ook en kan mij meer uitleggen?
    En als het bevalt zou ik graag een willen die wel oplaadbaar en hervulbaar is, welke raden jullie dan aan?

Thanks alvast voor het antwoorden

2. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
  3. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    RIVM raadt deze dingen dringend af, dus niet aan beginnen....

4. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    ik ben nu 1 jaar gestopt met roken en damp nu 1 jaar.
    Bij de primaira kan je ze kopen.
    Ik heb de eco t setje van 2 is ongeveer 40 euro.
    liquids damp ik van het merk koko en liefst fruitsmaak 6mg.

5. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    is niet slechter dan roken.
    Zeg ook niet dat het beter is maar wel een goed alternatief.
    Stukken goedkoper en je stinkt niet naar de rook.

6. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Daar hebben we de onze ook besteld, tegenwoordig maken we de liquids zelf.
    En hebben we een geweldige site gevonden om leuke batterijen en dergelijken te bestellen.

Wat betreft de Njoy.....ken hem niet?

7. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Ja want stel je voor......de staat loopt geld mis....
    Omzin is het sorry hoor, maar dan zou ik ook geen nicorette of niquitin moeten gebruiken om te stoppen.
    Dat het niet gezond is kan ik nog in komen, maarre, gewoon roken is toch slechter.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh en waarom?
    Overal word juist reclame gemaakt dat het iets beter is omdat er geen teer in zit..

Ik weet wel dat het niet goed is, maar stoppen lukt op dit moment niet.
    Heb net een scheiding achter de rug en kan me er nog niet volledig achter zetten dus zag dit als een goed alternatief

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Jaaa dat klopt. Zij krijgen geld van de overheid.
    En de overheid ziet hun potje slinken sinds de e sigaret bekend aan het worden is.

Alle onderzoeken in de hele wereld (behalve het rivm) geven aan dat het enige slechte in een e sigaret de nicotine is. En nicotine zelf is even ongezond als cafeïne;)
    Gezond is het niet maar de e sigaret zal in Nederland alleen al duizenden levens redden want het is niet kankerverwekkend.

Ik heb de justfog maxi en ben er tevreden over

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gewoon doen als je het wilt. En ja rivm raad het af maar het helpt echt wel om in elk geval veeeeeeeeeeeeel minder te gaan roken. En zal even de plus punten weer geven.

Binnen een maand geen hoesten meer meer lucht beter ruiken en het scheelt veel in je portemonnee.

11. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Even over het verbieden.......geen probleem hoor, zet een fluitketel op het electrisch fornuis, zet daar een tankje met coil erop (vriend maakt ze zelf dus geen probleem), slangetje eraan, smaakstof erin (de voedselindustrie gebruikt dezelfde) en dampen maar!

Ontopic: wij gebruiken kanger, protank en mod's, mod's kun je dus geheel zelf aanpassen. De liquids stellen we zelf samen omdat we dan zelf kunnen aanpassen, pg/vg verhouding, nicotine gehalte en de smaaksterkte kan zo aangepast worden.
    Werkt voor ons veel beter dan de kant en klare liquids, maar dat is ieder voor zich.
    En laatst heb ik in Hongkong heel wat batterijen, driptips, en clearomizers besteld.
    Als ik jou was zou ik eens op het dampforum kijken, daar vind je alles over de e sigaret :)

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Thx voor de tip.
    Heb eens rondgekeken en de eroll lijkt me wel wat.
    Klinkt alleen nog wat onhandig met batterijen tanks navullingen enzo..
    En engelse handleiding??

Ik ga vd week eens langs een sigarettenwinkel om te kijken of ze daar wat hebben en mij wijzer kunnen maken ;)

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik zou voor de justfog maxi of kanger gaan. Daar hoor en lees ik nergens klachten over

Wat sasjuh zegt, kijk eens op het e roken / damp forum

De e roll is niet zo goed van wat ik heb gelezen, goed genoeg om het eens te proberen maar niet zoals het hoort te zijn. Beetje vergelijking met merkloze cola en de echte cola

14. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik had de smoker van home | E-Smoking.nl | Het nieuwe roken.
    Heb m gebruikt om te stoppen met roken, nam een paar trekjes van dat ding als ik echt behoefte had aan een sigaret en dan was mn behoefte ook weg. Na 4 weken heb ik m nooit meer gebruit en sindsdien rookvrij door het leven. Ik deed ruim een week met een patroon (5 patronen voor 10 euro).
    En dat terwijl ik echt wel aan een groot pakje per dag zat!

15. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Voor degene die hem gebruikt om te stoppen met roken, je kan hier ook medicatie voor krijgen via de huisarts. Dit wordt zelfs vergoed!!! De eerste week neem je de tabletten en blijf je roken en daarna moet je stoppen met roken. en geloof me, aan het eind van die eerste week wil je niet eens meer roken, zoooo vies is het dan!

16. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Ware het niet dat ik die absoluut niet mag hebben van de psychiater en ha, heb ze al eens gehad enne....ik werd er para van!
    *als je de champix bedoeld dan*
    En de damper gaat goed.

17. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Nee, niet de Champix. Een andere weet de naam zo niet.

Maar wel super fijn dat het met de damper ook goed gaat!

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ja champix hebben mensen a, zelfmoord door gepleegd. Nee dank u :p
    Ik ken iemand die champix nam en 2 weken later een tandvleesontsteking had zoals een tandarts zelden had meegemaakt.

Ik denk dat als je 10 jaar lang een heel pakje per dag rookt minder schadelijk is dan een maand of 3 champix

Champix en ander van zulke medicatie werkt op je hersenen waar de verslaving zit maar ook op de hersenen die je gevoelens bepalen waardoor je depresief kan worden, woedeaanvallen kan krijgen uit het niets. Gevaarlijk spul.

Maaaaaar het werkt wel, heb het ook eens gebruikt en die sigaretten waren na 3 dagen gebruik vies!!! Echt heel erg vies.
    Maar ik was na een maand met die champix gestopt

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja mijn moeder kreeg ook een medicijn. Ze werd er zo ziek van ze moest direct stoppen met die medicijnen. Zij rookt nog ik ben bijna 2 maanden gestopt met roken wel de laatste twee weken weer meer gaan roken. Maar van af maandag weer strenger moeten worden omdat stoppen effect weg ging.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kanger evod en justfog krijg ik idd ook als tip op het dampforum ;)

Champix hoef ik niet, ben nog niet levensmoe en heb kids, dan durf ik zoiets sowieso niet aan ;)

Deel Deze Pagina