Ik moet gewoon ff mijn verhaal kwijt over de dubbele twijfel die ik op dit moment heb! Vorig jaar jan. is pco ontdekt bij mij we zijn toen gelijk begonnen met clomid dit sloeg niet aan dus nu puregon ben nu met de derde of eigenlijk vierde ronde hiervan bezig. De artsen zijn enorm optimistisch en zeiden dat het zolang had geduurd om bij mij een eitje te krijgen dat ze ervan uitgingen dat ik gelijk zwanger zou zijn. (had hier zelf een heel ander gevoel bij maar goed). Drie stuks dus mislukt en morgen heb ik eisprong van de vierde als is het maar de vraag of dat goed is want had vrijdag 1 ei van 17 mm 2 van 16 en het vlies was maar 6,5 mm. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we even een "pauze" nemen. Ik durf helemaal niet meer te prikken (had ik nooit last van maar sta nu een half uur met een trillende hand voordat ik durf) Daarbij komt het dat mijn vriend mij ten huwelijk heeft gevraagd! We gaan in september trouwen en daar heb ik enorm veel zin in! Ik heb zoiets ik wil even wat positieve dingen aan mijn hoofd en niet steeds die teleurstelling erbij. Ben ik dan egoïstisch vraag ik mijzelf dan soms af! Zelfs nu deze laatste behandeling zie ik al niet meer zitten. Je gaat toch denken stel dat ik wel zwanger raak dit keer dan ben ik precies rond de trouwdatum uitgerekend! Ik wil gewoon zo graag even dat positieve alleen aan mijn hoofd! Sorry ik wou dit gewoon even kwijt! Succes meiden!
Als jij pauze wilt dan moet je deze gewoon even lekker nemen! Ik vind het heel moedig dat je dat gewoon doet. Er zijn er genoeg die maar doorgaan en doorgaan en uiteindelijk kapot zijn. Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Ik hoop dat je echt van de voorbereidingen kan genieten en op de grote dag de stralende bruid zal zijn (we eisen natuurlijk wel foto's ). Doe wat jullie het beste lijkt, dan komt het echt allemaal goed! Liefs Elmo
Dankjewel Elmo ik vind het echt enorm knap hoe positief en lief jij altijd reageert! Ik heb daar echt respect voor! Ik heb besloten dat we er vanvond (heb vanavond als het goed is eisprong) nog tegenaan gaan! Dus nog 1 poging met dit keer 10000 eh pregnyl en ter ondersteuning volgende week ook 3 keer 1500. Weet iemand eigenlijk waar dat voor is? Daarna lekker paar maandjes rust. Lekker bruiloft dingetjes doen en dan in het voorjaar er weer met frisse moed tegenaan! Liefs Nannie
Nannie denk dat je extra pregnyl krijgt om je luteale fase te ondersteunen....simpel gezegd zorgt dit er voor dat de kans op innesteling wordt vergroot. Leuk van je voorgenomen huwelijk.....wij gaan ook in die maand trouwen! Lekker genieten van de voorbereidingen hiervoor en hopelijk straks een goede start als je weer met behandelingen begint.
Hoi Nannie, ik vind je ook erg dapper hoor. Het is en blijft een super moeilijke afweging om even te stoppen of toch door te gaan. Ik heb al een aantal keer een verplichte rustmaand moeten inlassen en ik werd er alleen maar onrustig van. Maar echt puur gevoelsmatig denk ik dat het uiteindelijk voor zowel je lichaam als geest wel even genoeg is geweest.. Echt super dat je gaat trouwen! Heel veel voorpret gewenst alvast! Wbt de extra ondersteuning door Pregnyl. Ik heb zelf buiten PCO ook een luteale insufficientie, wat dus inhoudt dat de fase tussen mijn ei en ongi ook standaard te kort is. Ik krijg hiervoor straks progestan, maar pregnyl heeft een gelijkwaardige werking. Het zorgt ervoor dat je progesteron niveau niet vroegtijdig daalt door het hcg hormoon wat erin zit.. Veel succes en hopelijk is het gewoon deze ronde raak! Zou toch geweldig zijn Dikke knuf Marjo
Hoi Nannie, Allereerst van harte gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk! Als je rust wil moet je dit lekker doen. Als je op volle toeren blijft doorgaan, kom je uiteindelijk jezelf tegen. Wat betreft Elmo daar heb je helemaal gelijk in. Het is echt een toppertje! De pregnyl voor volgende week is voor de goede innesteling. Dit is vergelijkbaar met de progestanbolletjes die sommige meiden met ivf voorgeschreven krijgen. Veel succes. Liefs, Elvira
Ik krijg de Pregnyl, die drie keer, ook voor de innesteling! Zet hem op meid...ow...is al geweest of niet? Heb niet op de datum gelet.... Ik hoop dat ander geklungel jullie bespaard blijft! Dikke zoen! Elmo
Haha nou ik vind elmo wel lief! De datum is nog niet geweest sterker nog vandaag haha dus we gaan er straks tegenaan als vriendjelief thuis is! Ben wel blij dan dat ik die pregnyl er nu bij krijg! vorige keer was idd de tijd tussen eisprong en ongi maar dag of 9 a 10. Wat leuk aldonza dat jullie ook in september gaan trouwen! welke datum gaan jullie als ik vragen mag? Elvira en Marjo dankjullie wel meiden jullie zijn ook lief! Liefs Nannie
Elmo is wel lief, eerlijk en recht door zee! Tja sommige mensen kunnen dat niet zo goed hebben, gaan huilend weg......... Sorry kan het niet laten! P.s. Jij bent ook heel lief hoor. Liefs, Elvira
We willen graag de 21e trouwen, maar hebben het nog niet vastgezet....anders verschuift het een paar daagjes hoor...haha. Wij houden het overigens erg klein hoor...wel feestje maar met klein gezelschap.
ok wij gaan de 27ste! wij gaan alleen wel voor het grote feest Hebben altijd gezegd "als we het doen doen we het goed!" De hele familie wil komen en die is al niet klein haha Wij gaan 18 januari in ondertrouw! Heb er echt enorm veel zin in! Veel plezier met de voorbereidingen! Liefs Nannie
Ik vind het ook heel goed dat je voor jezelf durft te kiezen! Absoluut niet egoistisch. Je moet jezelf in dit geval zekers op nr 1 zetten en lekker in je vel zitten tijdens behandeling. Hartelijk gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Geniet ook heerlijk van de voorpret; is echt leuk. Ik hoop dat je een geweldige dag krijgt. Misschien zelfs met een dik buikje erbij! Heel veel suc6 meis! Je blijft hier toch wel meekletsen he? Enne die foto's vind ik ook verplicht hoor PS; ik vind Elmo ook lief Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet vinden. Ben zelf ook recht voor z'n raap; daar heb je ook het meeste aan toch!