Hoi, Ik weet even niet wat ik moet doen? Normaal heb ik een cyclus van 30 dagen. Nu ben ik al 37 dagen en heb bruine afscheiding. Ik heb wel een gevoel alsof ik ongesteld ben. Ik heb het vaker op de dag ineens bloedheet en soms een beetje misselijk. Ook ben ik erg moe. Ik heb een test gedaan afgelopen maandag maar die was negatief. Nu weet ik even niet wat ik moet doen. Wie kan mij helpen?
Nee nu geen test meer gedaan. Alleen afgelopen maandag toen was ik vijf dagen overtijd. Nu ben ik negen dagen overtijd. Ik heb met mijn vriend afgesproken als het dit weekend nog niet is dan doe ik maandag morgen een test.
bruine afscheiding is inderdaad geen menstruatie. Ik zal toch gewoon inderdaad nog test doen. hoelang ben je nu van de pil af (als je aan de pil zat) kan namelijk ook met ontpillen te maken hebben. hopelijk heb je over aantal dagen goed nieuws. laat je het nog weten??
ik ben nu vanaf mei van de pil af. ben twee x goed ongesteld geworden allebei om de 30 dagen, weet dus niet of het daar mee te maken heeft of dat ik moet gaan testen. Dit is de eerste keer om zwanger te worden, maar het is toch dubbel en weet niet precies wat het is.
zou je niet best even langs de huisarts gaan om bloed te nemen? op die manier moet het zo lastig zijn voor je! ik wens je alvast veel succes ps: je hebt privèbericht