Ik heb vanmiddag een echo ben precies 12 weken. nu ben ik vergeten is die inwendig of uitwendig? anders moet ik ff gaan grasmaaien hahahah
Ik denk het ook, maar grasmaaien kan geen kwaad toch Maar ach ze zijn veeeeel gewend hoor. Succes bij de echo!
hahaha ...moet wel lachen om je berichtje ... Maar even tegenstrijdig : bij mij was het inwendig Ik haal ook altijd mijn grasmaaier uit .... inwendig of uitwendig ...ben graag voorbereid
ach anders kam ik het wel even netjes bij hahaha nee zo erg is het niet maar vind die inwendige niet zo prettig hahaha
nou ik was al op zoek gegaan naar me rasta kralen voor dreadlocks hahahah je zou het maar echt doen.., ben dan wel heel erg benieuwd naar de reactie van de arts
Hahahaha! 12 WK is uitwendig! Heerlijk die openheid! Je moet altijd bedenken; ze hebben hier vast wel t een en ander meegemaakt wat erger is dan m'n oerwoud, wat dat betreft.. Wat oudere vieze vrouwtjes met spinnenwebben en een bedwelmende groene walm
Ik denk uitwendig, maar anders even bellen. Meestal voor een uitwendige echo moet je een volle blaas hebben, zodat ze de baby beter in beeld kunnen krijgen en inwendig hoeft juist weer niet. Zou jammer zijn dat je echo minder duidelijk wordt daardoor. Veel plezier trouwens, altijd super om je kindje weer te kunnen zien.
Hahaha Waar een mens zich al niet druk om kan maken Als ik op controle moet bij de gyn dan scheer ik altijd mijn benen omdat je altijd met je benen in die beugels moet liggen haha (en daar is het altijd inwendig ). De rest werk ik even bij maar vaak bedenk ik me maar dat ze vast wel erger heeft gezien (en geroken? ) dan mij
ik kijk altijd naar de handen van de gyn hahaha, heb liever kleine handjes, hier in het ziekhuis heeft de gyn echt van die slagershanden hahaha. ps je hebt trouwens ook sjablonen hoor om er een figuurtje in de scheren hahahaha. succes zo!!
oh my god! wat zijn jullie viezerikken .....haha mijn broodje tonijn krijgt hier precies plots een heel andere smaak en geur .