Puur gewoon uitproberen. Erover lezen, media beetje in de gaten houden dat soort dingen. Bitcoin is ook begonnen als niks, dus kans dat andere dat doen kan natuurlijk zomaar.
Mijn man heeft sinds een tijdje wat crypto's, en is er erg enthousiast over. Hebben denk ingezet op 5 verschillende "munten" nu. Ik vind het allemaal best, zolang hij het maar doet met geld wat we kunnen missen.
Mijn man heeft een wat groter bedrag in bitcoin en ethereum ingezet (paar duizend) en op veel andere munten een paar tientjes. Een paar maanden geleden is hij gestart. Sommige bedragen zijn al x 3 gestegen in waarde.
Ja dat is zo. Ik heb nu safemoon gekocht. Is nu 0.00000994 waard. Ik heb er nu 11 miljoen dus als het ooit een dollar waard wordt ben ik miljonair haha (niet dat ik verwacht dat dat ooit gaat gebeuren). Bij deze is het zo dat als je uitstapt je 10% moet betalen en anderen krijgen dat dan terug die de munt hebben. Als je het langer bewaart stijg je dus automatisch. Misschien wordt het niks maar dromen kan altijd
Hier ook zo. Krijg af en toe een telefoon met een bedrag onder m’n neus gedrukt, dan is hij weer gestegen denk ik. Ik snap er de ballen niet van, en heb de interesse daar jij niet in. Zolang hij niet het spaargeld erdoorheen jast vind ik het prima.
Leuk om te doen hè? Wij zijn drie jaar geleden begonnen. Ik heb verschillende munten maar de meeste winst tot nu toe gehaald uit Dogecoin (gekocht voor 0.01). Redelijk verslavend maar wel echt leuk.
Binance heeft voor iPhone ook widgets, ook erg handig. Zo op mijn hoofdscherm te zien op hoeveel cent hij staat...
Ik heb vanmiddag voor €75 aan Shiba inu ingekocht. Is ook redelijk nieuw en was met ruim 25% gezakt.. Maar nu is hij tov mijn inleg ook alweet met 35% gezakt.. Ben benieuwd of dat nog wat gaat worden..
En laten jullie bij een bepaald % stijging uitbetalen of laten jullie alles voor lange tijd staan? Alles is nu een beetje gezakt. Is het dan ook handig om een munt uit te laten betalen die redelijk gelijk is gebleven aan mn inleg en dan te investeren in een munt die nu aardig is gezakt?
Gebeurt ineens veel. Elon Musk accepteert de Bitcoin niet meer voor aankoop Tesla uit mileuredenen. https://www.telegraaf.nl/financieel/766562221/bitcoin-onderuit-tot-onder-51-000-na-kritische-tweet-tesla-topman-elon-musk