Wie belegt er in cryptomunten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ammie1984, 11 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.450
    4.626
    113
    Oké wie helpt me op weg?

    Al langere tijd interesse in crypto. Maar heb gewoon echt de ballen verstand van hoe ik dit moet aanpakken. Laatst twee apps gedownload maar problemen met registreren (ivm achternaam, getrouwd...) dus weer aan de kant gesmeten.

    Welke munten ik moet/wil kopen en strategie daar kom ik wel uit denk ik (tips heus welkom) maar gewoon even concreet: welke app(s) moet ik hier nu voor gebruiken? En waar hou ik verder rekening mee?
     
  2. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Ik zou voor binance gaan of coinbase pro (anders betaal je vaak veel meer fees of transactiekosten). Verder vind ik the crypto app handig om de actuele markt te zien.
     
  3. Charmed72

    Charmed72 Fanatiek lid

    8 mrt 2009
    1.318
    227
    63
    Vrouw
    Ik koop de crypto's in via LiteBit (op aanraden van familielid). Registreren heeft daar ook wel wat voeten in de aarde en het duurt een paar dagen voordat je goedgekeurd bent. Ik merk alleen dat deze niet heel de markt aanbiedt maar ik weet niet hoe de andere apps daarin zijn.

    Om de fluctuatie van de coins in de gaten te houden gebruik ik CoinMarketCap.
     
  4. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.399
    113
    Ik gebruik Bitvavo. Hierbij zie je de fluctuatie van je crypto's. De eerste 1000 euro aan transacties is gratis, daarna betaal je hiervoor. Voordeel dat je kunt hebben is wanneer je 'staking' aanzet, je elke week rente krijgt in de vorm van crypto's. Het is heel weinig en het geldt nog niet voor iedere coin, maar alle beetjes helpen.
     
  5. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Binance is prima
     
    Bellybell vindt dit leuk.
  6. siets

    siets Fanatiek lid

    14 sep 2009
    1.200
    1.666
    113
    Leiden
    Ik gebruik Bitvavo. Heb er een apart emailadres voor aangemaakt. Registreren en linken aan je bankrekeningnummer zijn idd heel wat stappen en kost even tijd. Hier ook een dubbele achternaam, die niet helemaal overeenkwam met registratienaam. Ik moest daarvoor een foto van mijn pasje uploaden, daarna snel goedgekeurd.

    Qua tips wil ik echt herhalen wat meerderen hier al gezegd hebben en wat je online ook overal ziet; leg alleen in met geld wat echt extra is. Ik meen me te herinneren dat je schreef nu flink aan het sparen te zijn voor je tweede ingreep en recentelijk een financiele tegenvaller te hebben gehad. Dan zou ik nu zeker niet hier in stappen. Tuurlijk, uiteindelijk ben je eigen baas over je geld, maar ik was in de eerste paar dagen bijna meteen 20% van mijn ingelegde geld kwijt, dus als je hoopt op mooie winst kan dat flink tegenvallen. Just saying...
     
    Luna86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina