wanneer indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    vanaf wanneer gaat de kleine ongeveer indalen? of vanaf wanneer is het normaal dat de kleine indaalt? en voel je dat zelf?

2. Niet meer actief

Hier bij 30 weken al...

3. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    hoi

bij mij was de kleine al met 34 weken volledig ingedaald, ik kreeg last van me banden daar voelde ik het aan, maar voor de rest heb ik er weinig van gemerkt.

patricia

4. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

De vk zei van de week tegen mij zo rond de 33 weken kan het gaan indalen,je kan het soms voelen,het zijn steken in je schaamstreek...

Groetjes,

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Bij mij met 29 weken. Ik had flinke menstruatiekrampen, dus wist wel dat dit het indalen was.

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hier was ik ook wel beneiuwd naar want ik voelde vandaag flinke steken in de schaamstreek (ook richting mijn anus), boven mijn schaambot en in mijn liezen.

Ik vroeg me al af of dit het indalen is of gewoon bandenpijn.......

Hoe weet je dan vervolgens of het kindje ingedaald is? Of kan alleen de vk dit echt bevestigen?

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mmmm ik roep ook de afgelopen dagen dat ik pijn aan me mus heb....
    mwahaha

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb nu al 2/3 dagen steken bij men muts daarzo.. en heb ook een soort van kramp iedere keer.. is echt heel irritant..
    kan dit het indalen al zijn?

9. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ons kleintje is nobij een 2 of 3e zwangerschap ...mij werd verteld dat sommige baby`s pas indaalde onder de bevalling ...humz ..ik wacht wel af ... ;) g niet ingedaald ..wat ook nog niet hoeft

10. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Mijn kleintje is ook al ingedaald met 30 weken. Ik had last van harde buiken (regelmatig..) en de pijn straalde uit naar mijn rug. Bleken indalingsweeen te zijn.. :shock Wist niet wat me overkwam, dacht echt dat ik weeen had. Het schijnt dat de meeste vrouwen meestal niets merken van het indalen. Sommigen zijn hier wat gevoeliger voor.

11. Kay

Kay Lid

1 dec 2005
    95
    0
    0
    Bij mij is de kleine pas vorige week ingedaald. Inderdaad horen menstruatieachtige pijnen en krampen daar bij. Soms kun je ook echt zien dat je buik lager 'hangt'.

12. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    bij mij is ie ingedaald bij 33 week, had pijn in mijn rug een schaamstreek, en ik heb meer ruimte om te ademen en mijn maag heeft weer meer ruimte dus eten kan ook weer beter!

Deel Deze Pagina