ok ok ik ga er ook nog een paar opnoemen: -eigenwijs -grappig (althans ik kan hard lachen om mezelf hahahaaa) - vooruitstrevend -ondernemend -oprecht
Ik ben: - erg rustig en vaak stil - intelligent - stronteigenwijs, maar super-eerlijk - lief en betrokken bij mensen die ik liefheb (dien vaak als praatpaal) - soms erg warrig en vergeetachtig
offtopic: zucchhtt het is 11.00 tijd om te gaan "leven" zoals ik al ruim 2 uur tegen mezelf zeg, ok nu opstaan en je taakjes gaan doen. moeilijk zeg dit
- Zorgzaam. - Hartstikke eigenwijs. - Eerlijk. - Wat dochter betreft heb ik engelen geduld maar met andere dingen heb ik totaal geen geduld. - (en ik vind mezelf eigenlijk best) Lief.
Goh, ben benieuwd of mijn omgeving dit ook zou zeggen... - Eigenwijs - Zorgzaam - Lief - Assertief - Onzeker
Wat een leuk topic! Wel lastig om het voor mezelf te bepalen maar ik zal een zorgvuldige poging wagen. - empathisch - analytisch - eerlijk - debater - lief
@ Lennylenn: Thnx voor het compliment Oeps... Moet ik er dus eigenlijk ook nog 'valsspeler' bijzetten, maar dan zijn het er 10... Sorry, ik kon er niet minder van maken, hahaha! Maar rustig/stil hoort echt bij elkaar, dus telt als 1 Lief en betrokken etc. ging meer over hoe ik bij mijn geliefden ben, dus telt ook als 1 Warrig en vergeetachtig zit bij mij ook automatisch aan elkaar vast, dus telt ook als 1 Eigenlijk heb ik er dan maar 1 teveel EDIT weet je wat? Halen we dat 'intelligent' weg, want aangezien ik niet kan tellen, is die niet heel geloofwaardig.
Ik bennnnn: - erg zorgzaam/lief. - erg eigenwijs/koppig. - spontaan/impulsief (of t nou positief of negatief is). - een goede vriendin. - empathisch.