Zelf heb je alleen maar het X chromosoom, de man de X en de Y. Dan komt dus jouw X samen met de: - X van de man = meisje - Y van de man = jongen! Ligt er dus aan welke zaadcel er bij de eicel naar binnen dringt!
ik geef hem dus wel op zijn klote, als het niet het snelste zaad is haha. hij kan niet zeggen dat het mijn schuld is he,
Is ook niet nodig om hem de "schuld" te geven, hahaha. Het zaadje wat jou ei heeft bevrucht is echt waar 100% zeker weten de enige echte kampioen geworden na een miljoenenstrijd. Met recht mag dat zaadje de titel Idol van het jaar 2008 dragen!
Maar wat bedoel je met jou of zijn schuld? Jullie willen bv een jongen en als het een meisje is gaan jullie elkaar de schuld geven? Of begrijp ik dit helemaal verkeerd?
ja klopt hoor het maakt maakt niet uit wat het word als het maar gezond is he, wij hebben nu een meid maar het zal leuk zijn als het een jongetje zou worden. maar als het een meisje word is het ook goed hebben we 2 lekkere meiden. ik en mijn vriend hebben nooit ruzie altijd heel veel lol met elkaar. menings verschil hebben wij heel soms, maar wij kennen elkaar al 15 jaar. van school vroeger en opgegroeit en nu bijna iets langer dan een half jaar relatie gaat prima.
En volgens de wet is het de verloskundige of arts die het geslacht bepaald na de bevalling. Als die de papierwinkel heeft ingevuld, dan is hij/zij degene die heeft bepaald of het een jongen of een meisje is Groet van Kiki
hier ook hoor. Manlief zei zelf na 3 zonen: oh dan moet ik toch mijn broers eens bellen (hij bedoelde, zij hebben allemaal een jongen en een meid, hoe doen ze dat toch?) Dus ik zei: ho ho niet zo jaloers, je kan niet overal goed in zijn. Zij kunnen meisjes maken, maar jij maakt hele leuke jongetjes!
hahaha dat zie ik ook tegen mijn mannetje "jij bepaalt het geslacht dus ik kan er niks aan doen" hahahaha kreeg toen een heel lief antwoord "schat ik ben met allebei blij" wat een lieverd he
hoe noemen ze dat een konings gezind als je een jongen en een meisje maar 2 meiden is ook leuk, behalve kunnen ze lekker ruzie maken haha enne volgens mijn kan een jongen en een meisje dat ook wel goed.
Bij ons noemen ze dat een 'brinta-gezin'. Op die brinta pakken staat ook altijd zo'n perfect gelukkig gezinnetje met een vader moeder zoon en dochter!