Na middag eten vol

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hes2110, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hes2110

Hes2110 Lid

17 jan 2008
    49
    0
    0
    almere
    Ik heb de laatste tijd moeite om m"n avondeten weg te krijgen, na de lunch zet m'n buik helemaal uit en heb ik ook nergens meer trek in en dat terwijl ik niet overdreven veel eet, wie herkent dit en wat is er tegen te doen?

2. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    hoi hes,

Ik herken het gevoel dat je hebt wel, maar bij mij komt het meer omdat ik heel de dag een beetje een weeig gevoel in m'n maag heb, toch probeer ik van alles kleine hoeveelheden te eten, 'smiddags meestal maar 1 boterham, dan zit ik vol, maar probeer 's avonds toch een klei beetje groente en zo te eten.

groetjes lief

3. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik heb dat ook enigzinds wel.. Maar ik ben de meeste middagen ook wat licht misselijk...
    Dus dan is het avond eten toch al onaangenaam...
    Ik merk nu wel dat ik veel sneller een vol gevoel heb, en ook last van mijn eten kan hebben...
    Avond eten is meestel net zo veel of minder als mijn dochter van 3 jaar...
    En die eet al zeer weinig voor haar leeftijd...
    Maar de kleine groeit goed in mijn buik dus ik maak me geen zorgen...
    Ik eet wel door de dag een groeten, een tomaatje een komkommertje enzo... Zo kom ik wel aan de vitaminientjes...

Groetjes Catheleine

4. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Heb ik ook. Ik eet 's ochtends dus wat vaker (en dat maakt niet uit voor het volle gevoel 's avonds, als ik 's ochtends minder eet, lukt het avondeten nog steeds bijna niet).
    Om 7 uur ontbijt, om 10 uur twee boterhammetjes + fruit en om half 1 lunch.
    En als het nog lukt ook wat meer 's middags.

Deel Deze Pagina