ik hoop dat het normaal valt en niet te klein want zit op een jurk voor pasen te wachten en maat 18 maanden besteld...shit !
@bo2008, sowieso kunnen ze een jurkje langer aan dan een broekje of truitje. Je hebt er geen last van dat de mouwen of pijpen te kort worden. @Isademi, haha inderdaad echt dezelfde smaak! echt erg toevallig allemaal! @Stef, zal je waarschuwen als iets te klein is geworden. Valerie haar verjaardagsjurk past ze niet meer, maar die wil ik voor haar bewaren voor later. Verder heeft ze nog een Amerikaans zomerjurkje in de maat 6 tot 9 maanden, die haar ook te klein is. Maar die heeft ze van mijn schoonouders gekregen en die ligt al ergens opgeborgen op zolder, voor eventueel een 2de meid. Heb nog wel een amerikaans kerstjurkje in maat 68/74, maar denk dat je daar nu nog niks aan hebt
Tuurlijk bewaar je speciale dingen zou ik ook doen! Maar de dingen waar je minder om geeft bedoel ik dan Ze zit nu in maatje 62 en gok in de zomer dan in 68 dus geen idee of ze maatje 68/74 past met de kerst. Maar daar kom ik zeker op terug als het wel zo is
ja consider weet ik over de lengte maak ik me niet druk meer om de breedte had een tijd geleden ook een jurk maar kon net de rits dichtkrijgen ook niet alles dus beetjezielig haha
Met de kerst zit ze dan wel op 74/80 hoor!! Onze Miley is nu 11 maanden en heeft maat 80/86 en soms zelfs 92!!! (als je haar groeischema wil bekijken en vergelijken dan weet je een beetje in welke maat ze zit -=] miley.beebiesite.nl [=- ) Ze heeft nu 18M aan (zit perfect aansluitend)
Hmmm emma is 9 maanden en zit nog maar net in 74. Nog niet eens alles past ze zelfs. Is echt wel verschillend per kindje. Ik zie emma over 2 maanden nog geen 80/86 aan hebben hoor
Miley zit nu een tijdje stil qua groei vind ik want ze zat vorig jaar september eigenlijk al in 80... en die dingen past ze nu nog... (maar dan wel bijna te klein)
mijn dochter is bijna 22 maanden en zit in 86 soms past 80 ook nog goed truitjes van 92 kan wel maar moet wel oprollen dan meer maatje verzuip is het nog maar goed het is ook een kleintje weegt net 10 kilo en is 82 cm
Ik denk ook dat het erg verschilt per kind. Valerie is nu bijna 16 maanden en de 18 maanden is echt nog iets te ruim. Maar ik vind bonnie jean en rare editions sowieso wat strakker zitten...niet echt geschikt voor dikkere kindjes...juist omdat er in het lijfje soms geen stretch zit.
even groot als die van mij (scheelt 2 cm ofzo) alleen scheelt 11 maanden maar ik heb reusjes hoor, mijn zoontje is nu 2,5 en die weegt 17 kilo! (maarja wat wil je mijn man is 196 en ik 183 daar komen geen kleintjes uit dat zou raar zijn!! ) Ik vind wel dat als de tuniekjes passen, dan passen de broekjes niet altijd, MAAR ik zet er zoiezo ander elastiek in (breder en iets strakker) dan zit hij perfect (lang leve de naaimachine) ik zit zoiezo te denken om voor mijn verjaardag een naaimachine te vragen!! Dan kan ik zelf knutselen...
ik hreb een paypal account aangevraagd dus ebay here i come! hahahahahaha! nu nog wachten ....................................(niet mijn sterkste kant zit ook al te wachten op beeb!)
hahah geef gewoon de hormonen nu de schuld.... maareh is gevaarlijk hoor EBAY!! Hetzelfde als de H&M die kan ik ook slecht voorbij lopen, heb wel eens in 1 koop 400 euro uitgegeven daar (wel voor 2 kids haha) maar ik moest gewoon wegrennen en mezelf wegsleuren ofzo...
hahahahha hier ook zo. maar vind dat pakje zoooooooooooooooooooooooooooo lief! en ik kan hem altijd bewaren voor haar verjaardag heb ik een goed excuus hahahahahahahaa heb net gisteren al een water en zand pretding voor haar besteld oh oh oh zo worden we nooit rijk (maar wel gelukkig hihi)
das belangrijker dan rijk (gelukkig zijn) Ik vraag voor Miley haar verjaardag ook wat voor in de tuin om in te spelen, hebben ze wel veel aan!!
Ohhhhhhhh consider wat staat ie gaaf he...*had ik gisteren al gezegt..maar nog maar een keer !!*..ga zo gelijk even een paypal account aanmaken..heb wel een creditcard..maar wellicht is paypal beter he? Amerika.......here we come.... *had jac het laten zien ..en die vond het best een goed idee.....nouja....wie had dat gedacht.....en de jongens willen ook gaan kijken voor kleding ........nou maar hopen dat de douane het ook zo'n goed idee vinden* (hoelang duurt het gemiddeld voor je die stortingen op je rekening hebt staan voor dat account?)
ik snap het niet helemaal. op de site van three little sisters heb je verschillende maten. maanden maten of t maten. maar als ik me niet vergis is maat 2t in nederland maat 92? en dan kost datzelfde setje maat 12,99 dollar ipv 24,99 dollar. dan ga ik dus mooi die bestellen en een ander setje erbij. want hartje zomer kan donique wel maat 92 aan. en dat scheelt de helft van de prijs. weet iemand dit? wat het verschil is tussen die maten?