Meiden wat zie ik hier leuke dingen voorbij komen! Ik ben ook echt een fashion babe als het gaat om mijn dochter (zelf ook wel maar oke). Maar jullie zijn ervaren in het bestellen in Amerika en dat wil ik eigenlijk ook wel proberen. Nu vroeg ik me af of jullie mij kunnen vertellen hoe ik het volgende het beste aan kan pakken. Ik wil heel graag schoentjes bestellen in Amerika en ik heb ze voor een leuke prijs op amazon.com gezien maar die shippen niet naar Nederland. Ik weet dat ik ze via Ellen den Otter kan bestellen maar dan zijn de verzendkosten iets van 45 euro en betaal ik 25 euro service. Allemaal leuk en aardig maar dat is bij elkaar net zoveel als de order. Zijn er andere manieren die jullie kennen? Of kennen jullie misschien sites waar ze het merk Trumpette verkopen die wel naar Nederland verzenden? Het gaat om deze schoenen: Amazon.com: Trumpette Spectator Mocs - Pink/White, 12-18 Months: Baby Te schattig toch? Ik wil dan gelijk 3 of 4 paar bestellen als ik eerlijk ben. Ze verkopen ze ook op 1 site in Nederland maar daar zijn ze heel de tijd uitverkocht.
amazon heb ik al vaker van besteld (belly bandits bv) die sturen gewoon naar NL hoor... ik zoek ook gewoon vaak op ebay en dan kijken of ze paypal accepteren en naar NL verzenden (als je zoekt via ebay.nl is dat automatisch) maar soms als je het vraagt per email doen ze het alsnog dus zoek ik toch via ebay.com...
Als ik op Amazon ga afrekenen krijg ik de melding dat dit niet naar Nederland verzonden kan worden ook niet naar Spanje trouwens. Misschien liggen er rechten op het merk ofzo. Ebay is ook nog een optie! Aan wat voor verzendkosten moet ik dan denken?
voor 1 paar schoentjes ik denk nog geen 10 euro.. (zeker als het per envelop kan!!) word het nog minder, staat vaak vermeld bij de aanbieding!
Spectator Mocs by Trumpette. - Trumpette Deze doen geloof ik ook shippen naar nederland! Hoop dat het lukt!
oh ja meisjes, als jullie nog klein spul, hebben wat jullie kwijt moeten?............................................. ik houdt me aanbevolen hoor. want ook tweedehands is het superspul en het kan echt wel twee kids mee! pb me maar even als je wat hebt!
mik heb binnekort weer op mp advertenties staan van burberry en andere merken ook leuke jurkjes van villa hap met allemaal taarten erop vandaag weer pakketje binne gehad van bonnie jean echt to cute!!!!!!!!!!!!!!!!! ga zo maar weer eens passen en foto maken hahaa zomer waar blijf je nou ! oja 18 maanden past hier prima! kan ze nog makkelijk deze zomer aan dus echt een klein grietje hier
Net het pakketje binnen MAAR GESUS CHRISTOS A LA BAMBA!! 65!!! euro invoerrechten.. En het was helemaal overgepakt door de douane, echt flauw hoor!! ik heb nagekeken of er iets beschadigd was maar dat was gelukkig niet! Alles ziet er erg leuk uit, vind het wel beetje klein uitvallen maar de rokjes hebben zelfs ingezoomde broekjes erin!! zo schattig!! Had ik al van iedereen adressen ik heb staan van Debby81 en Consider in mijn mailbox dat ik zo 123 weet.. we waren met zijn 5-en... volgens mijn lijstje..
Thanks! Hier ga ik maar even shoppen. Ik had die site al eerder gezien maar wist niet dat ze ook naar Nederland verzenden.
ik had je toch al totaal verzonden van de spullen zelf (daar zat al verzenden in NL bij) alleen komt er dan 65:5=13 euro bij... sorry ik wou dat het anders was, ik baal er ook stevig van, MAAR de spullen zijn megaschattig (dat maakt een hoop goed!)
owwwwwwww damn..dat is mooi balen ja..invoer rechten....hoop dat ze mijn pakje over het hoofd zien straks hahahha Maar hoe werkt dat dan..staan de bedragen vermeld erbij ?..of is het natte vingerwerk en krijg je gewoon een rekening thuis.. @Stef..wat een lieve schoentjes zeg!!..hopen dat ze naar Nederland verzenden.. Is overigens best vaak hoor dat ze niet naar Nederland zenden..had het al bij een paar stores die Nike schoenen verkopen.. *heb dus ook oudere jongens en die zijn helemaal waus van Nike Dunks High..hier in Nederland zoooooooo duur ..in Amerika de helft...maar door de problemen met de Douane verzenden ze niet naar Nederland....Balen!* oh enne dames..wel mooie foto's maken he!!..ben zo benieuwd hoe het gaat staan!!!
Hebben jullie er weleens aangedacht om een adres in Amerika te nemen? Dat kost iets van 100 euro per jaar dacht ik maar kan je wel alles bestellen daar! En dan heb je ook normale shippingkosten. Ik ben daar nu ook naar aan het kijken maar twijfel een beetje wat goed is en wat niet.
ja dat weet ik ik bedoel hoeveel extra plus verzendkosten die je heb om het naar mij toe te sturen wanneer stuur je het op haha maak het straks over naar je