o consider super die site! ik laat het je binnenkort wel even horen via een pbtje want zag wel weer een paar leuke dingen en anders doe ik de volgende bestel ronde mee ze heeft nu zoveel dat ik ff moet kijken wat wel en wat niet want ik heb een nieuwe kast voor haar maar hij zit gewoon al vol! haha hoe erg
Die setjes zijn wel leuk! Maar hebben ze ook in kleiner maatje dan 12 maanden? Ik kom er namelijk niet helemaal uit.
Ja volgens mij wel Stef, welke maat zocht je dan? Edit: zie dat kleine meid nu 5 maanden is..dan val je onder newborn
Hey meiden, Het wordt hem niet met de site. Ze accepteren geen paypal, en ik heb geen creditcard. En de shipping kosten zijn wel erg hoog! Voor het verzenden van 2 setjes, zijn de verzendkosten al 27 dollar!
Owh balen joy! ik heb helaas ook geen creditcard! Dus als er mee kleertjes bij komen kost het alleen maar meer geld.
heh...balen....ja/wij ik heb wel creditcard...maar die gebruiken we alleen in nood (met vakantie's ofzo).......en ik kan mijn man veel wijsmaken...maar hier kan ik echt geen nood verzinnen Maar dan nog...verzendkosten zijn belachelijk hoog voor 2 setjes....pffffff..ze weten niet wat ze gaan missen...met ons zou de omzet al 2 keer omhoog gaan Nouja...we blijven zoeken naar leuke winkels
verzendkosten zijn idd pittig, ik heb weer (meerdere zelfs hihi) creditcard dus als iemand hulp daarmee nodig heeft hoor ik het wel..
Debby, heb je deze al binnen? dit badpakje was naar verhouding vrij voordelig toch? is het wat, is het echt? ben benieuwd! of had je dat al verteld en heb ik dat gemist?
Joehoeee meiden....leven jullie nog? Of worden er geen kleertjes meer in Amerika gekocht? Heb voor Valerie een super leuk setje van Rocawear gekocht, nu ff wachten tot die binnenkomt.
ik heb net bij americandreamgirls een jurk besteld en binnen gehad! Brown Sugar enkel 86-92 | Rare Editions Toddler (92 t/m 104) | american dreamgirl
Schattig setje, ik heb pas 2 jurkjes voor Miley zelf gemaakt (zal later even showen) van Hello Kitty (2 verschillende stofjes)
heb vanmiddag een leuk setje van kate mack besteld heerlijk dat het zulk weer is de meiden kunnen lekker hun jurkjes aan!
Echt leuk dat het nu beter weer wordt, kunnen ze inderdaad mooi de setjes aan. Valerie heeft nu 2x haar kersen shirtje met bijpassend rokje aan gehad, en het regende echt complimentjes. En de ene keer dat ze het rode met witte setje (die met bolero) aan had vond iedereen het ook erg leuk staan. @Mik25, je link werkt niet @Isademi, ben benieuwd. Lijkt me echt zo leuk om zelf wat te kunnen maken. @Bo2008, welk setje heb je besteld?
dat setje met rose en zwarte strikjes en stipjes ....legging met tuniekje komt het je bekent voor haha sorrie heb ff geen link ben te lui zal het morgen ff zoeken
bestellen jullie wel eens bij gap.com of oldnavy.com? Ik vind het altijd zulke leuke dingen! Iemand wel eens bij amazon.com?
via amazon UK en dan naar nederland of via via uit amerika? Want de amerikaanse is goedkoper dan de UK zag ik.
Bijna altijd de Amerikaanse idd, ze hebben gewoon veel meer en meestal is het ook goedkoper. Sommige dingen sturen ze rechtstreeks, sommige doe ik via via.
ik wilde reef slippers bestellen. Maar hoe kan ik die via Amerika Amazon bestellen? Iemand die me kan helpen?
zitten die standaard in het verzenden? Zie je de verzendkosten voordat je accoord doet? Ik moest bij het aanmelden gelijk me creditcard nummer doorgeven. Dat vind ik wat eng eigenlijk...straks zit ik eraan vast en misschien uiteindelijk zijn ze in Nl goedkoper. Hoe lang duurt verzenden vanuit hun?