Jeeeehhhh! Jurkje besteld voor truttie d'r 2e verjaardag! Helemaal blij, zal even een foto toevoegen. Even een vraagje nog, ik heb het bij american dreamgirl besteld, weten jullie hoelang het ongeveer duurt voor je het binnen hebt dan?
Dank je! Ik zat te twijfelen tussen 2 jurkjes dus manlief mocht kiezen. Binnen een week dus? Dat is mooi, kleine meisje is de 30e jarig dus dan is ie er als het goed is wel. Ben benieuwd hoe die haar staat!
Wat een leuke jurkjes allemaal!! Ik zal mn zusje dr eens op attenderen. Weet iemand toevallig een site waar ze ook leuke jongenskleertjes verkopen? En dan niet het standaard gebeuren zoals in Nederland? Maar net even iets anders zeg maar...
HOERA!! GAP EN OLD NAVY WORDEN OVER EEN TIJDJE OOK NAAR NEDERLAND VERZONDEN!!! ik ben zoooo blij!!!!!! Dat worden grote bestellingen doen met VEEL mensen!!
Ik zou nog een foto laten zien van de jurk die mijn kleine meisje met d'r 2e verjaardag aan had, dus bij deze! Het zijn uiteindelijk 2 jurken geworden, vondt ze allebei mooi! (heb manlief maar niet verteld, dat een week nadat wij ze hadden gekregen ze in de aanbieding gingen haha!) Jurk 1 is van Bonnie Jean: Bekijk bijlage 87685 Ze voelde zicht echt een prinsesje volgens mij, had ook alle ogen op d'r gericht dat we d'r grote broer van school gingen halen!