Wie besteld er wel eens kinderkleding uit Amerika?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door debby82, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    chebu heb je het wel eens op ebay geprobeerd?

2. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

3. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

heel erg bedankt voor de tip
    Jullie hebben een onwijs leuke smaak!
    kan je hier wat merken neer zetten die jou dochtertje draagt.
    Ik heb niet zo ruime portomonee om het nieuw te kopen maar 2e hands kan natuurlijk ook.zeeman is niet mijn ding ;)

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Debby, op ebay koop ik niet graag eigenlijk.
    Mijn broer vliegt 2 a 3 x per maand naar de VS dus hij krijgt altijd een lijstje mee haha.
    Uit Engeland kun je via het internet bestellen. Bij Next gaat dat erg goed.
    Al die leuke jurkjes zijn ook zooo mooi. Maar ja, kan m'n zoon maar beter niet in jurkjes stoppen.

5. tweemeisjes

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bibi ik vind kate mack, jottum, monalisa, bonnie jean en rare editions heel leuk. Niet alles hoor, sommige dingen van kate mack vind ik bijvoorbeeld te zoet. Kijk maar op marktplaats en anders zo gezegd op ebay uit amerika 20-25 euro voor een jurkje.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    twee meisjes, die eerste is niet helemaal mijn stijl(wel voor een super chique feest natuurlijk), maar die 2e vind ik erg leuk!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    chebu dat is helemaal ideaal, geef mijn zo een broer!

9. tweemeisjes

madame lief word vijf jaar, en ik ben ook echt een tutje. :)
    Maar het is inderdaad wel over the top :)

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Dit zijn complete outfitjes (dus jurkje en broekje of tuniekje met broekje of bolero erbij) voor 20-30 euro, niet echt vergelijkbaar qua kwaliteit en type kleding van de zeeman natuurlijk.

Ik ben trouwens helemaal niet merkgericht, ik koop ze omdat ik ze apart vind, niet zoals duizenden andere kids in NL, ik koop ook wel eens bij de zeeman hoor, nu vind ik ze vaak saai en met 1 keer wassen vind ik ze een stuk minder mooi, zelf ben ik ook H&M gek (onze zoon is gek op Cars e.d.) ik koop zelf ook niet echt merk ofzo.
    Zou zelf ook niet snel 30 euro voor shirtje uitgeven in elk geval maar wel voor een speciale outfit, verjaardagsjurkje e.d. maak ik wel onderscheid tussen.

Oja als er mensen zijn die graag een outfitje zouden willen hebben, ik kan kijken of ik nog meer van dezelfde verkoopster kan krijgen en evt verzending kan combineren?? dan zeggen WELK jurkje je wilt (of outfitje) en welke maat en mij mailen dan kan ik voor je kijken..

prijzen variëren tussen de 20-30 euro ....

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vind ze te lange levertijden hebben (als je bedenkt dat ik een pakketje uit amerika (nog goedkoper ook) binnen 1 week er is en ik daar op sommige jurkjes 2 weken moet wachten en ze niet elke maat hebben..

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.038
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    @Isademi, hoe komt het dat jij pakketjes uit Amerika zo snel krijgt? Of komt het omdat jij betaald met creditcard?
    Er staat bij mijn betaling op paypal:pending until 16 maart.
    Betekent dit dat de verkoper het geld nog niet heeft ontvangen?
    Maar het is vorige week al wel door paypal van mijn rekening afgeschreven.
    Er staat bij ebay nog geen tracking nummer, neem aan dat dit er komt te staan als het verzonden wordt?

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Zoiezo omdat ik met paypal betaal (je kan hem ook koppelen aan je bankrekening dan gaat het ook sneller zeg maar) maar creditcard gaat idd nog sneller) en de verkoopster heeft "priority" shipping gebruikt..

Als ie op "pending" staat dan staat het nog niet bij de verkoper op zijn rekening inderdaad.. eventueel kan ik je volgende keer wel helpen door te betalen voor je (dat je dan gewoon mij per bank betaald)

Ik heb een leuke hyves op gestart

We love Bonnie Jean Hyves - Hyves.nl

Kunnen we jurkjes showen en elkaar helpen met bestellen e.d.

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.038
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Heb me aangemeld voor de hyves :D

Heb me paypal al gekoppeld aan me bank, dus paypal schrijft er zelf geld vanaf wanneer ik daar opdracht toe geef.
    Lief dat je aanbied om voor me te betalen, maar dat hoeft echt niet hoor!
    Moet gewoon wat meer geduld hebben :p

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    anders moet je eens de verkoper mailen of het geld al binnen is... voor de zekerheid..

16. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

1 aug 2008
    452
    0
    0
    Hey Debby, wat toevallig, dit jurkje had ik geplaatst in het topic 'zelf kinderkleding maken' :) toen zei jij nog dat dat best makkelijk te maken was, zelf heb je m maar gekocht :)

Ik wil 'm ook nog steeds en heb al op ebay zitten kijken, gisteren nog geboden, maar helaas aan m'n neus voorbij gegaan. Heb je de jurkjes al binnen? Hoe vallen de maten?

Ik wil 'm voor m'n dochter haar 1e verjaardag kopen, ben aan 't twijfelen tussen 12m en 18m. Ze heeft nu nog 68 aan...

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Onze Miley is vrij lang (11 maanden en 78 cm) en die heeft 18M aan met haar verjaardag, voor de zomer heb ik 24M gekocht..

Maar die had met 8 maanden al een grotere maat dan 68 aan dus ik denk dat je beter voor 12M kan gaan, met 8 maanden was Miley al 73 cm en had ze minimaal 74/80 al aan... dus een stuk groter als jou dochter...

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bloemie hij is ook vrij makkelijk te maken hoor. Maar ik wil nog zo veel maken en ik kom er niet aan toe. En ik vond de stof zo leuk en precies die stof kon ik niet vinden. En ook het dingetje waarop birthday staat maakt het af...En ik dacht ach 20 euro, aan stof ben ik dat ook bijna kwijt ;)

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bloemie ik heb 12m besteld. En mijn dochter zit nu in 74. Als ik hem binnen heb zal ik je laten weten hoe die valt.

Deel Deze Pagina