Geplande keizersnede en ziek...

Discussie in 'De bevalling' gestart door MICH18, 17 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Eigenlijk ben ik al maanden aan het sukkelen met mijn gezondheid.. bekkeninstabiliteit etc.. nu afgelopen week dubbele oorontsteking gehad en nu bronchitis.. ik sta op de planning dinsdag voor de keizersnede maar nu twijfel ik of ik het niet moet verzetten.. Wie heeft er ervaring om als chronisch zieke zo'n operatie in te gaan?

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Geen ervaring met een keizersnede, maar wel met ziek zijn tijdens een operatie.

Het is aan de anesthesioloog om te bepalen of je operatie dinsdag doorgaat of dat deze vanwege je ziekte uitgesteld moet worden.

Ik zou dus morgen bellen met het ziekenhuis, je probleem voorleggen en proberen morgen een anesthesioloog te spreken te krijgen.

Sterkte.

3. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik had bij mijn jongste zware bronchitis, maar het was een spoedks dus er was geen keus. De artsen waren wel voorzichtig met algehele narcose, omdat dit het erger zou kunnen maken en het was echt een 'bitch' om slijm op te hoesten de eerste dagen.

Maar verder ging het best oké, haha. Ik zou het ziekenhuis bellen en vragen wat de arsten willen doen.

4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Pfff lijkt me idd geen combi... Succes!

Deel Deze Pagina