Zoals de titel al zegt: hoe lang hebben jullie last gehad van voorweeën of andere voortekenen van de bevalling? Als het überhaupt aan de orde is geweest 😊 Hier nu ruim 1,5 week last van harde buiken en voorweeën en soms ook echt regelmatig (om de 5 min en dan een uur lang). Toch zakt het altijd weer weg. Hebben de voorweeën bij jullie ook al voor ontsluiting gezorgd?
Bij mijn eerste zwangerschap 3 weken lang een paar keer per week een dag en nacht lang voorweeen gehad. Uiteindelijk had dit wel al voor 3 cm ontsluiting gezorgt.
Bij de 1e geen echt merkbare voorweeen bij de 2e een week voor de bevalling een aantal nachten echt goede voorweeen gehad geen idee of dit ook voor ontsluiting heeft gezorgd
Ik heb 6 weken voorweeen gehad, werd steeds wat meer en erger. Nadeel was dat ik aan t begin van de echte weeën, met 2 dagen over tijd, niet dacht dat t zou beginnen (ondanks gebroken vliezen) ik dacht daar heb je die voorweeen weer
Bij de eerste niks, bij de tweede 6 weken voorweeen. Dat zorgde niet voor ontsluiting maar ik beviel uiteindelijk wel binnen 25 minuten, terwijl ik een uur ervoor bij de vk nog potdicht zat. Het kan raar lopen..
Zo te lezen kan het nog wel even aanhouden dus, die voorweeën. Zo lastig, want steeds twijfel je weer of het nu zover is 😅
Vanaf 32 weken. Ik ben met 38+2 bevallen dus zes weken. Bij de eerste had ik er geen last van dacht ik. Wel harde buiken maar evhte voorweeen niet. Bij de tweede schrok ik er echt van. Ze kwamen uren lang heel frequent en ik kon er niet van slapen. Dus dat was wel heftiger dan alleen harde buiken. Ik was echt bang dat het al begonnen was en ik was er mentaal nog helemaal biet klaar voor.