Ik kom op facebook overal de oproep tot staken tegen onder chauffeurs. Ze willen protesteren tegen de regering en hun bezuinigingen. Op zich niks mis mee, maar ze willen de wegen gaan blokkeren zodat er een chaos ontstaat in Nl. Ook daar kan ik normaal gesproken mee leven maar nu... maakt het me zenuwachtig. Het is namelijk 7 maart, precies rond mijn uitgerekende datum. En als de weeën beginnen moet ik als de wiedeweerga maken dat ik in het ziekenhuis kom. Wat dus niet gaat lukken als ze de wegen gaan blokkeren... Aargh stomme hormonen. Stomme staking... Wie stelt me gerust?
Ik denk niet dat het zo storm zou lopen meid relax ! En als jou partner even uitstapt en naar die chauffeur toe loopt dan laat die jullie er echt wel langs adem in adem uiit!
Vluchtstrook? Berm? Omweg weet ik het ik zou me zeker niet druk maken erom! Denk dat de hormonen een loopje met je nemen..
Kan mij die angst best voorstellen, ik hou ook absoluut niet van zulke acties met de gevolgen in mijn achterhoofd. Wat als je nou midden in de file staat, alsof men dat ineens kan uitwijken.... niemand kan dan een kant op.....
En anders bel je een ambulance, ik zou me over dat soort dingen dus echt niet druk kunnen maken Zou niet goed zijn voor me bloeddruk.
Er mag in nl gestaakt worden maar er zijn regels. Geloof maar dat er dus geen volledige weg afsluiting mag plaatsvinden. Er moeten ook ambulances/brandweer/politie langs kunnen. Deze mogen NOOIT bewust geblokkeerd worden. Komt dus goed!
Niet druk om maken, want als er 1 ding is dat niet te voorspellen valt is het wel wanneer je weeen beginnen... En daarbij kun je je dan druk gaan maken om heel veel dingen: wat als er sneeuw ligt en het verkeer overal vast staat, wat als je pech krijgt met de auto, wat als je partner net op dat moment voor zijn werk 1,5 uur verderop zit, wat als.... Relax!
K snap je wel hoor!! Ik dacht nl precies t zelfde! Ik hoef alleen niet via de snelweg Ri ziekenhuis... Maar ik dacht t zelfde... Zoals iedereen ook zegt... T komt heus goed!
gewoon gelijk de ambulance bellen, ik zou niet eens dan gaan tobben door zelf door het verkeer te moeten. Maak je maar geen zorgen, alles komt goed -x
Gelukkig is mijn bloeddruk zeer laag Het is niet ernstig genoeg om een ambulance te bellen. Maar moet wel snel aan de antibiotica in het zh. Stomme hormonen