Wie bevallen met spuit pethedine?

Discussie in 'De bevalling' gestart door MamaKitty, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik heb vorige week een slechte ervaring gehad met deze prik...
    Ik moest een nachtje zh doen omdat ik nogal uitgeput was van het slechte slapen en de voorweeen die ik continu snachts heb..
    Zo gezegd zo gedaan.. Ik kreeg een aardig hoge dosis zei ze icm een slaapmiddel.. Nou ik ben werkelijk snachts een paar keer wakker geworden en was echt helemaal van de wereld! durf te zweren dat ik niet eens meer kon lopen... Toen ik in de ochtend wakker werd was ik kotsmisselijk en dit heeft de hele dag geduurd...
    Ik heb wel gevraagd of dit dezelfde prik was als je krijgt bij een bevalling, toen zei ze dat deze iets sterker was als normaal, maar door die pethidine die er in zit werd ik waarschijnlijk dus zo misselijk, zo wil ik me echt niet voelen na/tijdens mijn bevalling dus voor mij absoluut nooit meer zo'n prik!

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Nou, hartstikke schadelijk is de prik niet anders werd het natuurlijk nooit toegediend. Daarom wordt voordat de prik gegeven wordt, de conditie van de baby bekeken. Als het hartje het goed doet, wordt de prik toegediend. En de baby wordt de hele tijd heel goed in de gaten gehouden.

Maar even ter aanvulling van mijn ervaring (nooit meer!) die ik eerder opschreef. Ik moest ineens denken aan het feit dat ik ontzettend aan het ijlen was. Ik had het over chocoprins! Ik weet bij god niet waarom ik erover had, want ik eet die dingen nooit. Echt zo maf. :rolleyes:

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Heb niet alles gelezen, maar heb hem ook gehad.
    Ik ben echt 4 uur van de wereld geweest. Ben nooit high geweest maar zo moet het wel voelen denk ik.
    Ik weet nog goed dat ik op een gegeven moment wilde lachen naar mijn man, maar dat ik het niet voor elkaar kreeg om mijn mondhoeken omhoog te krijgen. Ik hoorde iedereen wel over mij praten maar kon geen enkele reactie geven. De pijn was trouwens wel helemaal weg. Dat waren echt 4 super uren ( heb echt alle soorten weeen gehad die er bestaan).

4. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb deze spuit ook gehad maar heb er ook niets aan gehad.
    Had net zoveel pijn als ervoor en slapen lukte ook niet omdat me weeen net zo sterk en pijnlijk waren.
    Nee zal er nooit meer voor kiezen!

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik ben helemaal niet van de wereld geweest, of hij heeft uberhaupt niet bij mij geholpen. Maar toen hij moest werken was ik al bevallen, misschien is het effect dan minder ofso?!

6. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    heb ook 2 van deze spuiten gehad, maar inderdaad werd ik er erg stoned van maar de pijn bleef...
    Ik vond het niet prettig

Deel Deze Pagina