2 keer bij 36.3 spontaan gebroken vliezen 1 keer bij 37 weken inleiden 1 keer 36.1 begonnen met weeën
Bij de 3e met 39+5 en weeën. De andere twee trouwens ook, maar na de 41 weken. Vliezen moesten gebroken worden door de verloskundige en braken bij de 3e (waar de vk niet bij was) tijdens de persweeën.
Ik ben 3 keer voor de 40 weken bevallen (36+6, 37+5 & 38+5), en het begon 3 keer met gebroken vliezen. 6
Eerste twee zwangerschappen voor de 40 weken en beide met gebroken vliezen. Volgens mij is het toeval hoor!
Eerste twee keer ingeleid dus dat telt niet 😊 Derde keer 38 weken begonnen met weeën, vliezen gebroken door de gynaecoloog tijdens volledige ontsluiting.
1e gebroken vliezen en vrijwel meteen weeën, geboren met 39+1. Tweede begonnen met weeën en geboren met 32+6.
Bij dochter met, achteraf gezien, weeën, merkte het toen de vliezen braken. Bij zoon ook met achteraf gezien weeën, was voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan omdat ik bloed had bij het afvegen, toen bleek het al vol aan de gang te zijn. Bij die bevalling hebben ze uiteindelijk mijn vliezen gebroken.
Wat leuk het niet merken dat je weeen had. Maar gelukkig dat je dan op 1 of ander manier in t ziekenhuis zijt geraakt. 😊