placenta

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door winnietje, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnietje

winnietje Niet meer actief

hee meiden,

misschien een hele rare vraag maar laat een verloskundige altijd aan jou de placenta zien? Ik vind het namelijk een eng ding en wil deze gewoon echt niet zien. Ben nergens bang voor alleen voor de placenta ( raar kind he)

gr WInnie

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Als je het niet wilt dan zal niemand je dwingen om placenta te bekijken. Als het eruit is dan laten ze het gewoon zien omdat de meeste het willen zien. Maar je kunt natuurlijk van te voren aangeven dat je het niet wil zien en dan is het probleem opgelost.

3. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    hier nog een rare,bij me jonsgte zijn bevalling,lieten ze me ook die koek zien,ging spontaan kokken,ja sorry hoor,maar vind het ook een raar/eng iets :oops:

4. winnietje

winnietje Niet meer actief

gelukkig ben dus niet de enigste haha

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Als je dat niet wilt zien,kun je dat gewoon aangeven aan de VK.

Ik heb ze dan wel bij alle bevallingen gezien,maar bij de eerste 3 vond ik het helemaal niet zo boeiend om te zien.

Bij Justin was de placenta zo enorm groot dat de VK deze met moeite met 2 handen omhoog kon tillen :confused:
    Deze keer was ik er wel van onder de indruk,alleen al door de grote van de placenta en heb er zelfs foto's van.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mij boeit die placenta ook niet, ik ben er niet vies van maar ik vind het gewoon niet iets om nou eens lekker te gaan zitten bekijken.
    Als je het gewoon niet wil zien zou ik dat gewoon zeggen tegen je vk hoor, ik denk niet dat je de enige bent :)

Deel Deze Pagina