Ik weet zeker dat er meerdere topics zullen zijn over dit onderwerp maar ik maak me zorgen en wilde jullie adviezen. Eergisteren voelde ik de kleine echt super goed echt harde schoppen. Gisteren was het iets minder en wat lichter maar vandaag echt veel minder en veeeeeeeeeeeeel lichter soms echt van die vlindergevoel. Waardoor ik soms twijfel of het wel de kleine is, De poli is gesloten dus ik wilde het eerst hier vragen is dit wel normaal?
heb je al geprobeerd met 2 handen je buik te "pakken" en je baby reacties uit te lokken? als jij er geen goed gevoel bij hebt mag je altijd je vk of gyn bellen, heb je geen nummer gekregen voor in het weekend? ik weet niet of het normaal is dat het gevoel een paar dagen minder wordt misschien andere meiden? succes komt vast goed
nee heb geen nummer gekregen als ik het zh bel krijg ik meteen de spoed afdeling ik heb wel met mn hand zegmaar proberen te drukken op mn buik maar niks ik maak me teveel zorgen weet ik maar het is echt veel minder geworden gisteren en nu dit
Hey Tirtilisko, lang niets van je gehoord... Maar dit zijn natuurlijk geen leuke berichten! Hopelijk is er niks aan de hand en is je beebje gewoon rustig aan het slapen! Succes meis!
@married ja meid helaas heb ik al langer als een week behoorlijk de griep te pakken. Dus ben niet echt vaak achter pc en als ik er ben lees ik wel mee maar reageer haast niet meer. Hoop dat ik snel wat beter word zodat ik weer volop meekan kletsen Ik moest aan het ctg toen ik er eenmaal aanzat begon de kleine als een gek te bewegen nu konden ze niet eens door al die bewegingen het hartje goed luisteren. ongeveer na 3 kwartier aan het ctg te liggen heb ik ook een echo gehad gelukkig was alles goed. Ik moest het wel in de gaten houden zei de gyn Hij ligt met zijn hoofdje beneden ze zei misschien dat hij nu daardoor wat rustiger was. Maar echt gek in het zh aan het ctg ging mijn buik helemaal heen en weer en nu weer niks Maar gelukkig is alles goed.
He tirilisko, We missen je op het forum hoor! Gaat het verder goed met je? Ik denk dat er niks aan de hand is, omdat ik hetzelfde heb als jou en daardoor kreeg ik ctg scan en echo en bleek hij juist heel actief te zijn, maar toch voel ik het net als jij niet elke dag zo heftig. Maandag maar bellen dan en dan mag je vast wel gelijk komen! Knuf van mij...
Hahahahaha, wat toevallig! Ik lees nu net pas je berichtje over dat je dus ook ctg en echo hebt gehad en dus precies hetzelfde als mij had, dat ie toen juist hyper actief werd! Bij mij zeiden ze dat ze zich niet voor konden stellen dat ik dit niet elke dag voelde, omdat ze nog nooit zo'n actief kind mee hadden gemaakt Je zal je nu vast net zo opgelucht voelen als ik vd week Veel beterschap gewenst! (daar kan het ook door komen trouwens)
bedankt meiden @amor hahahaha wat toevallig :d echt preciessssss het zelfde is tegen mij gezegd hahaha ik mis jullie ook erg maar lees vaak liggend op de bank mee en het toetsenbord is zo zwaar (komt omdat ik zo last van mn botten heb nu) dat ik haast helemaal niet meer typ. Hoop dat het snel overgaat zodat ik weer mee kan kletsen
ik kom even spieken hier hihi, meid ik had je al gesproken maar gelukkig is alles goed met je drukte makertje rust lekker goed uit meid, kus!