37+4 weken, veel last van harde buiken

Discussie in 'De bevalling' gestart door roxannekuh, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Hallo dames,

ben vandaag 37+4 weken zwanger, heb de laatste dagen veel last van harde buiken. Vandaag ook weer en heb ik gewoon rustig aan gedaan vandaag. af en toe steken onder bij mijn schaambeen.
    De kleine ligt al sinds 35/36 weken vast in het bekken en is ingedaald.
    Kan het zijn dat de bevalling al langzaam op gang komt of zegt dit nog niks, kan het toch nog een tijdje duren.
    Dit is mijn eerste kindje dus weet ook niet precies wat ik moet voelen enzo.

2. roxannekuh

De laatste 30-45 min is mijn buik ook bijna continu hard! Maar het doet verder geen pijn ofzo.

3. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Even in de gaten houden. Zou goed kunnen. Ben zelf met 37+5 bevallen. Spannend! Succes!

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Kan maar hoeft zeker niet. Hier beide keren al veel eerder dan jouw, tweede keer zelfs 3 weke voorweeen maar 'gewoon' met 41.3 bevallen haha.

maar goed, het 'mag' nu wel he dus zou alleen maar fijn zijn als je niet te lang door liep, denk ik.

5. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Het kan maar hoeft niet.
    Ik ben nu voor de derde keer zwanger en al vanaf 16 weken harde buiken. Bij de vorige twee keer vanaf een week of dertig echt on de tien minuten die dan een paar uur aanhoud. En dan weer weg gaan. En met beide met 38 weken ingeleid.

Ik hoop voor jou dat de bevalling zich snel aankondigd :)

6. nieuwemoeder97

nieuwemoeder97 Actief lid

13 mei 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey, wij zijn voor de zelfde periode uitgerekend.
    Hier ook wat harde buiken, maar valt wel goed mee.
    Voor mij is het ook het eerste, spannend niet?
    Ik ben benieuwd hoe lang het nog zal duren, maar het mag wel
    nog ff blijven zitten, maar langs de andere kant, ik wil mijn beebje zien :D
    Momenteel heb ik het warm! de laatste tijd krijg ik dikwijls van die hotflashes, precies alsof ik al in de menopauze zit.
    Slapen is hierdoor wel wat vervelend, ik zit al met mijn kussen tussen mijn benen die iedere keer mee draait, en dan is nog deken op mij, deken van mij af ;)

groetjes

7. roxannekuh

Oehh spannend je bent ook bijna uitgerekend!
    Harde buiken heb ik ook al een tijdje last van maar gisteren een stuk meer.
    En ja ik weet begod niet wat ik moet voelen of niet bij de eerste voordat het begint dus dacht vraag het hier even na.
    Maar het is erna wat minder geworden maar toch nog wel best wel wat gehad gisteren.
    Ik heb dat ook wel eens dat ik het ineens heel erg warm heb, pfff dan denk ik als je in de menopauze zit en je hebt dit elke dag word je ook gek haha maarja het hoort er allemaal bij.
    Slaap snachts ook vaker slecht, het is nacht voor nacht. nu heb ik best slecht geslapen en voel me ook niet goed. lekker rustig aan doen vandaag!

8. nieuwemoeder97

nieuwemoeder97 Actief lid

13 mei 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey, ja idd ik weet ook niet wat juist te verwachten, wanneer en hoe.
    harde buiken nu en dan, maar ik had al eerder gelezen dat sommige dit al hebben bij 18 weken, dus dat dit niet echt een voorbode is.
    ik hoop op mijn vliezen die breken, dan weet ik het zeker ;)
    alhoewel ik ook al heb gelezen, dat we wel zullen weten wat een wee is :p
    al gedurende mijn ganse zwangerschap ligt de baby goed, maar daarstraks, amai ik dacht echt die is zich aan het draaien, maar denk dat het vals alarm was. chance!
    ja idd de ene nacht kijk ik ieder halfuur bijna op die klok, en ook val ik pas echt goed in slaap rond 7u na een ganse nacht te draaien. en dan kan ik bvb nog 2 uur echt vast vast slapen.
    is bij u alles al klaar voor de baby? weet je al het geslacht en de naam enzo?

9. roxannekuh

Dat denk ik ook wel als de weeen echt beginnen dat we wel weten wat het is haha.
    pff lig vanaf half 1 ook alweer te draaien. En pfff veel last van maagzuur vannacht. Net een rennie gepakt hopen dat het snel helpt.
    bij mij ligt de kleine al goed gelukkig.ligt ingedaald en vast in het bekken dus verkeerd om kan de kleine dadelijk gelukkig niet meer liggen.
    hebben voor de kleine alles af hier. Alleen zo nog wat dingen in het huishouden doen.
    Geslacht en naam weten we al sinds de 20 weken :D ofja de naam al eerder.alleen niemand weet wat het word. Zooo lastig soms als je het met iemand over de kleine hebt om je niet te verspreken. Bij jullie ook alles af?

10. fabie

fabie Nieuw lid

29 aug 2014
    4
    0
    0
    Hier al vanaf week 32 kindje ingedaald en sinds week 35 had ik regelmatig last van harde buiken met weel 36 een keer zo heftig en regelmatig om de 2 a 3 minuten van 1 minuut lang dat ik dacht dat de weeën waren begonnen uit eindelijk met 41 welen + 1 ingeleid en nu moeder van een prachtige dochter. Dus nog even volhouden ik weet wat je door maakt.

11. roxannekuh

tis nog even afwachten ja. heb na die dag wat minder harde buiken gehad en nu de laatste paar dagen wel weer. en nu ook steken onderin zeg maar. maar dat zal van de kleine denk ik zijn wat misschien nog wat aan het indalen is of aan het bewegen. zou ook begod niet weten wat ik moet voelen als het begint. maar dat zal ik denk ik wel snel genoeg merken.

Deel Deze Pagina