hallo , hoe hoog was jullie baarmoeder tijdens de 2de zwangerschap? was hij snel boven het schaambot uit en is dat normaal ben nu wel nieuwschierig , ik meen wat te voelen maar aan de andere kan denk ik weer dat het een "verlaten"buikspier is wat ik voel groetjes van Ramona
Het is wel mn eerste ZS maar bij mij komt ie tot halverwege de navel. Dus net in de helft tussen navel & schaambot Kweet niet of het normaal is bij 13 wkn..
hier ook de tweede zwangerschap, maar heb geen idee, denk wel dat ik sneller groei, maar ben nog niet duidelijk zelf aan het voelen geweest. a.s. maandag hebben we de echo, dus dan zal de verloskundige ook wel even voelen dnek ik.
Ik ben vorige week bij de verloskundige geweest, en mijn baarmoeder was gegroeid tot halverwege schaambot en navel. Dit is voor 15 weken precies volgens het boekje zei ze. Dit is mijn vierde zwangerschap (2 miskramen). Dacht dat nu mijn baarmoeder ook sneller zou groeien, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Dat vroeg ik me nou ook af! Ik denk namelijk dat ik mijn kindje een paar keer heb gevoeld, en dat is natuurlijk aan de vroege kant met bijna 14 weken. Maar het zat zo hoog! Echt al bij mijn navel in de buurt. Toch kan het bijna niets anders zijn geweest, ik herkende het gevoel nog van de vorige keer. En ook dat het al een paar dagen op dezelfde plek zit...kan bijna niet anders toch? :-k
Hi... Bij 7 weken (bij vk) lag mijn baarmoeder al te hoogte van het schaambot... met 11 weken (bij vk) op 1/4 tussen schaambot en navel.... en voel hem nu zelf halverwege navel-schaambot... mag volgende week weer naar vk... dus ben benieuwd......
Dit geldt dus voor een eerste zwangerschap..... Mijn eerste zwangerschap was precies volgens het boekje.... Bij een tweede (of meer) kan dit dus veel eerder zijn....
bij zowel mijn zwangersschap van stef als nu bij deze beeb, is mijn baarmoeder wat hoger dan gebruikelijk is (wat er gezegd word dan) nu 1 vinger boven het schaambot.. Allebei gemeten bi 8 weken en 5 dagen