Wij zijn er niet bewust mee bezig geweest maar mijn cyclus is heel regelmatig en ik voel mijn eisprong altijd duidelijk. Toen ik zwanger was wisten we dan ook dat het een meissie zou zijn. We deden het op zaterdagavond en zondagavond had ik pas een eisprong. Ik geloof er wel in. M.
goh... ik weet nog niet wat het word, maar zou ook niet weten wanneer ik 9 weken geleden heb gevreeen... en ook niet wanneer ik mijn ei heb gehad. wij wilden graag een kindje, maar zijn daarom niet extra vaak gaan vrijen ofzo... ik ben in december gestopt met de pil en we hadden zoiets van, het moet met liefde gebeuren.. of het nu komt of over een jaar.. we zien wel.. en gelijk van de eerste x prijs.. met liefde nog wel maar geen idee wanneer ik toen heb gevreeen.. hou dit nooit bij
Ik ben geinsemineerd tijdens mijn eisprong. (zat dubbel van de buikpijn in de wachtkamer.. mijn eierstok leek wel te springen) Ik krijg een jongen.
Jij ook al een prachtige dochter? Zou daar ook een theorie over bestaan? @Natas, jij moet niet lang meer! Succes met de laaste loodjes (al wil je dat misschien niet horen haha)
Ik zeg altijd dat ze snel was omdat ze met ontwikkelen ook zo snel is.... heeft er helemaal niets mee te maken maar ik vind het wel leuk klinken Verder maakt het me eigenlijk niets uit......toen ik zwanger wilde raken maakt het me niets uit of ik nu een jongen of een meid zou krijgen als ik maar zwanger raakte, dat vond ik belangrijk
hier hetzelfde ennuh anders had het een discussie geworden tussen mij en manlief ERVOOR nee ERNA hahahahaha
mmm dames, er zijn alweer een paar die er met hun gedachten vandoor gaan.. Waarom mag ik deze vraag niet stellen, bij ons heeft het idd ook een half jaar geduurd en was ontzettend blij dat het eindelijk raak was. Maar het is gewoon puur een theorie vraag, je ziet het overal op dit forum voorbij komen, waarom mag ik dan niet vragen naar de uitkomst ervan? Er zal toch iets van bewezen zijn anders geven ze deze theorie niet overal op websites en tijdschriften uit. Het ging mij er absoluut niet om dat ik de mensen die moeilijk zwanger kunnen raken hier op moesten antwoorden want natuurlijk zijn die superblij dat ze zwanger zijn!was ik ook! Maar was gewoon benieuwd naar of mensen hier op het forum er ook mee bezig waren wanneer ze precies vreeën, en zie hier er zijn toch een aantal bij die het wel uitgeprobeerd hebben. Nou, om die reacties ging het mij! Sorry wil niemand aanvallen hiermee!
we waren sws niet bezig met zwanger worden...en al helemaal niet over een jongen of een meisje...wel heb ik vanaf het begin het gevoel dat het een meisje is (en de geslachtskalender geeft dat ook aan)...maar dat is weer iets anders ...en het maakt me ook niet uit wat het wordt