Hoi allemaal, Ik heb al een aantal dagen last van mijn beide liezen en rechter been..het straalt behoorlijk uit en is toch wel vervelend! Soort steken, lijkt op zenuwpijn. Ben nu 8 dagen dpo, maar heb het al 3 dagen. Herkent iemand de combinatie van deze kwaaltjes? Groetjes!
Hoi Maaikee, Ik heb wel een een soort spierpijn gevoel in mn boven benen maar dat komt niet vanuit mn lies. Niet iets overrekt ofzo?
Nee niks..kwam ook gelijk met die liesspijn:s ach wie weet is het een goed teken haha, dan vind ik het niet erg
Dat had ik vaak aan het begin van allebei m'n zwangerschappen. Hoop voor je dat het een goed teken is! Volgens mij duidde het bij mij op innesteling, had het ook gepaard met felle steken (1 a 2 dagen) Ik duim voor je!
Ik had het bij zowel mijn menstruatie als bij mijn zwangerschap. Bij mijn zwangerschap had ik het echter veel minder. Het kan dus eigenlijk alle kanten op. Succes!
Heel goed herkenbaar haha! Toen ik pijn in mn liezen had en onderug en het loopt uit naar de recterbeen had ik een innesteling!
Dankjulliewel! vandaag veel te vroeg test gedaan, kruitvat 2 v 5, en had een inimielicht streepje..eerst dacht ik omowit, maar in goed licht een heeeel lichtstreepje, om zenuwachtig van te worden, ervaring mee? En kan dat innestelen vanaf 8 dpo tot 9 dpo? Groetjes!
Zo spannend maaikee! Misschien over 3 dagen nog een keer als het raak is moet het een duidelijker streepje zijn. Grappig wij lopen bijna tegelijk!
Net weer een test gedaan...eerst zag ik niks, maar bij 5 à 6 minuten weer dat streepje..irritant hoor! Heb jij weleens kv test gedaan? Vanavond komen gelukkig vrienden eten, anders zou ik geen afleiding hebben haha
Nee niet van kv wel van testjezelf.nl ofzo. Die lijken er op. Ik kan zondag ofzo testen op zn vroegst maar ik denk dat ik netjes wacht tot woensdag of donderdag dan ben ik ook vrij en is mn nod. Maar kep er wel moeite mee, maar liever wachtendan een teleurstelling. Ja afleiding helpt de dagen door te komen! Groetjes!
Dat gevoel heb ik heel erg voordat ik ongesteld word... Hopelijk is t voor jou een goed teken! Succes met wachten, en hopen dat je streepje duidelijker word
Hb dat nu ook zeurend gevoel in mn liezen wat uitstraalt naar onderrug en bovenbenen... Maar nog lang geen ongi! Khoop zo dat het eisprong klachten of innesteling is !
Kleine update van mijn geplaatste berichtje, ik heb 3 testen gedaan, nog te vroeg uiteraard haha! Maar goed heb heeele lichtje streepjes, ik zal zo een foto plaatsten als jullie willen? Groetjes!
Ja een foto, wie weet heb k over een paar dagen ook een positieve test... Hoe is het verder met dat gevoel in je lies? Ook al meer symptomen? Groetjes