Al vrij jong het gevoel dat ik moeder wilde worden maar wilde eerst alles op de rit hebben, uiteraard ook een stabiele relatie (want dat is best fijn haha). Ben getrouwd met de allerliefste man die ik ken en nu (op m'n 25e) zwanger van de eerste. Ik wil nog wel terug naar school, een HBO opleiding doen aangezien ik met mijn MBO diploma helaas geen werk kan vinden, is te specifiek (luchtvaart)
Ik ben 23 en wij zijn nu aan het proberen voor ons 1e kindje. Ik ben voornamelijk getriggerd door het werk wat ik doe met pasgeboren baby's (ik ben fotografe), en aangezien mijn vriend daar ook een staartje van mee krijgt zo nu en dan, begon het bij hem ook wel te kriebelen haha! Zodoende. Altijd gezegd dat ik rond mn 25e moeder zou willen worden mits het me gegund zou zijn, dus ik zit nog aardig op de rit . Nu maar hopen dat we snel een kindje mogen verwelkomen.
Hier ook 22. Altijd graag kinderen willen hebben. 4 jaar samen mijn vriend.hij is 27. We zitten nu in de eerste ronde. In het weekend is mijn nod. Benieuwd of het meteen gelukt is.
Ik was 18 (19 toen ze kwam)...heel bewuste keuze.. nooit begrepen door de buitenwereld..geen moment spijt van gehad..
Ik ben net een maandje 23 en weer zwanger, nadat het 1,5 jaar geleden mis is gegaan. Het had van mij ook wel een paar jaartjes eerder gemogen hoor hihi.
Wat leuk! Geficiteerd allemaal. Zo denk je dat je een van de enige bent en dan merk je toch dat er heel veel jonge meiden met een kinderwens zijn!
Ik ben 24 en mijn vriend Is 30 en proberen sinds augustus 2013 zwanger te worden.. In het begin dacht mijn vriend ook dat het misschien allemaal wat te snel gaat, maar nu het zo "lang" duurt.......
Ik ben 23 en vriendlief is 29 en we zitten nu in de wachtweken van rondje 3.. Heb altijd jong moeder willen worden maar me lief niet willen dwingen, nu is hij er klaar voor en hopen we dat hij op zijn 30e papa mag worden en ik op me 24 e mama.. We zijn beide begin van t jaar jarig, dus als ik. U zwanger zou worden worden dat de leeftijden dat we papa en mama worden.. Leuk en heel bewuste keuze en grootste wens van ons beide!
Ik was 21 toen we begonnen met proberen.. en op mijn 23ste bevallen van ons eerste kindje! Ik vind het heerlijk om een jonge moeder te zijn en als het aan ons ligt duurt het niet lang voor we aan een tweede willen beginnen! . Ben in april 24 geworden!
@ imona, Hier alles goed, afgelopen week s morgens veel misselijk geweest maar t gaat nu weer. Ook hebben we de eerste echo gehad, wat is dat prachtig vooral als je het hartje hoort kloppen! Ook met t kleintje gelukkig alles goed is nu al heel bewegelijk en schopt flink met de beentjes maar wel leuk om te zien! Hoe gaat t met jou? Lukt t wachten nog even?
@luna. Wat gaaf om te horen. Tja. Zit niks anders op dan wachten. Maar een vriendin can mij heeft een kindje van 3 weken. Mijn vriend heeft haar de flea mogen geven. Hij straalde helemaal. Dus wachten hoeft niet heel lang meer te duren. Oktober krojgt hij zijn vaste contract. Dua dan kunnen de pillen de deur uit
Ik ben 24 en mijn vriend 27.. valt dat nog onder jong ik vind zelf van wel haha. Nu in de 2e ronde voor ons eerste kindje, 1dpo..wachtenwachten pff
Vind jullie helemaal top! Ben inmiddels al ouder maar weet heel goed hoe het voelt om al jong moedergevoelens te hebben. Tot nu toe is de allermooiste cadeau in mijn leven, moeder zijn. Wens jullie allemaal veel succes met zwanger worden en mama zijn
Ik was 19 toen mijn dochter kwam. 23 toen mijn 2de kwam heel bewust allemaal inmiddels gescheiden van de vader van minn meiden nu opnieuw getrouwd en we hebben een zoon van 4 maanden
Hallo,, We zijn ook bezig voor ons eerste kindje,,mn man is 24 en ik zelf bijna 22 jaar,, ook nog vrij jong,, Groetjes
Hoi allemaal! Ik ben 19 jaar en mijn vriend 22. Ik ben heel onregelmatig ongesteld, vroeger een eetstoornis gehad en nu weer helemaal op de been en in topvorm. Wij zijn sinds ik weer (onregelmatig) ongesteld wordt aan het proberen, maar het wil niet echt lukken. 2 redenen; erg laag vet% door het sporten, waardoor ik soms een cyclus oversla en ik heb endometriose. Of endo daadwerkelijk een rol speelt, is heel aannemelijk maar (nog) niet onderzocht. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en de dokter gebeld; morgenochtend kan ik terecht! Ik vind het best eng, bang voor de vooroordelen vanwege mijn leeftijd en lifestyle (ik doe aan bodybuilding). Ik ben vooral bang dat de dokter/gyn mij vanalles gaat vragen over de thuissituatie en me misschien zelfs tegenspreekt oid! Hoe hebben jullie dat ervaren? Ik krijg helemaal de kriebels van al jullie berichtjes... Heel veel vrienden om mij heen zijn ouders geworden of nog in verwachting, mijn gevoel wordt hier alleen maar sterker van! <3 Iedereen die in verwachting is; van harte gefeliciteerd! Heel leuk om al jullie berichtjes te lezen!