Wie; bewust jong moeder!?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Monic, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Ik ben 22 en we proberen zwanger te raken. Ik heb ook lang gedacht zijn we niet te jong, maar ben nu heel blij dat we de knoop hebben doorgehakt.
    Het was een gevoel om graag moeder te willen worden en ik denk dat dat gevoel het belangrijkste was!

2. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik was 19 en heb er bewust voor gekozen. Geen problemen van ondervonden. Sinds 2,5 jaar zijn we ook bezig voor nummer 2. Ik word 24 volgende week en heb een zoontje van 3 jaar & 3 maanden.

3. Nani 1

Nani 1 Actief lid

19 jun 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Hier nog een bewuste kinderwens op jonge leeftijd :)
    ik ben 22 en mijn man is 26 , Altijd al een kinderwens gehad maar nu zijn we er sinds februari mee bezig. Helaas hebben ze geconstateerd dat ik PCOS heb dus ben nu bezig met mijn eerste ronde clomid 50. werkt goed heb mijn eisprong al gehad dus mijn NOD is 1 juli :) afwachten dus

4. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Wij zijn begonnen toen ik 19 was. Helaas heeft het daarna nog ruim 2 jaar geduurd voordat ik zwanger mocht raken en ik ben bevallen toen ik 22 was. Inmiddels 23 en bezig voor een tweede. Manlief is op dit moment 29.

Ik heb het eigenlijk altijd geweten dat ik jong moeder wilde zijn, heb zelfs altijd geroepen dat ik voor m'n 21e een kind wilde (daarna vond ik gewoon te laat). Helaas heeft het lot anders besloten.

Wat ik vooral fijn vind, en ik weet niet of dat komt omdat ik jong ben of door iets anders. Maar de vrouwen in mijn omgeving die zwanger zijn hebben vaak veel meer klachten tijdens de zwangerschap en daarna dan dat ik heb gehad, natuurlijk is het per zwangerschap verschillend maar toch..

5. Nani 1

Nani 1 Actief lid

19 jun 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Veel succes met het Zwanger raken, hoop dat het snel raak mag zijn :)

6. babywensanoniem

30 jun 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf 20 en wil ook graag een kind samen met mijn vriend! het was zijn idee in het begin, maar hoe vaker we er over gingen fantaseren en plannen met financiën, hoe minder we nu kunnen wachten! we zijn beide al een jaar aan het sparen en hij is in april zijn eigen bedrijf begonnen. dit bedrijf eist veel geld, maar gelukkig heeft hij een oom die hem in het bedrijf steunt als het gaat om financiën! ik ben zojuist geslaagd voor mijn opleiding en ga aan het werk in het ziekenhuis voor 3 dagen in de week om extra door te sparen. over een maand of 2 stop ik met de pil en gaan we proberen :D

7. Luna93

Luna93 Lid

7 mrt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met iedereen? Lukt het met zwanger raken of om het nog even uit te stellen?
    Hier heb ik het iedereen verteld en heb nog geen enkele negatieve reactie gekregen en ik voel me goed dus gaat helemaal toppie!
    En wat is het fantastisch om het hartje van de kleine te horen en bij de echo te ontdekken hoe het weer gegroeid en ontwikkeld is!
    Succes allemaal

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Hier ook bewust jong mama :) Ben in mei 22 jaar geworden.
    Op dit moment na 6 rondes zwanger van ons tweede wondertje!
    Hopelijk mag alles goed gaan.

9. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ik wilde heel graag vroeg kinderen. Ben nu 25 jaar en onze kleine man is nu 2 weken oud..
    Had al veel eerder kinderen willen hebben, maar moest toch wachten op de juiste man :)

10. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ik ben 24 en zwanger van de derde. Zal 25 zijn als het kindje geboren wordt.
    Ik heb ze vrij snel achter elkaar mogen krijgen. Zie het zelf echt als een voordeel, mijn leeftijd. Ik geniet er ook echt van om jonger moeder te zijn.

Merk dat ik op de psz wel echt de jongste moeder ben.

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik was bewust zwanger van de eerste toen ik 19 was ( ook met 19 bevallen )
    Ik was bewust zwanger van de tweede toen ik 20 was en net 21 toen ik beviel
    Ik was bewust zwanger van de derde toen ik 23 was en net 24 toen ik bevallen was
    En nu ben ik vorige maand 25 geworden en als het goed is is er een vierde op komst, ben net overtijd dus echt nog maar heel pril, en dit was dan weer niet gepland haha maar wel zeer welkom dus we hopen dat alles mag blijven gaan

12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hallo. Ik heb een vraag.hoop dat jullie me kunnen helpen.

Wij willen graag kinderen. Ik ben 21. Vriend is 27. We wachten wel tot zijn vaste contract. Nu ben ik deze maand 3 pillen vergeten. Ik heb nu een week te vroeg bloedverlies. Vooral bruin en licht roze met veel slijm. Is echt niet veel. Niet eens een tampon vol. Sorry voor de details.

Weten jullie wat dit kan zijn. Het lijkt niet op mijn normale menstruatie. Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of gewoon een doorbraak bloeding.

Groetjes

13. Bayeux12

Bayeux12 Actief lid

11 dec 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, op m'n 20e zwanger, met 21 jaar bevallen. Zoon is nu 6 maanden.

14. Luna93

Luna93 Lid

7 mrt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo imona,
    Waarschijnlijk een doorbraakbloeding.
    Dit heb ik veel gehad wanneer ik weer eens door de zorgverzekering van merk pil moest veranderen.
    Mijn innestelingsbloeding was zo minimaal dat het je er bijna niks van zag en merkte.
    Maar als je het niet vertrouwd kan je pas vanaf 4 dagen voor je nod een testje doen.
    Groetjes

15. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier ook bewust jong. Is was met 21 mama en met 26 mama van 3. Ik wilde altijd al jong moeder worden en dan Is best goed gelukt dacht ik. ;)

16. Lypu

Lypu Niet meer actief

Hier ook 22 jaar toen ik zwanger raakte en met 23 jaar bevallen. Mijn zoontje is nu 2 weken en 4 dagen. Bewust voor gekozen omdat we hadden het huisje, het boompje en het beestje en het kindje maakt ons leven compleet :)

17. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Hier ook bewust zwanger geworden op mn 22e en begin dit jaar bevallen (inmiddels 23). Vind het heerlijk om zo jong moeder te zijn. Wel tijdens de zwangerschap onzeker geweest over mijn baan enzo maar dat hou je toch in deze tijd.

18. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Hier ook een jonge mama! Ja, inmiddels niet meer zo maar ik ben bevallen van mijn zoon toen ik 22 was! Nu bijna 28 en zwanger van de tweede :D

Ik vind het superleuk en wilde het toen ook graag! Echt een lekker ventje is het :)

19. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ik was 20 toen mijn eerste kindje kwam, het was een spontane bewuste beslissing. Mijn dochter is inmiddels 5, maar wij zijn ook alweer 2,5 jaar uit elkaar en ik ben inmiddels 26. Ik wou altijd niet te veel leeftijdsverschil tussen mijn kinderen, maar helaas heb ik nu geen vriend of man en dus ook geen tweede kindje, dus dat eventuele leeftijdsverschil zal toch wel groot zijn, mocht ik uberhaupt nog een tweede kindje krijgen. Ik heb altijd gezegd dat ik geen kinderen meer wilde na mijn dertigste, dus de tijd dringt toch wel.

20. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    hier ook bewust zwanger geworden op mijn 19e... inmiddels net 23 en zoontje van bijna 3 :)

Deel Deze Pagina