Wie; bewust jong moeder!?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Monic, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @ luna. Goh. Je lijkt mij wel. Ik hrb ook een grote hond en een paard. Mijn moeder kan ook de zorg van het paard overnemen en ik dke huishoudelijke takrn samen met mijn vriend. En de hond ook. Ik heb besloten om geen hbo te gaan doen. Ik ben heel stressgevoelig. Heb net een atressvolle mbo achter de rug en nog eens 4 stressjaren trek ik niet. Heeft ook met mijn ziekte te maken. Ik ga een deeltijd mbo studie doen. Lekker mn leventje beginnen met een kleine..

2. Geertjetog

10 dec 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het idd best wel bijzonder is om net nu ook echt te kunnen delen kon ik binden eerste ook wel,, met familie enzo maar het lijkt me toch heel anders als je het samen met je vriend/man doet,, het samen voelen van de baby,, enzo moet zeggen dat de eerste zwangerschap best wel wat haken en ogen had, te hoge bloeddruk,b12 te kort, nierbekken ontsteking, opname ziekenhuis, ritje ambulance, enzo enzo haha,, dus zo best fijn zijn als ik dan ook echt een partner heb waar je al dat soort dingen mee deelt,, ik vraag me alleen af of het heel veel zwaarder word m'n dochter is 2,5 en dat is een behoorlijke handenbinder, en heel erg slim en bij de hand. Lijkt me dan best lastig op de aandacht goed verveeld te houden.. En het kriebelt echt zo erg voor een 2e meeste mensen in mijn omgeving kregen rond de zelfde tijd als mij de eerste en krijgen nunal bijna een 2e ik wil het ook weer graag! Hahah

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Morgen ga ik het er met minn vriend over hebben of we het echt gaan doen. En wanneer ik dan ga stoppen met de pil. Zoooo spannend!!

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nou. Heb het er met mijn vriend over gehad. Ik ga waarschijnlijk rond oktober stoppen met de pil. Alvast maar wat sparen voor de baby uitzet dan maar!! Blij!

5. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meid..
    Veel voorpret gewenst :)

6. Glamouriana

5 mrt 2014
    13
    0
    0
    hallo allemaal !!

ik wilde ook bewust jong moeder zijn :D
    ik ben 23 jaar oud en mijn man ook. we sinds een klein half jaartje getrouwd. en zijn al 17 maanden bezig om zwanger te worden. we hebben allerlei onderzoeken gedaan + laparascopie maar geen oorzaak van uitblijvende zwangerschap. tot nu toe nog geen geluk helaas.

duimen maar!!

7. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Succes allemaal met zwanger worden! Helaas gaat dat niet altijd even snel. Laten jullie t weten wanneer t raak is? Wie nog meer bewust jong moeder en / of wil t worden ;)?

8. Glamour

Glamour Actief lid

18 nov 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    Hier ook bewust gekozen om jong moeder te worden! Gestopt met pil toen ik 22 was. Duurde even maar nu net 24 en 31 weken zwanger van ons wondertje! Hopelijk zijn jullie snel zwanger!!

9. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Hier ook een bewuste jonge mama en papa :D
    Ik was 23 toen ons zoontje werd geboren, mijn man is een jaar jonger dus die was 22 dat zie je niet vaak bij mannen hahaha. We zijn dan ook wel al 6 jaar samen waarvan 1,5 jaar getrouwd. Nu verwachten we onze 2e wondertje, mijn zoontje was 9 maanden toen ik weer gepland zwanger bleek te zijn. Ik ben nu 24 en 25 als ons 2e mannetje wordt geboren. Tussen onze kindjes zitten strx maar 17 maandjes.

10. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Hier pas 22 jaar en bijna 32 weken gepland zwanger...tis de mooiste moment van mijn leven...ben wel veel vriendinnen in mijn omgeving kwijt door jaloezie...maar heb het super met mijn familie,echte vrienden en natuurlijk me mannetje en dochtertje op komst...
    Tis de moeite waard!

11. SorP

SorP Lid

26 apr 2013
    52
    0
    0
    Hier ook, ik 20! Nog niet zwanger maar we laten het z'n gangetje gaan (of toch proberen..) ;)

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier ook een bewuste jonge mama!
    Ik word eind deze maand 25 en gaan nu voor ons derde kindje!
    Mijn man is 10 maanden ouder, wordt in Juli 26.

13. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Oh wat super leuk al die reacties! Iedere keer als ik het zie denk ik ; 'ik wil ook :)' ! hihi

14. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    In eerte instantie niet bewust zoo jong maar anders sowieso ook wel. Op mijn 18e mijn eerste kindje gekregen en nu 25 en zwanger van de derde :D

15. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Nou nog steeds last van krampen en mijn borsten zijn versierd met blauwe aders. lage rugpijn die maar niet weg wil. dus deze week toch nog even een testje wagen. Hoop het zo (a)

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Leuk zeg! Gefeliciteerd! :D

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zal voor je duimen!

18. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik was 20 toen ons meisje geboren werd en wordt dit jaar dus 22 :)

Zitten er aan te denken om voor de tweede te gaan als ze 1,5 is (nog 5 maandjes dus) maar ik weet het niet zeker ivm de miskraam en alles..

19. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Hier 23, niet piepjong maar ook niet oud. Vriend is 28. Volgende week gaat mijn nexplanon eruit!!

20. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Dankjewel xx , Maar helaas vandaag zwangerschaps test gedaan en Negatief.

de bloeding 7 dagen geleden zal wel een vroege miskraam geweest zijn ik merkte zwangerschaps sympthomen en ik weet mijn lichaam onderand wel wat betreft menstruatie sympthomen en deze x was het heel anders. mijn borsten vooral.

ik hou het erop dat het misschien raak is geweest maar mijn lichaam het heeft gestopt zeg maar.

op naar de volgende ronde 5 a 6e nu. Succes voor iedereen en gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn :D

Deel Deze Pagina