Ha girls! @Elke; Joepie! Een goede eisprong! Bijna testen nu? Spannend! Ik duim voor je! Jeps.. Heb inderdaad een griepje.. Snotverkouden en alles @Gaby; Balen meid.. Maar kop op, nieuwe ronde, nieuwe kans! Go for it! Ik heb tot nu toe nog geen rare krampen, pijn in mijn tepels oftewel geen teken van een aankomend ei.. Ben dus heel bang dat de Clomid deze ronde niet is aangeslagen.. En dan nog iets ergs.. Ben vandaag vergeten bloed te prikken.. Oeps.... Volgende week dan maar
Heb vandaag stiekem een testje gedaan...zoooo stom van me! Was natuurlijk negatief maar het duurt allemaal zo lang deze ronde! Word er gek van! Grrrrr.... Linda, moest je bloed prikken om te zien of er een eisprong zit aan te komen? En voel je je nog steeds niet wat beter?
Hallo meiden! Ik ben sinds kort ook in behandeling bij een gyneacoloog (schrijf je dat zo goed?haha). November 2007 gestopt met de pil en sindsdien maar 1keer menstruatie gehad. Ben direct doorverwezen door de huisarts. Heb een kuur provera gehad en bloedonderzoek. Alles was verder prima, geen afwijkingen gevonden. Dus nu wordt de eisprong opgewekt door middel van clomid. Eerst weer provera, begin ik maandag mee en daarna op de 3e van de cyclus met clomid starten. Hoop dat ik weinig last heb van bijwerkingen. Maar het is erg fijn om te lezen hoe anderen het ervaren! Iedereen dan ook veel succes!
Hey Brenda! Welkom erbij! Ik ben ook nog een groentje met de Clomid, heb net m'n eerste kuur genomen en ben nu in vreselijke spanning aan het afwachten... Ik heb weinig bijwerkingen gehad, enkel wat pijn rond de eisprong maar was zooooo blij om dat te voelen! Heb zelfs m'n eisprong héél goed gevoeld! *AUW* (ben geen masochist ofzo zenne... ) Succes ermee!
Hoi Elke! Ik wacht morgen nog even af, want dan zou ik officieel mijn menstruatie moeten hebben, heb al 1x provera gehad vorige maand. Maar zo niet dan morgen even testen en dan maandag beginnen met provera en dan de 3e dag clomid! Wel heel spannend hoor! Heb deze maand helemaal niks gevoeld.... dus weet ook wel zeker dat de test van morgen negatief is. Maar de clomid geeft weer extra kansen! Wel frustrerend dat er verder geen oorzaak is waarom ik geen eisprong heb, want alles was verder goed! groetjes
Brenda, bij mij is er ook geen oorzaak van het niet-hebben van een eisprong, ik heb geen PCOS ofzo... Heb gewoon geen eisprong uit mezelf...
toch vreemd als er geen duidelijke oorzaak is he... Zie dat jij met 50mg begonnen bent, ik heb gelijk 100mg gekregen waar ik straks mee ga beginnen. Verschilt ook erg per arts volgens mij...
Hoi Dames! @Elke; Jammer dat ie nega was, maar je was inderdaad nog vroeg! Oftewel, je hebt nog alle kans Succes meis @Brenda; Meteen met 100?! Goed man! Dan moet het wel aanslaan toch?! Ik heb toch het idee dat de Clomid aan het werken is! Heb onwijze ongikrampen! Pijn in mijn tepels blijft dit keer weg, maar misschien is dat juist een goed teken! Heb zo'n idee dat ik dit weekend mijn eisprong heb gehad Hoop het echt!
hey meiden elke spannend bijna je nod linda moet je ook nog bloedprikken kijken of je een goede eisprong heb gehad ? brenda hallo hoop voor je dat de 100 mg goed aan slaat bij je ! ik ben zelf ook in november 2007 gestopt met de pil ! meiden vandaag moet ik gaan beginnen aan me 3de ronde clomid maar moet nog bij 50 mg blijven als me eisprong weer zolaat is moet ik de ronde daarop wel met 100mg beginnen
Heey girlz! Elke: nog 1 dagje en dan weer een testje ertegenaan gooien? LindaS: Hoop voor je dat het echt je eisprong was! We gaan duimen voor je! xgabyx: Succes met de 3e ronde! Ik ben gisteren begonnen met provera om vervolgens met de eerste ronde clomid te beginnen. Volgens mij heb ik wel een arts die snel hoge dosis voorschrijft, ik lees dat de meesten met 50mg beginnen van clomid (ik krijg 100mg gelijk) en de meesten ook een proverakuur van 10 dagen, ik dezelfde dosis in 5 dagen. Hoop dat het dan ook snel aanslaat! Groetjes!
Heb vandaag nog eens getest, was negatief. Durf er nu echt niet meer op hopen ondanks m'n 'ziekerig' gevoel en pijnlijke borsten. Denk dat het ongi-symptomen zijn die erger zijn door de Clomid. Baal verschrikkelijk nu, dat wist ik op voorhand, heb mezelf helemaal gek zitten maken maar deze maand wilde ik het echt héééééééééééééél graag...
Brenda, ik zou eens aan je arts vragen waarom je ineens 100mg moet nemen! Vind het wel een beetje gek, je probeert toch een zo laag mogelijke dosis eerst, zou ik denken...
Elke, wat balen zeg! Zal dan inderdaad wel door de clomid komen die verschijnselen. Hopelijk volgende ronde meer geluk! Heb het wel gevraagd waarom ik gelijk 100 mg krijg, maar de arts zei omdat ik nog maar 1x menstruatie heb gehad sinds november 2007 hij gelijk met een hogere dosis wilde beginnen, zodat de kans hoger is dat het gelijk helpt! maar vindt het eigenlijk niet zo erg hoor, als de kans daarmee vergroot wordt! We zullen zien of het gelijk aanslaat.
@ brenda al getest? @ elke Balen zeg. Kunnen we amen door naar de volgende ronde. Net bij Gyn. geweest en vandaag aan de tweede ronde Clomid. Deze maand nogmaals 50 omdat er wel een goede eisprong geweest is. Maandag de eerste FM. Nieuwe ronde nieuwe kansen @ Linda hoe is het met je? Alweer beter? Ik snapte het berichtje eerder al niet maar het was idd voor jou.
Ryanne, ik had zondag al getest want ik moest wel zeker weten dat ik niet zwanger ben omdat ik nu nog provera slik. Uiteraard negatief, want had ook geen enkel symptoom! Ik hoop ook niet op oversimulatie, maar heb de arts daar niet over gehoord. Heb er zelf ook geen verstand van haha... dus ik ga er maar vanuit dat de arts weet wat ie doet haha.. Heb jij veel last gehad van bijwerkingen van clomid?
niet veel bijwerkiingen alleen misselijk en geen honger hebben. Ei is wel pas gesprongen op dag 22 dus eigenlijk veel te laat. Maar de gyn. zei dat je lichaam ook moet wennen vandaar dat ik nog een ronde 50 krijg. Wanneer begin je?
ja ben gisteren begonnen met provera, 2x 10 mg per dag en dat 5 dagen lang. Vorige keer duurde het een week voordat de menstruatie door kwam zetten. Misschien dat de bijwerkingen ook wel erger zullen zijn bij een dubbele dosis clomid...
mag ik een mischien wel domme vraag stellen ik ben deze maand begonnen met clomid 50 en nu zie ik bij heel veel dames dat ze follikelmeting krijgen ik krijg helemaal niks is dat errug? of krijg ik straks gewoon een drieling brenda zie dat het spannend is bij jou veel succes meid!