Ben vandaag ongi geworden... Linda, ik zal me dan wel vergissen wat die progesteronwaarde betreft want de gyn zei dat ik een goeie eisprong had gehad dus... Weet niet wie het vroeg maar ik had m'n ei met eerste ronde Clomid op dag 15. Ik moet nu op dag 14 ook weer komen voor FM.
Ahhh Elke... Wat balen meis! Had het zo gehoopt voor je! Maargoed, dit was pas ronde nr 1, dus de moed nog niet opgeven hoor! Deze ronde gaat het gewoon lukken! TJAKKA!
Helaas! Mijn waarde is 2,0! Dacht ik al! Nu maandag weer bloedprikken en dan hopen op een hoge waarde! Vorige keer ging hij ook van 2,6 naar 28,9! Dus ik heb nog hoop! Duimen draaien!
We geven de moed niet zomaar op! Volgende week woensdag weet ik meer! Spannend! Thanks voor het meeleven meiden! SUPER!
Hallo allemaal, Ik ben net op de site en ben bezig met de eerste kuur Clomid. Ik heb al wat inwendige onderzoeken gehad en ben begonnen met Prolute, gevolgd door Clomid. Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Ben in Feb gestopt met de pil en geen ongi meer gehad sindsdien..... Hoop dat het nu beter gaat. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.....
Hoi Kim, Welkom hier! Ik ben ook nog aardig nieuw hier... Begin volgende week met eerste ronde clomid, ben bijna klaar met provera. Ik wens je veel succes en inderdaad je bent zoals je leest niet de enige!
Kim, welkom hier! Nee, je bent zeker niet de enige... Er zijn, spijtig genoeg, heel veel dames die in hetzelfde schuitje zitten als jij en wij... Linda, duimen draaien! *duim duim duim*
Nou vandaag laatste pil provera gehad, op naar de volgende stap en wachten tot de menstruatie. Kan ik eindelijk met clomid beginnen!
Hey meiden, ben een tijdje weg geweest maar ben er weer. Ik zag al even snel tussen dat er een paar op de roze wolkjes zitten. ik ga even terug lezen... Groetjess en Felicitatiess natuurlijk
thanks voor jullie antwoord dames dag 21 klinkt hier als de dag dan moet ik nog paar daagjes wachten en dan lekker klussen (doen we nu ook maar verhoog ik de frequentie wat ) vind het wel spannend allemaal!
Allemaal goed aan de klus hoor ik! Ik heb opeens pijn aan mijn linkerzijde en het trekt door naar mijn lies.. Zou ik dan nu pas mijn eisprong hebben? Hoop het toch niet, want dat betekend nog langer wachten Pffff... Dat vind ik zo lastig aan het ontbreken van FM's, dan had ik nu wat meer geweten.. Ach, ik blijf ook gewoon lekker doorklussen! Succes dames!
hoi allemaal kim welkom hier. nou ik ben gister avond weer ongi geworden dus ik baalde als een stekker maar ja we hadden ook even een maandje rust deze maand. ik ben afgelopen nacht giga ziek geweest overgeven en erge krampen. en nu de hele dag last van buikkrampen maar niet meer overgeven. zou ik de griep hebben? of kan het door de clomid komen dan miijn ongi nu erger is dan normaal? ik hoor het graag van jullie wat jullie ervan denken! liefs
Heej daar ben ik weer. Ff een paar daagjes mijn verstand op iets anders. Heb al veel gelezen, maar de gyn heeft bij mij nog niet gesproken PCO. Ik heb de 30e weer een afspraak en moet op de 24e bloed laten prikken. Iemand enig idee waarom ze dat gaan doen. Heb al zoveel gelezen dat ik niet meer weet wat te geloven. Voor de rest is het erg afwachten. Veel mensen om mij heen worden zwanger, erg frusterend. Ben blij dat ik op zo'n pagina wat van me af kan schrijven.... Tot snel,
Brenda ik hoop dat de eerste ronde gelijk voor je aanslaat, heb wel verhalen gehoord! Ik ben nu net klaar met de eerste ronde clomid en heb verder nergens geen last van gehad, van bijwerkingen ofzo. Ze zeggen dat je tussen dag 17 en 19 vruchtbaar zoumoeten zijn. Misschien toch maar wat extra 'klussen'. Hahah je weet het nooit... Elke, wanneer ben jij begonnen en hoe loopt het tot nu toe bij jou? Als ik zo vrij mag zijn dit te vragen? Spreek jullie snel weer
Hallo dames! Sun; Balen van je ongi! Ik was ook heel misselijk rond mijn ongi door de Clomid, dus zou best kunnen hoor! Sterkte in el geval Kim; Gewoon lekker van je af praten hier, doe ik ook! Meestal prikken ze op dag 21 om te kijken hoe je progesteron waarde is, hieruit blijkt of je een eisprong hebt gehad. Toen ik nog niet wist dat ik PCO had, was mijn waarde 1.4, de HA heeft me toen doorgestuurd naar de gyn! Hopelijk heb je snel wat duidelijkheid! Ik heb gisteren hevige krampen gehad en de pijn in mijn liezen blijft aanhouden.. Wordt er gek van.. Ben echt nieuwsgierig hoe mijn waarde eruit zit deze ronde!
Kim, ik ben nu in m'n tweede ronde met Clomid. Ik ben vorig jaar in augustus gestopt met de pil en ben eind juli naar de gyn gegaan omdat ik alweer op cyclusdag 60 zat ofzo... Vond het vreselijk dat ik maar de helft van de kansen had die iemand anders heeft! Ik heb veel lichamelijke klachten van de Clomid gehad na m'n eisprong, vreselijk pijnlijke borsten en steken in m'n onderbuik en misselijk. Was er vrij zeker van dat ik zwanger was, had alle symptomen en had die nog nooit gehad... Heb m'n menstruatie ook veel harder gehad dan anders maar wel even lang. 't Is nu ongeveer ten einde. Hoop dat ik hiermee je vraag beantwoord heb...anders vraag je maar verder, zenne!
Hoi meiden, Ik zit nu in mijn 4de ronde Clomid. In 2006 ben ik met 2 rondes zwanger geraakt en heb inmiddels een zoon van bijna 2. Nu gaat het niet zo snel (4 rondes is nog niet zooo lang maar valt me toch behoorlijk tegen...) @Kim, ik lees dat je aangeeft dat je normaal met Clomid vruchtbaar bent tussen dag 17 en 19.... Bij mijn zwangerschap had ik echt mijn ei op dag 14... dus eerder kan ook echt!
Goedemorgen dames! Hoe is het hier? @Caecilia; Welkom hier! Ronde 2, dat is super zeg! Ik zit nu in ronde, maar weet niet wat ik ervan moet denken dit keer.. Hopelijk is het voor jou raak deze ronde! Ik duim ervoor! Hier nog steeds pijnlijke krampen.. Bah! De krampen houden te lang aan om een eisprong te kunnen zijn, lijkt me zo.. Hopelijk geen cyste, want daar heb ik ZO geen zin in Heb vannacht gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had! SUPER! Wat een heerlijke droom *zucht zwijmel*