@ linda nu maar duimen dat er over een paar daagjes een mooie posi test uitkomt! Hier vanochtend naar de gyn. geweest. Clomid heeft te goed z'n werk gedaan dus kans is groot dat er overstimulatie is. Had vandaag 5 eieren (haha ziet er stom uit zo he) waarvan 1 14 mm 1 13 mm was, 2 11 mm en eentje kleiner. Moet woensdag en vrijdag weer terug en anders is deze ronde helaas weer voorbij nog voordat hij eigenlijk begonnen is.
Jeetje Ryanne, het ene moment hebben we geen eitjes en dan opeens 5 Kan ons lichaam dan nooit eens gewoon meewerken Succes ermee! Hopelijk springt er gewoon 1 en ben je alsnog in de race! Ik duim ervoor!
Ik ben nu aan het wachten en wachten en wachten... op mijn menstruatie. Vorige week donderdag laatste pil provera gehad, dus het zal deze week wel komen! Kan ik eindelijk beginnen met clomid.... toch weer een stapje verder dan! Wachten duurt zo lang! Kan ik echt niet tegen! Ryanne, 5 eitjes joh! wat veel! Mag je nu niet klussen dan? moet je dan wachten tot woensdag eerst?
Erg he Brenda, dat wachten.. Ik vind het verschrikkelijk! Hopelijk zet je ongi snel door met Provera en kun je lekker starten met Clomid! Succes meis! XXX
ik mag nu nog wel klussen maar als ze allemaal zo doorgroeien mag er niet meer geklust worden. Woensdag weet ik meer. Hoop dat er maar twee doorgroeien en de rest klein blijft.. Dat wachten id idd vreselijk.
Ja echt verschrikkelijk, ik ben al zo'n ongeduldig mens haha... dus nu helemaal! Heb al wel buikpijn, dus denk dat het wel snel zal komen! Ik ben namelijk erg benieuwd hoe dat clomid bij mij gaat uitpakken, helemaal omdat ik gelijk met 100mg moet beginnen... Ik had trouwens laatst ook al gedroomd dat ik zwanger was...voelde het kindje zelfs bewegen!
Hallo meiden, @linda: Heerlijk zo'n droom, zou eigenlijk super zijn als die uit zou komen!wie weet...Vervelend van die krampen, ik heb nu (gelukkig) nog nergens last van. @Caecilia,WElkom. Fijn om te horen dat het ook anders kan en eerder...!Ikheb geen idee waar ik aan toe ben. Laat het maar zoveel gebeuren, weet anders ook niet. @Sun, ikheb geen idee maar klinkt idd erg naar allemaal. Geduld is een schone zaak zeggen ze, maar goed klink mooier dan het is.... Ik ga het allemaal zien. Heb verder echt nergens last van. Ben vandaag alleen wat chago, verder niks. Kan natuurlijk ook neg zijn, maar goed. Is het echt zo dat vrouwen hun eisprong voelen. hebben jullie daar ervaring mee? Hoor het wel, Grtz @elke, bedankt voor je reactie! Vervelend om te horen dat je zoveel klachten hebt gehad. Ik zou zeker ook denken dat je ongi zou zijn met DIe klachten..... Ik hoop voor IEDEREEN trouwens dat we snel krijgen waar we zo naar verlangen....
lindaS: oke gelukkig ik was al een beetje bang dat ik zwanger zo zijn en dan wel weer moet beginnen met de clomid weet iemand hoe dat zit? stel nou dat je wel ongi wordt en je tet nog negatief is maar je wel met je clomid moet beginnen maar je dus eigenlijk wel zwanger bent terwijl je het zelf niet door hebt. is dit erg schadelijk voor de baby? ik zou dit wel heeeeeeel graag willen weten? liefs
Ola meiden! Hoe is het hier?! @Sunlight; Ik weet wel dat het schadelijk is voor de vrucht, dus als je maar enigzins twijfeld, zou ik niet beginnen met de Clomid. Bespreek het anders met je gyn, die weet het vast wel! Je mag namelijk ook op dag 5 nog beginnen met de Clomid, dan heb je weer wat meer tijd om posi te testen! Succes meis!
hey meiden hoe gaat het met jullie ? ben net weer bij de gyn geweest voor een meeting en nu sta er rechts een keer een eitje klaar om te springen gyn verwacht dat hij vant weekend gaat springen, dus dan weten jullie wat mij te doen staat hopelijk is ronde 3 met clomid nu wel raak
@ gaby dat wordt dus ook klussen! Net terug van zh. Een follikel is doorgegroeid naar 15 mm. en de rest is zo'n btje hetzelfde gebleven. Goed teken dus. Nu vrijdag opnieuw terug en dan verwachten ze van het weekend al mn eisprong. Dus dat wordt klussen
Ik ga voor je duimen Gaby! Ik heb helaas geen eisprong gehad dit keer.. Mijn waardes waren ook deze week weer laag.... Ik wacht het nu gewoon af en las ff een korte break in voordat ik aan de 100mg begin! Bah!
lindaS: oke dank je wel. ja ga ook even bellen met de gyn, ben deze maand wel begonnen met clomid omdat ik ook ongi ben geworden dus dan ben ik vast niet zwanger! ik heb maar 1 keer naar het zh hoeven komen om te zien of ik een ei sprong had. en nu moet ik een half jaar proberen dus hoe weten we nu zeker dat ik wel een ei sprong heb wordt niet meer gecontroleerd! ben nu begonnen met de vierde maand dus ik hoop dat het deze maand nu eindelijk een keer raak mag weze. zijn nu al ander half jaar verder en er is nog steeds niets. ik mag niet klagen maar ik wou wel dat het nu een keer raak was. ik heb nu echt geen geduld meer. ben ik de enigste die geen geduld meer heeft of heeft iemand van jullie dat ook wel? liefs
@ linda woensdag fm gehad en er was 1 of 2 follikels doorgegroeid. De rest hetzelfde gebleven of gekrompen. Vanmiddag terug voor meting dus hopen dat er minimaal 1tje is doorgegroeid. Volgens de gyn. zou het dit weekend dan springen. Wat dus inhoud dat mn cyclus een week verkort hoe is het met jou? Afwachten op je ongie nu?
@Linda: Nou meid ik begrijp je helemaal. Ik ben pas 8 mnd onderweg met niks en pas een maand met clomid. Vervelend is dat gevoel, dat je niet weet hoe en wat en je eigenlijk vol vragen zit. Is er nu wel wat of niet. Klagen doe je hier niet he, alleen maar 'je hart luchten'...... Ik herken het gevoel en heb er bij vlagen ook last van. Vriendinnen in mijn omgevingworden zo snel zwanger en ik (wij) niet. Af en toe is de wereld niet eerlijk. Ik zou de gyn idd gewoon bellen of een afspraak maken en duidelijkheid vragen rondom de bedoeling voor de aankomende 6 mnd. Nou meid, succes en we horen wel hoe het afloopt. liefs
hihihi eigenlijk tegen jou sunlight, maar goed eigenlijk geld het toch voor ons allemaal een beetje..... liefs
Hallo meiden! Eindelijk... mijn menstruatie is vandaag begonnen na een week gestopt met provera! Weer een stukje verder, want nu mag ik zondag beginnen met de eerst kuur clomid. Ik had gelezen dat je clomid het beste 's avonds kan slikken zodat je er overdag minder last van hebt tijdens het werken enzo.. doen jullie dat ook? Op dag 12, 28 oktober moet ik terug naar de echoscopiste en aansluitend naar de gynaecoloog. Succes allemaal!