hoi allemaal. brenda: erg jammer dat je er toch last van hebt gekregen. maar ja het is idd voor een goed doel. alle nieuwe mensen heel erg welkom hier. nee idd je hoeft niet sneller zwanger te worden met clomid je hbt nu alleen kans om zwanger te worden. ik zit intussen al in ronde vier. en het wil niet zo lukken nog. nog twee maanden en dan moet ik weer naar het ziekenhuis als ik dan nog niet zwanger ben geworden ik hoop dat het nu wel een keer raak mag wezen. na anderhalf jaar maar we wachten rustig af hier. liefs
Hallo allemaal! Na 2 nachten niet geslapen door de opvliegers, stond ik vanochtend te wankelen op me benen, stapte in de auto en het leek wel of het begon te draaien. Ben maar weer naar bed gegaan en heb me maar ziek gemeld. Vanochtend de hele ochtend maar even doorgeslapen en voel me nu weer wat fitter! Wat een effect kunnen die hormonen eigenlijk hebben zeg... vreselijk! Ik ben blij dat jullie er niet allemaal zo extreem last van hebben. @lindaS: erg he dat wachten op je ongi... dan kun je tenminste weer een ronde verder ipv die onzekerheid.
brenda: ja dat is dan ook het beste wat je kunt doen. ik ben idd ook ziek thuis geweest. ik was echt heel erg ziek. maar gaat deze maand nog goed. dat klop ik maar even af hahaha liefs
Sunlight, waar had jij last van dan? ook hetzelfde een beetje? Voel me nu wel een stuk beter nu ik even goed geslapen heb de hele ochtend. Heb jij 50 mg of 100 mg? Ik gelijk eerste ronde 100, vraag me nu wel eens af of 50 niet genoeg is, maa weet ook niet of de bijwekringen dan minder worden.
brenda: ik heb 50 mg ik had last van opvliegers nu ook in 1 keer heel erg zweten en giga warm! krampen en last van mijn borsten en voelde me echt niet fit was echt ziek en lam in mijn voeten en draaierig in mijn hoofd licht in mijn hoofd dus minder kan ik je niet krijgen dus denk ook niet dat ik te veel binnen krijg we wachten het wel af ik ben nog jong dus hebben alle tijd nog hopen we dan maar liefs
Hallo dames! Hoe staat het ervoor? Hier nog geen ongi, maar na het teruglezen in mijn berichtjes kwam ik erachter dat ik de pijn in mijn tepels (die ik vorige week had) VOOR mijn eisprong had.. Dus ik denk dat het nog wat langer gaat duren en heb daarom mijn banner op 56 dagen gezet! Ik ga vrijdag bloedprikken om te kijken of de Clomid toch nog gewerkt heeft Spannend weer! @brenda; Hoe voel je je nu? Nog steeds slapeloze nachten? Hoop van niet! @Sunlight; Waar zit jij nu in je cyclus? Kun je al bijna testen? Hoop dat het raak is voor je! @De rest; Ben benieuwd of er nog dames zijn die nieuws hebben! Dikke kus
lindaS: ik zit nu op dag 18 we hebben de hele week goed geklust vanaf dag 11 dus ik hoop dat het nu eindelijk een keer raak mag wezen, maar ik denk van niet. normaal heb ik met clomid last van erge buikpijn tijdens mijn ei sprong dan weet ik precies waneer ik die heb gehad. maar deze cyclus ik heb helemaal niks gevoeld. ik kom dus op de site en zie dat ik al op dag 18 zit. dus ik hoop maar dat ik wel een ei sprong heb gehad. nou ja we zien het wel anders volgende maand maar even naar de gyn voor controle. ik vertrouw er toch niet zo op 6 maanden proberen zonder 1 keer naar de gyn te gaan. liefs
Hallo! @LindaS: wat heb je een lange cyclus nu. Kanhet niet beter weer opgewekt worden dan? de mesntruatie? Als je een lange cyclus hebt, heb je dan wel een normale eisprong? De slapeloze nachten zijn nu grotendeels voorbij gelukkig, ben nu alleen nog wat licht in mijn hoofd, vooral toen ik vanochtend in een druk winkelcentrum liep met zware tassen boodschappen. Morgen zit ik op dag 12 van de cyclus, dus dan heb ik een afspraak in het ZH voor een echo en daarna een afspraak bij mijn arts. Ben benieuwd of de clomid goed zijn werk heeft gedaan! Liefs Brenda
@Sunlight; hopelijk heb je je eisprong al gehad en is het juist een goed teken dat je hem niet gevoeld hebt dit keer! You never know! Heb je nog een FM of moet je nog bloedprikken? @Brenda; Mijn cyclus is inderdaad veel te lang, maar wil zo graag dat mijn lichaam het zelf doet! Vandaar dat ik het nog even de tijd geef! Verwacht wel gewoon een ongi hoor, maar dan wel zonder medicijnen Dat zou fijn zijn! Ik hoor tegenstrijdige verhalen over een late eisprong.. De een wordt wel gewoon zwanger en anderen zeggen dat de eisprong dan van slechte kwaliteit is.. Ik weet het eigenlijk niet! Ik ga straks naar de 100mg en dan hoop ik wel dat mijn cyclus korter gaat worden!
Ga trouwens wel vandaag en (afhankelijk van de uitslag) vrijdag of volgende week maandag bloed laten prikken.. Ben toch wel benieuwd! Donderdag krijg ik dan de uitslag van mijn eerste bloedtest en dan kijk ik even of ik vrijdag of maandag nog een keertje ga prikken of helemaal niet natuurlijk
@LindaS: Ik vind het wel knap van je dat je zoveel geduld hebt om te wachten tot je uit jezelf ongi wordt. Ik zou het niet kunnen denk ik. Ik vind de maand nu al te lang duren
Ik moet zeggen dat ik er ook wel van sta te kijken, maar het komt ook eigenlijk omdat mijn lichaam het niet trekt met al die hormonen.. Dus vandaar ook liever geen Duphaston.. Ik merk dat ik mezelf niet meer ben door die medicijnen, dus als het niet hoeft, doe ik het liever niet! Maar om eerlijk te zijn had ik ook liever een cyclus van 28 dagen gehad hoor! Misschien dat de 100mg wel zorgt voor een kortere cyclus Hoe is het nu met jou? Nog klachten gehad?
Heb alleen nog last van duizelingen af en toe en soms steken, maar das misschien ook wel een goed teken. Vanochtend een echo gehad. Het baarmoederslijmvlies was al dikker geworden, dus dat was goed, maar er waren nog niet echt eitjes gegroeid. Maar dat kon nog wel, zit nu op dag 12. Vrijdag moet ik weer heen voor een echo. Maar als de eitjes niet groeien met 100mg, ga ik ronde 2 in met 150 mg. Ik heb wel een arts volgens mij die snel wil haha...
@ brenda wel fijn dat hij je niet laat aanmodderen. @ Linda wat een wachtweken he meid, alles goed met jou?
lindas: wat is FM? hahaha nee ik ga niet bloed laten prikken ik moet zelf een half jaar proberen en als dat niet wil dat moet ik na dat half jaar terug komen. dus ik vindt het raar om dan te gaan bellen van he ik ben nog niet zwanger kunnen we niet even een bloedtest doen. nee denk niet dat dat zo gewardeerd word denk je wel? liefs
Hallo! @Sunlight; Nee, dat bedoel ik niet hoor! Ik moet bloed laten prikken op progesteron, dan kunnen ze zien of je een eisprong hebt gehad! Een week na je eisprong heb je namelijk een piek in het hormoon progesteron, vandaar! Een FM is een Follikel Meting, een inwendige echo om te kijken of je eitjes zijn gegroeit. Deze krijg ik niet, ik mag alleen bloed gaan prikken.. Vandaar mijn vragen, haha! @Ryanne; Oeiii, ik zie dat je 4 dagen voor NOD zit! Spannend! Voel je al iets? Met mij gaat het wel goed hoor, zit eigenlijk alleen nog maar op een ongi te wachten.. @Brenda; Hopelijk is er vrijdag wel al een mooi eitje te zien! Dag 12, dus er is nog van alles mogelijk! Succes meis!
meiden hoe gaat het met jullie ? ik ben hier alweer ff niet meer geweest maar ik heb vorige week echt klote nieuws te horen gekregen we gaan mij nu verder onderzoeken als ik nou ongie word moet ik dus op dag 1 naar het ziekenhuis bellen en dan moet ik een afspraak maken voor een laparoscopie (kijkoperatie) voor me eileiders ik hoef volgende ronde ook niet met clomid te beginnen maar ik weet al wel als me eileiders nog door gankelijk zijn moet ik die ronde erop met 100 mg beginnen sorry voor me ego bericht
wat balen GaBy. Hoe komen ze erbij om dit te doen? Vertrouwen ze het niet? Zie dat je volgende week NOd hebt. Kunnen ze het niet opwekken zodat het sneller gaat?
Hallo allemaal, As vrijdag moet ik voor het eerst terug naar de gn, nadat ik ben gestart met clomid. ben erg zenuwachtig om te horen wat de waardes waren van mijn progesteron....En wat er, als ik niet zwanger ben, allemaal staat te wachten. @sunlight, hoe kom jij aan die mooie balk onderaan jou berichten, zodat je je cyclus bij knt houden? Zou er ook graag zoeen willen hebben. Hoor het wel Liefs