ik moet nu gewoon afwachten of ik miss nu niet zwanger ben nou ik heb te horen gekregen dat ik een oude chlamydia heb snap er echt niks van , nooit klachten gehad of iets ik heb ook maar 3 exen mja je hoef er maar 1 te hebben maar ik schaam me kapot ik hoob dat me eileiders gewoon nog open zijn
Jeetje Gaby, dat is echt klote zeg.. Succes ermee! Hopelijk weet je snel wat meer! Kim, spannend voor jou dus! Ik duim voor je hoor! Ryanne, succes met wachten meis! Ik wacht (on) geduldig met je mee
Joepie! Ik heb toch nog een eisprong gehad! Mijn waarde is van 1,8 naar 25,9 gegaan! Ik heb waarschijnlijk niet op mijn piek geprikt volgens de gyn, maar volgens haar dus wel echt een eisprong gehad! Ik heb meteen nagevraagd of een late eisprong van slechte kwaliteit is, maar dat is volgens haar NIET WAAR! Dus heb nog een kansje!
Heb dinsdag bloed geprikt en denk zelf dat ik dan donderdag/ vrijdag mijn ei heb gehad dan... Kan mijn banner dus zo laten staan Stiekem toch wel spannend! Als ik uit mezelf ongi wordt ben ik ook wel blij hoor, dan ga ik gewoon door met de 100mg! We zullen zien! Hoe is het nu met jou?
hier spannend Heb vanochtend een ovu test gedaan, foto staat in mn album. Heeft iemand ervaring met sensitest zw testen?
Ahhhhh! Ze zeggen weleens dat je dan zwanger kunt zijn, als je voor NOD een posi ovutest hebt! Spannend! Helaas is met mijn PCO, mijn ovutest altijd zo donker... Dus bij mij zegt het niets.. Ik zou toch wel even een testje wagen hoor! Ik duim voor je!
heb testje gedaan met Sensitest en zie wel een streepje. Ben alleen bang dat het een indroogstreepje is omdat ik negatieve verhalen gehoord heb over Sensitest
Volgens mij is sensitest betrouwbaar hoor! En een streep is een streep! Ik denk dat je zwanger bent! Kun je een foto maken? ZIEN ZIEN ZIEN!
Ik raad je de Kruidvattesten van 2 voor 5 euri aan! Die zijn wel gevoelig en betrouwbaar en ook niet zo duur! Ik heb er een goed gevoel over meissie! SPannend! Mijn duimen draaien overuren! Weet je trouwens ook wanneer je je eisprong hebt gehad?
heb ik idd vorige keer ook gebruikt. Was op maandag voor fm meting geweest en toen was ei weg. Kan gesprongen zijn tussen vrijdag en maandagochtend. Had op op disndag wat bruin bloed maar dacht dat het te vroeg was om een innesteling te hebben. Maar als mn eisprong op vrijdag was zou het wel kunnen werd me verteld. Dus zou ik nu morgen mn NOD hebben i.p.v. zondag.
IK ZIE HEM WEL! Ik zie een heel vaag streepje! Morgen nogmaals testen en dan denk ik dat hij duidelijker is! Alvast een voorzichtige proficiat hoor!
That's the spirit! Ik denk dat hij morgenochtend al een stuk duidelijker is! Ik zou wel voor de zekerheid een testje van Kruidvat halen, dan hoef je ook niet te twijfelen over de betrouwbaarheid! Succes en ik heb ZEER goede moed voor je! Ik duim in elk geval als een malle!
lindas: oke hahaha ja ik heb eerst wel de hele tijd fm gehad, en als die dan groot was dan kreeg ik een bloedtest en die was 1 keer goed dus toen zei hij je 50 mg slaat aan dus mag je nu zelf proberen voor een half jaar. ben je nog niet zwanger dan moet je na dat half jaar terug komen dus we wachten af. ik heb de ei sprong niet gevoeld. maar ik heb nu al twee dagen last van krampjes onder in de buik en last van mijn eierstokken tenminste ik denk dat het mijn eierstokken zijn. kan dit een inesteling zijn of heb je dan altijd bloed verlies? of kan het nog geen innesteling zijn en heb ik gewoon giga laat mijn ei sprong, maar dag 21/22 lijkt me wel heel erg laat toch? ja ik heb heel veel vragen maar ik hoop dat iemand iets weet want ik zit in de zenuwen echt niet te geloven aaaaaaaaah ik kan wel gek worden. vermeulenkim: links in de kaders zeg maar daar staat bij cyclus banner dan krijg je een banner te zien dan moet je je dag invullen wanneer je ongi bent geworden en hoe lang je cyclus duurd. dan oke klikken of verzenden ofzo iets dan krijg je tekst dit moet je kopieren en in je profiel zetten dan heb je de banner ik hoop dat je het een beetje begrijpt hoe is het hier met de rest? al wat zwangere dames intussen? nou hoor het wel liefs
wolly: ik ben nu ook met de 3e ronde clomid bezig. ik las terug dat jij in de derde ronde zwanger was geraakt. dus ik hoop dat ik ook in de derde ronde zwanger mag wezen, maar ik heb dus helemaal geen ei sprong gevoeld. of ik heb hem nu dag 21 we wachten af succes nog met je laatste weken liefs
Ola! @Ryanne; Nogmaals gefeliciteerd meis! Geniet er maar lekker van! Wil je nog wel even komen vertellen wat je voor klachtjes hebt, dan kan ik vergelijken @Sunlight; Mijn eerste ronde Clomid had ik op dag 28 pas een eisprong en nu waarergens op dag 48 Dus alles kan! Doe je geen ovutesten? En temp je ook niet? Misschien kun je dat eens gaan doen! Succes! Ik weet nog niet wanneer ik ongi moet worden en hoop natuurlijk stiekem dat ik ook al zwanger ben! Ik heb nog kans! Spannend!