Thanks! Ben zo blij nu! En ja, een late eisprong! Er is zeker nog hoop voor jou! Hoop dat jullie dit gevoel snel mogen ervaren, onbeschrijfelijk!
oh meid wat geweldig! dus nu zien we je niet meer op dit forum denk? nou ik vind het echt super voor je. nou geniet ervan en hopen dat wij binnen kort ook met zulk geweldig nieuws mogen komen liefs
Ik blijf jullie gewoon gezellig volgen als dat mag Wil natuurlijk ook weten hoe het met jullie gaat verlopen! Vind het wel eng hoor allemaal... Voelt nog zoooo onwerkelijk!
ja natuurlijk mag dat hartstikke gezellig toch! wat voel je allemaal? en had je het al door dat je zwanger was? en wanneer begon je last te krijgen van je boobs? toe vertel even iets hahahaha. ik moet over vier dagen testen ik hoop dat ik ook zwanger ben, maar denk het niet. ik voel nog helemaal niks namelijk. nou ik hoop op snel een berichtje terug hahaha liefs
@Linda: Volgens je banner moet ik je feliciteren, klopt dat ook !? Ik hoor wel vaker als je pijnlijke borsten hebt je weleens zwanger kan zijn! @sunlight: Ik vroeg me laatst hetzelfde af. Blijft je eisprong komen na een keer een geslaagde eisprong of moet je blijven gebruiken. Hoop ook dat iemand aar antwoord op heeft! Ze hebben bij mij nog geen pco vastgesteld maar ik word uit mijn zelf niet meer ongesteld, raar eigenlijk he....En ook geen eisprong, dus kom wel in de buurt denk ik.... @Chantal: Bedankt voor je antwoord en zal zeker even bellen naar de ziekenfonds, maar heb nog geen idee hoe die spuiten heten. De gyn adviseerde alleen even te bellen en te ragen of iui werd vergoed. Die spuiten zouden daarop lijken. Is er bij jou ook sprake van meerlingen nav die spuiten? Maak me af en toe erg druk over van alles en nog wat, maar goed moet nu nog beginnen aan 100mg clomid en als dit niet aanslaat kan ik het nog proberen met 150mg. Hopelijk is mijn progesteronwaarde volgende keer beter..... liefs
Linda, gefeliciteerd meid! Mijn computer deed raar en kreeg pas laat de berichtjes door. Echt geweldig.....! Ik hoop dat het allemaal goed gaat en ik je hopelijk ook zo snel mogelij kmag vertellen dat ik zwanger eben maar dan de laatste test wat minder maar goed, zoals jij al zei alles kan ......... Ik hoop dat onbeschrijfelijk gevoel snel zelf te ervaren. Geniet van de mooie tijd die gaat komen. Dikke knuf van mij,
vermeulenkim: ja straks slik ik steeds die clomid 50mg maar heb ik helemaal geen ei sprong meer, dan heb ik dus weer een paar maand weggegooid nou ja we moeten maar afwachten liefs
@sunlight. idd weer een maand weg, af en toe word je er moedeloos van. Mijn gyn ging afgelopen vrijdag gelijk over op 100mg.(progesteron 1,2) Vond ik ook wel moeilijk, helemaal omdat ze maar tot 150mg gaan. Na mijn vraag aan de gyn, waarom ik geen echo's krijg voor mijn eitjes, zij ze doodleuk dat haar praktijk daar geen tijd voor had. Ze had teveel patienten.... Ik begrijp dat je de gyn gaat bellen, ik zou ook willen weten waar ik sta.
ja idd wat stomdat ze dat oook nog gewoon zegt. nou ja dan weet je in ieder geval dat ze geen tijd voor je heeft. wat een kreng. nee die van mij is heel lief hoor. maar ik vindt het wel vervelend dat ik niet meer voor controle heen hoef. dus na deze maand bel ik voor een afspraak! of weten dat het ook kan dat de 50 mg niet meer aanslaat moeilijk en zwaar allemaal terwijl ik nog niet eens mag klagen, maar ja dat doe je al snel. ben nu anderhalf jaar bezig mag nu wel eens tijd worden hahaha. liefs
Jeetje anderhalf jaar is idd al lang. Al die tijd al met medicijnen bezig of netzoals ik eerst afgewacht. Had jij wel weer gelijk een cyclus nadat je was gestopt met anticonceptie? Idd vervelend dat ze de boodschap zo bracht, maar ik heb verder wel een goed idee van de gyn. Ze is heel cordaat en zegt dat mijn eitjes alleen in winterslaap zijn en dat zij ze wel wakker krijgt, hahahha. Daar moeten we dan maar vanuit gaan zij heeft er per slot van rekening voor geleerd, moeten we maar denken. Nou meid, ik sluit me aan ik kan ook snel klagen, maar goed ik ben pas begonnen. Dus naar jou toe zeg ik niks..... Feb dit jaar gestopt met de pil en in juli pas doorverwijzing naar de gyn en moet binnekort beginnen met de 2e kuur clomid, maar wel gelijk door naar 100mg.
oke nee ik moest eerst een jaar proberen van de ha. dat heb ik gedaan toen doorverwezen maar dat duurde nog lang en nu eindelijk drie maanden geleden met de clomid begonnen. dit ik nu mijn derde maand dus met clomid. ik hoop dat het nu een keer raak is. ik vind het super voor linda dat ze zwanger is. hopen dat wij binnen kort ook zulk geweldig nieuws kunnen vertellen dat is snel gegaan bij jou allemaal. waarom zo snel naar de gyn? ik ben mei 2007 gestopt met de pil. maar ik heb pco dus geen ei sprong
Ik ben zosnel doorgestuurd omdat ik vanaf feb helemaal niet meer ongi werd. Was al wel een aantal keren bij de ha geweest en die vertelde ooksteeds dat ik geduld moest hebben. Maar goed na een aantalmaanden wil je wel meer. Toen heb ik eerst een kuur gekregen om mijn ongi op te wekken, maar dat was minimaal. Toe n weer terug geweest en om een doorverwijzing gevraagd en dat was ok. Zodoende al zo snel bij de gyn. Was jouw progesteronwaarde ook zo laag? en jou ongi was wel al weer zlefstandig opgang gekomen omdat je het eerst een jaar moest proberen? Ik ben oook heeeel blij voor Linda en ik hoop dat wij dit jaar ook nog goed zouden kunnen afsluiten. Best een leuk sinterklaas/kerstkadootje dacht ik zo....... Dikke knuf
Trouwens de gyn heeft bij mij nog niet gesproken over PCO. Zou ik daar de volgende keer om moeten vragen? En hoe stellen ze dat vast dan? Hoor het wel,
ja ik was gewoon ongi. maar pco dan heb je een heel onregelmatige cyclus en heb je geen ei sprong en er zijn nog wat dingen. maar ik heb niet onregelmatige ei sprong maar heb wel pco. omdat ik niet een ei sprong heb. en met clomid wel. ja mijn progesteron gehalte was ook laag en nu goed zegt mijn gyn. ja dat zou wel een heeeeeeeeeeel leuk cadeautje wezen. jij kan ook bijna testen zie ik wel. spannend allemaal. ik nog vier dagen! maar ga er niet vanuit. omdat ik die rottige ei sprong ook niet hebt gevoeld k*t zooi. dus ik weet het niet. ik kan wel gek worden van de stress. waarom heb ik die deze maand niet gevoeld denk ik dan. linda zegt misschien is dat wel positief ja zou kunnen. mijn moeder zegt je ziet er ander uit deze maand maar dat kan ook door de clomid komen. dus ik ben erg gestrest ik wil het gewoon weten aaaaaaaaaaaaaaaaah. hahaha dikke knuffel
Maandag had ik mijn laatste FM meting, het was inmiddels dag 18. Mijn eigen arts was met vakantie, dus had een vervanger. Volgens mij had ie er geen bal verstand van, want ik moest hem gaan uitleggen hoe alles zat en wanneer ik weer met een volgende clomid behandeling zou moeten beginnen De echo ging ook al heel klungelig. Volgens hem was er weer geen groei. Wel Baarmeoderslijmvlies van dikke 10 mm. Ik zag nu echter wel veel grotere zwarte rondjes op het beeld, vorige keren niet, dus achteraf denk ik... misschien was er toch wel groei? Helemaal nu ik gisteren ineens een positieve ovulatietest in mijn handen had! Maandenlang niet gehad en nu wel! Wat denken jullie, zal ik dan toch wel een eisprong hebben? Had afgelopen dagen ook felle steken onderin mijn buik aan beide kanten. Mijn man was weg op oefening, maar die is speciaal ff naar huis gekomen om te klussen haha... Liefs bren
brenda: ik zou het niet weten meis ik hoop het voor je misscchien moet je een keer heen gaan als je eigen gyn weer terug is. lijkt me wel het beste liefs
@sunlight, nou meis ik hoop voor je dat je moeder gelijk krijgt en je idd zwanger bent. Ik heb volgens mij mijn banner niet goed ingevuls, want na afgelopen vrijdag weet ik dat ik niet zwanger ben. Als het meezit, en ik as vrij ongi wordt, begin ik as zo aan mijn 2e ronde clomid. Dus dan kan er geen zwangerschap zijn. Wat ik wel erg moeilijk vind om te begrijpen is, dat ik veel mensen hoor spreken over fm, dag zoveel mijn eitje zo groot, en het voelen van de eisprong. Ik heb hier helemaal geen ervaring mee. Maar goed hoe vaker ik jullie ga spreken, des te meer ik er uiteindelijk van opsteek, hihihihihi Liefs
ja hoop ik ook dat ik zwanger ben, maar waarom weet je zeker dat je niet zwanger bent? en dat je as vrijdag ongi wordt. ik heb ook maar 1 keer een fm gehad hoor! ach ja steek er hier maar veel er van op hahah. zo heb ik er ook meer over geleerd hoe ik in me maar steek enzo. liefs