ja ik heb ook provera volgens mij. noou ik ben echt dood ziek. als ik weer wat eten heb binnen gekregen krijg zo ongelooflijk last van mijn maag echt niet normaal. denk echt dat het door het medicijn komt, maar wat heb je gedaan toen je zo vroeg ongi werd? liefs
Ik heb ook een half jaar clomid geslikt normale dosis toen een dubbele dosis,heeft bij mij geen enkel effecft gehad..maar dan ook helemaal niks,elke maand weer in de beugels om te kijken of ik uberhaupt wel een ei had,zoniet dan 2 a 3 dagen later weer een keer.elke keer weer teleurgesteld naar huis,ik kon daar niet meer zo goed tegen..elke keer geen ei...dus kon ie ook niet bevrucht worden....dus ook geen zwangerschap pffff,ik wilde echt een time-out,kon niet meer. Wat een rust in mijn hoofd....heerlijk.. niets moet alles mag...en wat denk je.....tuurlijk...ik raak spontaan zwanger,....geweldig natuurlijk...maar nooit gedacht! Liefs...en hopen dat iedereen maar snel zwanger wordt Donna
hoi meiden, Ik ben ondertussen ook 23 dagen overtijd en heb ook een behandeling gekregen van de gyn omdat het niet meteen lukte.. .ik moest onmiddelijk 5 dagen 2 pilletjes per dag nemen om de menstruatie op te wekken, na 1 week zou ik dan in normale omstandigheden mn regeltjes moeten krijgen, zoniet ben ik hoogst waarschijnlijk toch zwanger<<indien ik ongi word binnen de week, moet ik op cyclusdag 4 Clomid nemem voor 6 dagen lang<<< nu, in de bijsluiter staat dat je wanneer je Clomid neemt,meer kans hebt op een meerling<<heeft er iemand dit al meegemaakt of zou ik me daar geen zorgen over hoeven te maken? Niet dat ik dat zo erg zou vinden hoor, maar het zou natuurlijk wel een serieus verschil zijn<< als iemand deze behandeling kent, graag antwoord! morgen is de week om en zou ik meer moeten weten.....spannend...
Sunlight: ik mocht stoppen toen ik het ziekenhuis belde dat ik al ongesteld was geworden, dus ik heb de laatste 3 dagen niet af hoeven maken, gelukkig. Wel heb ik omdat ik in het weekend mijn regels kreeg op zondag nog wel dat tabletje ingenomen voor de zekerheid.... Nijntje88: Met clomid is er inderdaad een verhoogde kans op een meerling zwangerschap.......daarom moet je ook goed met echo's onder controle worden gehouden of er geen overstimulatie is ( dus meerdere eitjes) Het hangt bij ons in het ziekenhuis ook wel af van hoe oud je bent hoeveel eitjes ze toelaten.....Ik ben 28 en bij mij streefden ze naar 1 eitje en een eenling zwangerschap, omdat ze vonden dat een meerling zwangerschap te belastend zou zijn voor een evt volgende zwangerschap, ze zouden dus mijn cyclus afbreken met meer dan 1 rijp eitje........ Dit is alleen wat anders gelopen: In mijn eerste cyclus met clomid had ik in eerste instantie 4 rijpende eiblaasjes en een paar dagen later nog 2 rijpende eiblaasjes over. Gyn die ik op dat moment had vond het geen reden om met de behandeling te stoppen tenzij we echt maar 1 kindje wilden...........wij zijn doorgegaan die maanden inderdaad 2 eitjes gesprongen en ZWANGER! Maar bij de eerste en inmiddels 2 de echo is maar 1 kruimeltje te vinden! Misschien wel iets meer kans gehad op zwangerschap denk ik........... Succes dames en dat jullie maar snel mogen volgen!
kelly 1980: was jij ook zo ziek van die pilletjes of niet? ik zit nu op dag 4 moet nog 8 dagen wordt nu wel steeds beter, maar voel mij nog steeds een beetje lam lendig. zit in de ziektewet zo ziek ben ik geweest maandag nacht van 2 tot 5 uur op de wc gezeten. en maar in de diarree en overgeven. nu niet meer overgeven maar wel moe en zo slap als een dweil liefs
Sunlight: ik ben niet zo ziek geweest ervan als jij vertelt dus misschien toch een buikgriep? Ik had alleen barstende hoofdpijn en opvliegers van de warmte.......
hey iedereen! omdat ik maar niet ongesteld werd, ben ik naar de gynae geweest die me zei dat ik het pco syndroom had, dus geen rijping van de eitjes omdat er teveel zaten of zoiets. hij heeft me toen clomid voorgeschreven en ik heb die netjes genomen en geklust op de momenten dat hij zei. hij zei me dat ik 5/08 ongesteld zou moeten worden als ik niet zwanger was. dat is dus eergisteren. nu is het zo dat ik sinds een goeie week soms echt steken heb in m'n onderbuik. een beetje te vergelijken met wanneer je net ongesteld bent, maar eigelijk erger dan wat ik vroeger al heb gevoeld. ik word soms misselijk omdat het zo pijn doet. komt steeds in vlagen, en op die momenten zie ik lijkbleek, ben enorm moe en heb dan het gevoel dat ik amper op m'n benen kan staan. ik kan enorm emotioneel worden, triest of kwaad, en 5 minuten later sta ik te dansen op een leuk liedje. echt heel raar. pijnlijke tepels als ik ze aanraak, ze staan eigelijk constant hard. nu denk ik eigelijk dat dat symptomen zijn van een zwangerschap, maar heb eergisteren een test gedaan (de dag dat ik ongesteld moest worden dus) en die was negatief. nu vraag ik me af of je perfect 14 dagen na de eisprong ongi bent of niet? ik vind hier nergens een antwoord op, misschien niet goed gekeken, maar het zijn ook zoveel pagina's he. het zou misschien kunnen dat mijn lichaam zo reageert omdat ik in 9 maanden nog niet 1 keer ongesteld ben geweest, en dat nu met die clomid werd gestimuleerd. weet hier iemand iets meer over? want de gynae zegt dat ik een bloedproef moet laten doen, maar als een test van kruidvat negatief is, zal een bloedproef ook wel negatief zijn denk ik. groetjes! en verder wens ik iedereen van harte heel veel succes met het verkrijgen van een wondertje!
Mij werd verteld dat als ik een na een week overtijd nog niet ongesteld was (en niet zwanger),dat ik dan weer contact moest opnemen. Dus zou gewoon over een paar dagen weer een test doen. Het is namelijk niet zo dat je precies 14 dagen na je eisprong zwanger wordt. Een bevruchte eicel kan namelijk nog een paar dagen "zwerven" dus het kan zo maar zijn dat je over een paar dagen wel positief test. Succes!
hey ik ben deze morgen dan toch maar een bloedproef gaan doen. deze middag kreeg ik het resultaat te horen, het was negatief en zopas ben ik ongesteld geworden... dus ja. vind het een beetje spijtig omdat ik er al een tijdje naar uitkijk, maar het is eigenlijk pas mijn eerste ronde met clomid. ik heb zo echt een naar gevoel nu, waarom moet ik clomid nemen? kan ik niet zoals vele andere vrouwen gewoon zwanger worden? misschien lukt het de volgende ronde ook niet, en de ronde erna ook niet... en het ergste is dat ik bijna echt begon te denken dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. alle dingen die ik voelde... nu blijkt dat ik de hele tijd buikpijn heb gehad om ongesteld te worden, en de moodswings zal ik ook wel daardoor gehad hebben. nu nog steeds enorme buikpijn, erger dan de vorige keren... hopelijk wordt dat morgen een beetje beter. ik weet wel dat ik in vergelijking met sommige andere vrouwen pas bezig ben, maar ik had nooit gedacht dat ik bij die groep zou horen die een beetje hulp nodig heeft. ik ga het nu van me proberen afzetten, er gewoon niet te zeer bij stil staan (hoewel dat echt wel moeilijk is).
belleke: ik kan me voorstellen dat je erg baalt. maar gelukkig zeg je het zelf al het is je eerste ronde clomid. maar ja dan dnek je van he we kunnen deze maand voor het eerst voor het eggie klussen en heel veel vrouwen zijn snel zwanger dus dan krijg je toch veel hoop terwijl je dat helemaal niet mag hebben nog met de eerste ronde clomid. ik heb ook al zo vaak hoop gehad en zo giga veel geld over de balk gegooid voor die stomme zwangerschapstesten. en elke maand denk ik weer nee niet over nadenken maar toch doe je het elke maand wel weer. ik moet over drie dagen beginnen met clomid. ben vanmorgen ongi geworden baalde ook een beetje maar het kon ook niet anders dan dat ik niet zwanger was en was zo gewaarschuwd op het forum door veel mensen maar toch valt het je weer tegen erg is dat he! maar ik begrijp je volkomen! he succes volgende maand en wie weet mogen we binnen kort een posi test in onze handen vast houden. ik duim voor je liefs
hey sunlight! dank je wel voor de positieve commentaar, is fijn om te lezen. ondertussen voel ik me wel iets beter, maar ik ben er van overtuigd dat ik binnen 2 weken weer zo zit te hopen... niks aan te doen, zit in ons bloed zeker idd, die stomme zwangerschapstesten, je denkt wel dat je gaat wachten, maar toch koop je elke maand een nieuwe test, om drie dagen later dan toch ongesteld te worden. nu ja, zoals je zegt, wie weet volgende maand he succes!
ja idd ik zeg elke maand weer ik koop geen testen maar dan gaat het weer mis. ja zit in ons bloed maar je wilt het dan ook zo graag dan is het toch niet raar toch? alles wat je graag wilt kun je niet op wachten dan duurd wachten gewoon altijd lang! ja ik hou elke maand hoop ook al is het steeds negatief en word ik weer een beetje negatief tijdens mijn ongi hahaha. ik hoop gewoon dat ik over 12 dagen een eitje heb dan geef ik een feestje hahaha liefs
hehe, zal dan met je mee feesten mijn vriend heeft ondertussen min of meer een oplossing gevonden voor m'n moederlijke gevoelens, hij heeft me een pup cadeau gedaan het is geen baby, maar het maakt het wachten wel iets draaglijker... grz! xxx
Hallo allemaal, ik moet binnen kort ook beginnen eerst provera om een ongie op te wekken daarna clomit, hebben jullie het trouwens ook op je werk verteld, daar twijfel ik namelijk over, maar als ik jullie hoor over misselijkheid en opvliegers, lijkt me dat wel handiger. allemaal veel sucses met zwanger worden.
Bij mij was het 1e ronde clomid 50mg sloeg niet echt aan. 2de ronde clomid 100mg sloeg ook niet aan 3de ronde clomid 150 mg sloeg aan en gelijk zwanger IK hoop dat jullie ook heel snel mogen