wie bezig met clomid? en hoe snel resultaat?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sunlight, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Ja dat heb ik ook, dat ik dan moet huilen, ook veel sneller dan voor de clomid. Ik zie er ook wel tegenop om morgen weer vrolijk tegen die vrienden te doen en belangstelling te tonen voor hun zwangerschap.

Heb er eigenlijk geen zin in! Toen ik het hun vertelde dat wij nu in de MMM zitten, kreeg ik als antwoord, ja maar mijn vriendin is ook wel 4 maand bezig geweest :confused: dat ging ook allemaal niet makkelijk! Nou dan kan ik ook wel janken!

liefs

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja idd maand wat is dat nou. ze begrijpen het niet he. of ze zeggen oh even pilletjes dan is het wel klaar dan ben je wel zwanger. zo makkelijk gaat dat niet, maar je krijgt het er niet in. ik kan daar ook vreselijk om huilen. ze denken dat ze je begrijpen maar dat doen ze niet. ik vindt het ook erg k*t allemaal. maaar ja je kan er niks aan doen en hun ook niet dat ze je niet begrijpen. de mensen waarvan je de steun niet verwacht, krijg je de meeste steun van. raar maar waar. ik hoop gewoon dat het binnen nu en een half jaar lukt dat is mijn streven! hoe lang ben jij nu bezig dan?

liefs

3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ik ben in okt 07 gestopt met de pil en sindsdien ben ik niet meer uit mezelf ongi geworden. In sept doorverwezen naar de gyn en toen bloedonderzoek gehad etc. Er was helemaal niets te vinden! Alles zag er prima uit, wat ook heel frustrerend kan zijn als er geen oorzaak is. Dus nu heb ik mijn eerste ronde met 100 mg gehad en als het deze mnd niet gelukt is ga k verder met 150 mg. Soms snap ik mijn eigen lichaam ook helemaal niet!

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke ja dat snap ik erg frusterend ja. nnou ik hoop je voor je dat de 100 aanslaat en dat je helemaal niet verder hoeft te proberen met 150 en dat je lekker zwanger mag zijn. he meid ik ga lekker op bed ik spreek je volgende keer wel weer.
    rustig aan en zal voor je duimen

liefs

5. vermeulenkim

10 aug 2008
    64
    0
    0
    Ambulant begeleider Psychiatrie
    Rotterdam
    heej meid, niet getreurd, jou tijd gaat echt nog wel komen hoor! Ik wist niet als je clomid niet aanslaat dat je ongi dan ook langer uitblijft. Ik wordt helemaal niet ongi dus daar heb ik al medicijnen voor nodig, maar goed KOP OP!
    Misschien moet je gewoon ff de gyn bellen en vragen voor een bloed onderzoek, zodat je zeker weet dat er wel een eisprong was.

Ik ben gister begonnen met clomid, dus woe de laatste pillen en dan maar afwachten. Enig idee vanaf wanneer je zou moeten 'klussen' om raak te schieten?

6. s1986

s1986 Niet meer actief

Gebruiken jullie ook ovutesten? Wanneer begin je daarmee ik wil eerst ff de echo maandag afwachten das dag 12 maar dan?

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nee ik gebruik geen ovu testen. maar dag 12 gaan ze dus kijken of er iets gebeurd, gebeurd er niks dan moet je 2 of 1 dag later weer komen enzo door tot er wel iets gebeurd en anders verhoging clomid denk ik. doen ze meestal wel. en als ze dag 12 al iets zien gebeuren dan is het klaar! dan mag je dus lekker klussen deze maand als je niet weet wanneer je ei sprong is dan zou je kunnen beginnen op dag 11 en dan door tot je een dikke vette streep ziet natuurlijk. de dag er voor was je het vruchtbaarst. dus dan was voor de sex wel een goed moment geweest!
    ik hoop dat je hier wat aan hebt. staat ook wel achter op de verpakking of bijsluiter hoe je die testen het beste kan doen.

liefs

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    wanneer kan je het beste testen wie weet dat?

9. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    14 dagen na je eisprong. Maar je bent al overtijd zie ik?

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja ik heb gister getest en die was negatief maar met de clomid ben ik nooit meer overtijd. dus ik vindt het allemaal wat vreemd

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    wie heeft dit ook gehad en bleek zwanger? of niet natuurlijk maar dat wil ik niet weten hahahahhaa.

liefs

12. s1986

s1986 Niet meer actief

Misschiebn is je ei ietsje later gesprongen of is je dossis niet meer voldoende.

13. vermeulenkim

10 aug 2008
    64
    0
    0
    Ambulant begeleider Psychiatrie
    Rotterdam
    Vraagje:
    Sunlight spreekt dat op je 12e dag iets moet gebeuren. KLopt het dat dit is gerekend vanaf de 1eCD?
    Ik ben zaterdag begonnen met de 1e clomid, wat zou betekenen dat ik in het weekend van 16/17 flink moet beginnen met klussen!?!?!?
    Hoor het graag van jullie.

Liefs

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    als je een ei sprong wilt hebben voor dag 16 dan is dat wel het beste dat er dan op dag 12 al een ei groeit tenminste dat zei mijn gyn

liefs

15. liesbeth27505

9 nov 2008
    23
    0
    0
    hoiii

ik heb zelf ook Clomid gebruikt in comb. met Primolut ( zorgde voor een bloeding ) maar ik heb ongveer 4 kuren gehad.. toen kreeg ik een huid reactie op de primolut.. moest ik gelijk mee stoppen.. ben over gegaan op provera ik heb 10 dagen zitten wachten op een bloeding maar deze kwam niet... ik heb een test gedaan met het idee.. kan ik het zieknhuis bellen voor evt weer een 10 daagse kuur...maar we kunnen het nog niet voorstellen maar de test was dus positief... waarom moet Clomid slikken? ik moest het slikken omdat ik niet menstrueerde en dus geen of heel zelden een eisprong heb!

heel veel succes!

liefs

16. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oh wat geweldig nieuws
    geniet ervan!
    heel veel succes met alles.

liefs

17. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi meiden.

waar is iedereen? ben ik nog de enige die hier praat hahaha. ik heb vandaag een test gedaan en weer negatief natuurlijk ik kan hier zo moedeloos van worden. ik wil weten waar ik aan toe ben. ongi of zwanger? moeilijk moeilijk moeilijk.

zo dat ben ik weer even kwijt

18. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ik ben er ook nog! Er zijn idd maar weinig meiden hier volgens mij...

Maar meid nog even volhouden en dan weet je waar je aan toe bent.
    Ik zit nu ook in mijn wacht weken. Volgende week hoop ik ook meer te weten!

liefs bren

19. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja ik zie het nog even volhouden
    ja ik heb wel krampjes maar het zet gewoon nog niet door. ik weet het niet zo. ik wil snel weten waar ik aan toe ben

liefs

20. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nou ik ben net ongesteld geworden!
    wel erg kut maar weet nu waar ik aan toe ben. de gyn van de week maar even bellen en dan hopen dat hij mee wil werken aan de fm

liefs

Deel Deze Pagina