das wel erg balen! Maar je bent nu in ieder geval wel uit de onzekerheid. En kun je weer volle moed beginnen aan een nieuwe ronde! Hopelijk is dit je geluksmaand! Liefs
brenda@ ja wie kan het zeggen. ik wil wel deze maand gewoon weer onder controle naar de gyn want volgens mij heeft de clomid niet aangeslagen deze maand. dat ik daarom zo laat ongi ben. en heb ik daarom geen ei sprong gevoeld. en mijn moeder vond mij er anders uit zien. nou dat komt gewoon dat de clomid nit aansloeg denk ik. want ik voelde mij ook heel anders deze maand dus ik dacht ook echt dat ik zwanger was hahaha niet dus
Ja die symptomen kunnen je ook echt voor de gek houden volgens mij... ik let er nu ook echt heel erg op en dan bij elk pijnscheutje krijg je hoop. Kan ik beter ook niet doen!
ja erg is dat. en dan hoor je van iedereen he wat is er anders aan jou je ziet er zo anders uit. dan denk je van he nou misschien toch een keertje geluk. dat kun je beter niet denken en gewoon er niet meer aan denken en gewoon door gaan met je leven. maar aan de kant zetten lukt gewoon niet als je het zo graag wilt. dat is erg moeilijk en je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. deze maand gewoon naar de gyn en dan kijken we wel weer als ik er heen mag in ieder geval liefs
waarom zou je niet heen mogen naar de gyn dan? Doet hij niet vaak FM? ZOu kun je wel precies in de gaten houden wat er gebeurt! Ik zou het gewoon eisen als ik jou was
@sunlight: Nou mied ik ben er ook nog en voorlopig nog niet van mij af, hahahaha. Idd weinig beweging hier. Zitten jullie ook nog ergens anders misschien? Wel jammer dat je ongi bent geworden, maar goed schept ook wel duidelijkheid. Hoop voor je dat je snel bij de gyn terecht kan, zodat je verder kan met de comid. Ik heb vandaag wederom geen enkele klacht van de clomid? Geen krachten, huibuien, helemaal niks. Het enige wat ik me afvraag is vanaf wanneer ik nu het beste kan gaan klussen en dan elke dag of om de dag. Je hoort zoveel verhalen...... Wordt er erg onzeker van. Maar goed, lang genoeg gezwijmeld in mijn zelfmedelijden, hihihih Hoop jullie antwoorden snel te horen.
ja de meeste zeggen om de dag nou ik klus elke dag wil niet een dag overslaan zeg maar hahaha. vanaf dag 15 en dan 10 dagen volop er tegen aan. je moet het doen als je er zin in hebt dat werkt het beste denk ik liefs
Heej meiden zijn jullie ernog? zin om te kletsen maar er is niemand? Komen jullie weer snel...... liefs
Ik ben er ook nog heb het beetje druk gehad. Ik zit nu inmiddels in de tweede ronde en ik heb 5/11 een eisprong gehad. Er waren 2 eitjes dus nu hopen dat dat heeft geholpen. Het wachten duurt zoooo lang pff
he hallo nou we zijn er als de rest er niet is hahahah. ik ben weer lekker ongi ik mag over twee dagen weer beginnen met clomid maar is het nou dag 4 5 6 7 8 of dag 5 6 7 8 9 de eerste toch? heeeeeeeeelp ik weet het niet meer hahaha dom he wie kan mij helpen ik ben afgelopen maandag om 17.00 uur ongi geworden. moet ik dat als eerste dag nemen. ik denk dinsdag he? ah ik ben zo in twijfel inene wie kan mij helpen liefs
Hoi ik moet clomid slikken van dag 3 tot en met dag 7! DUs dat kan ook nog. Verder zou ik de maandag gewoon als dag 1 tellen. Volgens mijn gyn maakt dat niet veel uit. Liefs
ik moet ook vanaf dag 3 t/m dag 7 jammer dat je ongesteld bent geworden maar ja op naar de volgende ronde!
Heej meid, maak je niet dik om een dag. Ik slik ook van de 3e tot de 7e dag clomid. Ik heb vandaag de laatste clomid geslikt en nu maar hopen en veel klussen, hahahah Knuffels
oke dan doe ik van dag 4 tot en met 8 dat moet ik volgens mij. oke dan neem ik maandag als dag 1 probeer ik dat ook een keer misschien raak ik dan wel zwanger hhahaha liefs
hoop het voor je meid! Ik heb al sinds dag 5 na de eisprong(en) buikpijn :S en gister hele dag last van maagzuur, dat heb ik nog nooit gehad.. ben benieuwd! maar ja je kan er toch weinig zinnigs over zeggen hè over dat klussen, ik vind het ook vervelend om een dag over te moeten slaan haha, dus meestal 3 dagen rond de eisprong en verder om de dag.
emma@ ja je kan er idd weinig over zeggen. nou ik hoop voor je dat je zwanger bent. ik heb elke maand weer minder hoop maar we gaan gewoon door. en nu een dag eerder begonnen met clomid misschien heeft dat een beter effect hahaha. ik weet het niet. nou meiden ik heb de gyn gebeld en ik heb 8 dec een afspraak om er over te praten wat ik nu moet. als mij nou gewoon een fm laten doen dan s het klaar, maar nee hoor de assisente maakt weer een afspraak wat heb ik daar nou aan. aan het eind van mijn cyclus ook nog. en dat duurd nog bijna vier weken. dus weer wachten wachten wachten. waarom moet het nou allemaal zo lang duren. ik kan wel geeeeeeeeeeek worden. ben je al weer een half jaar verder intussen. ik snap dat niet hoor geef mij gewoon een fm en laat me dan beginnen met 100 mg ofzo altijd zo moeilijk. liefs
@sunlight, wat vervelend dat het zo lang moet duren . Ze kunnen soms zo moeilijk en omslachtig doen bah. Bij ons is het soms ook zo druk dat ze niet eens tijd hebben tussen door, dus dan krijg je weer een wachttijd. vreselijk . snap dat je er flauw van bent. Ik heb een test gedaan zonet haha, mn zus was er ook en we zagen allebei een heel vaag streepje. Tis wel heeeeeel erg vroeg om te testen maar kon het niet laten hahaha maar ja ik zie het wel nog even afwachten...
emma@ hoe lang moet je nog wachten dan? nou even geduld misschien heb je over twee dagen wel een giga dikke streep. ik hoop het voor je. ach ja ben nu al weer wat vrolijker hoor. we klussen gewoon nog lekker door en denken er niet te veel aan. nou ja dat proberen we dan maar. hahha nou succes en ik hoor het wel als je goed nieuws hebt te vertellen liefs
emma@ en heb je alweer een test gedaan? en was die positief? of iis het uiteindelijk toch tegen gevallen? to vertel even hahaha ik zal voor je duimen meid liefs