wie bezig met clomid? en hoe snel resultaat?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sunlight, Jul 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    Hey meiden!

Hoe is het hier? Allemaal druk met sinterklaas bezig? :)
    Hier nog weinig verandering, ook geen klachten wat zou kunnen duiden op zwangerschap of ongi...

pfff...

LIEFS brenda

2. vermeulenkim

Aug 10, 2008
    64
    0
    0
    Ambulant begeleider Psychiatrie
    Rotterdam
    Hey hallo

Sinterklaas wel gezien op de tv vanochtend, leuk man al die kindjes weer in spanning, hihihi Misschien zit er nog een leuk kadootje in de zak voor mij dit jaar?!?!? ( moet 2 dec weer naar de gyn)

Ook hier weinig nieuws... Clomid is achter de rug, wederom geen klachten gehad en nu maar lekker klussen, hahahah Op naar 2 dec dan heb ik weer een afspraak bij de gyn staan. Woe 26 nov bloed prikken voor mijn progesteronwaarde. Allemaal duimen dat deze hoger was als de 1,2 van de laatste keer.....!

Knuffels voor iedereen.

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @sunlight,
    Ik heb een foto in mn album gezet, hij is niet zo duidelijk hoor.
    MOrgen gaan we weer een testje wagen :D Ben heeel benieuwd
    Hoop dat je het beetje van je af hebt kunnen zetten. dan gaat de tijd ook wat sneller, maar wel klussen natuurlijk hè hahaha

@brenda1122
    Wij hebben wel al lootjes getrokken bij de schoonfamilie, ik heb mn schoonvader, dus ik hoop dat we goed nieuws kunnen brengen haha
    Geen teken van ongie is goed toch! en zw kwaaltjes komen meestal toch wat later moet je maar denken haha dus goede moed houden hoor hihi

@vermeulenkim
    gelukkig heb je geen klachten gehad, dat scheelt. Nu nog even afwachten dus op de waardes, spannend! hoop voor je dat ze goed zijn!

4. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    Je hebt ook wel gelijk hoor emma, geen klachten kan ook goed zijn!
    Maar als je wel zwangerschapssymptomen hebt, dan lijkt de kans al een stuk groter haha... maar we wachten rustig af...

Ik kan je foto niet goed aflezen helaas..

Liefs

5. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?

Wil jullie even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben hoor! Heb het ontzettend druk op mijn werk, dus balen!

Succes met de clomid/ afwachten/ in spanning zitten/ en noem maar op! :)

Dikke kus Lin

6. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    @LindaS; hoe is het met je?

Leuk dat je nog wel af en toe bij ons kijkt!

Hier sinds gisteren buikpijn, dus denk dat mijn ongi eraan zit te komen. Toch fijn dat het dan hopelijk niet met provera opgewekt hoeft te worden want dat scheelt weer een dikke week voordat ik aan de tweede ronde clomid mag.

Liefs Brenda

7. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    @brenda; Gaat goed hoor! :) Ik geniet van mijn klachtjes! Ben wel blij dat ik niet meer zolang hoef te wachten op m'n echo, want dat geeft toch wat meer rust! :)

Maar ik kreeg ook ongipijntjes hoor, heb het nog steeds! Dus geef de moed nog niet op meis! Je weet maar nooit! En inderdaad, als het je ongi is, dan toch wel mooi dat je daar geen medicijnen voor hoeft te nemen! :)

Positive thinking! :) Ik duim voor je!

8. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    @LindaS; ik had nog wel getest vanochtend met de digitale van CB, maar die zegt wel negatief. Maar als je de test eruit haalt, zie ik wel een lichte streep, maar dat zal wel niks zijn...

Ik wacht nog rustig ff af... vreselijk dat wachten!

Volgende week dus je eerste echo! Dat lijkt mij ook heel spannend!
    Heel veel succes dan meis!

Kus Bren

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    dus nog 1 dagje brenda, spannend! De digitale heeft veel hcg nodig geloof ik, en het is nog vroeg dus het kan nog alle kanten op. Zal voor je duimen.

ik moet ook nog even geduld hebben.. wachten duurt lang pff

10. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    Ik heb ook dipsticks besteld bij de babyboomshop. Dus ik wacht nog ff een paar dagen en probeer het dan nog een keer. Maar ik weet haast wel zeker dat het negatief is eigenlijk...

Donderdagf ben ik jarig en het was zo leuk geweest om dan een positieve test te hebben!

Maa ik zie dat jou NOD morgen is! Dus er is voor jou ook nog hoop!

X

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    zou idd een leuk verjaardagskado zijn!
    het kan nog steeds! Hopen dat je over een paar daagjes weer kan testen

Ik moet ook nog een dagje ja, maar ik heb met vlagen buikpijn, en dat is wel een teken dat ik ongie ga worden. Terwijl je dat ook kan hebben als je zwanger bent...

12. vermeulenkim

Aug 10, 2008
    64
    0
    0
    Rotterdam
    Heej Linfda,
    Wat fijn om weer even wat van je te horen. Zeker genieten van alles wat er gebeurd! Bij mij nog niks, maar wacht geduldig af....

@Brenda, meid geef de moed niet op, heb zoveel verhalen gehoord en gelezen dat alles nog kan. Zal voor je duimen dat het morgen wel pos is.....

@emma, jij kunt ook al bijna testen....zal duimen voor jullie....

liefs

13. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    Dank je wel Vermeulenkim; misschien komt die negativiteit ook wel omdat maandag mijn vrije dag is. Dan ben ik er echt de hele dag mee bezig en dan ben ik meestal toch negatiever...

De rest van de week is de hoop groter! Dan heb ik minder tijd om er over na te denken.

X

14. vermeulenkim

Aug 10, 2008
    64
    0
    0
    Rotterdam
    Heej meis, begrijpelijk als je thuis bent dat je er veel aan moet denken. Maar goed jou tijd gaat echt nog een keer komen, hopelijk komt hij snel.

Herken de negativiteit ook vanuit mezelf. Ben zelf een enorme zwartkijker, maar goed moeten we ook maar weer het beste van maken. Mijn wens is erg groot, netzoals jullie en dan doet het pijn als het niet lukt. Maar blijven hoop houden en zeker veel afleiding zoeken. Ben toevallig ook meer gaan werken, hahahah Tevens ook voor andere redenen, hahahah

Liefs

15. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    Ja ik moet inderdaad ook meer afleiding gaan zoeken. Net toen ik dat bedacht had, werd er een pakketje bezorgd. Pakket met zwangerschapstesten en ovulatietesten van babyboomshop :) . Weg afleiding hahaha..

Maar ga vanavond wel ff sporten en greys anatomy kijken. Dat helpt ook goed!

Liefs

16. vermeulenkim

Aug 10, 2008
    64
    0
    0
    Rotterdam
    Kijkdat begint al goed.....Fijn dat je lekker kunt sporten, geeft mij ook veel afleiding. En een avondje bankhangen is ook heerlijk.
    Ken ik helemaal niet babyboomshop. Ik heb nog een test in de kast liggen en heb met mezelf afgesproken dat ik deze alleen gebruik als ik denk zwanger te zijn, anders ben ik bang te blijven testen en veel telleurstellingen te krijgen.
    Ovu testen heb ik helemaal nog niet gebruikt. Aangezien ik toch niet uit mijn eigen ongi wordt heeft dat weinig zin denk ik. Gebruik nu primolute voor mijn cyclus en dan clomid.

Veel plezier vanavond...
    liefs

17. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    Ik wordt ook niet uit mijn eigen ongi tot nu toe... maar volgens de arts moet dan nu wel lukken na een ronde clomid. Dus ben benieuwd...

Ik gebruik wel ovutesten want dan weet ik tenminste ongeveer wanneer ik mijn ei heb... voor het geval ik het niet voel!

Babyboomshop is een internetsite, moet je maar eens kijken. Kunje heel goedkoop testen krijgen! Scheelt je een boel geld. En het wordt ook erg snel geleverd, deze had ik zaterdagavond online besteld...

Liefs

18. vermeulenkim

Aug 10, 2008
    64
    0
    0
    Rotterdam
    Ikben na de 1e keer clomid helaas niet uit mijn eigen ongi geworden dus moest helaas weer primolute gebruiken...

Ik wil eigenlij nogniet aan de ovu testen, maar begin er nu toch wel dichtbij in de buurt te komen. Vind het zo dwangmatig allemaal, maar goed....

Zal zeker eens gaan kijken op die site. Is het heel ingewikkeld om met ovu testen te beginnen?
    liefs

19. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

Sep 27, 2008
    1,039
    0
    0
    nee is helemaal niet ingewikkeld.. werkt hetzelfde als een zwangerschapstest.

Had je bij de eerste ronde ook geen symptomen dat je ongi moest worden? Want ik heb nu wel steeds steken en buikpijn. Dus hoop wel dat ik uit mezelf ongi wordt. Ik had voor de eerste ronde provera gekregen om ongi op te wekken.

Liefs

20. vermeulenkim

Aug 10, 2008
    64
    0
    0
    Rotterdam
    Nee ik had weinig klachten voor mijn ongi, maar goed dat zegt verder niks. ik zal voor je duimen dat je uit jezelf ongi wordt.

liefs

Share This Page