wie bezig met clomid? en hoe snel resultaat?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sunlight, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vermeulenkim

10 aug 2008
    64
    0
    0
    Ambulant begeleider Psychiatrie
    Rotterdam
    Maar goed ga eerst maar eens afwachten wat voor waardes ik terugkrijg 2 dec bij de gyn. Als deze keer de waardes hooggenoeg zijn en ik niet zwanger ben, begin ik denk ik met ovu testen. Dus ff afwachten...Nog 9 dagen tot mijn eisprong, als ik hem krijg deze keer.....

liefs

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he emma

ik kan heel vaag ook een streepje zien!
    ik ga voor je duimen meid!
    we horen het wel van je :)

liefs

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoe gaat het met iedereen hebben we nog wat zwangere dames erbij? hahaha

4. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Ben ik ook weer even!

Vandaag begonnen mijn (.)(.) zeer te doen en heb steeds steken in mijn onderbuik en hele nacht buikpijn gehad. Ook last van veel doorzichtige afscheiding... nooit zoveel eigenlijk...Maar dat kunnen ook tekenen van ongi worden zijn denk ik.... afwachten maar weer!

Met sunlight ook alles goed?

X

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja met mij ook alles goed. niet meer ongi en nog acht dagen dan heb ik weer een ei sprong dus dan kunnen we er weer tegen aan haha.

maar je kan vandaag toch testen?
    of durf je het nog niet aan?

6. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    nee ik durf het niet aan haha... ik wacht nog ff tot donderdag.

had eergister al getest, negatief natuurlijk met cb digitaal, dus nu durf ik niet meer :oops:

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    dat kan ik mij voorstellen.
    ik durf ook nooit een test te doen altijd die negatieve testen in handen daar word je ook niet veel vrolijker van. nou ik zal voor je duimen meid.
    heb je altijd een even lange cyclus?
    dus beloofd het deze maand wat of heb je geen flauw idee?

8. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    dit was de eerste ronde clomid, daarvoor in okt 07 gestopt met de pil en geen menstruatie meer gehad. Het was dan ook opgewekt met provera. Maar had wel heel dik baarmoederslijmvlies, dus volgens de gyn zou ik nu wel uit mezelf ongi moeten worden...

Dus als ik ongi wordt ook prima, is het in ieder geval uit mezelf en kan ik verder met de 2e ronde 150 mg clomid.

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja dat is ook zo. als je uit jezelf ongi word dan is dat ook geweldig natuurlijk. ach ja dan kun je het volgende maand weer proberen. wij zijn nu met de vierde maand bezig. hopen dat deze ronde raak mag zijn we klussen gewoon lekker door

10. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Ja ook voor ons gaat het een keer lukken!

ben je ook al 4 maand bezig met clomid dan?

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja we zijn al 1 jaar en 7 maanden bezig en nu vierde maand met clomid. dat tel ik eigenlijk meer darvoor was het niet echt, toen had ik geen ei sprong nu wel dus nu is het voor het echie zeg maar

liefs

12. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ja bij mij dus ook, heb nu ook pas weer de eerste eisprong gehad sinds............ geen idee eigenlijk haha

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden,

Het word spannend brenda! Zal voor je duimen dat de :evil: :evil: weg blijven :D

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    brenda@ ik heb zowiezo de eerste maand ei sprong gehad maar daarna niet weer een bloed onderzoek gehad en geen fm dus ik heb weer even een afspraak gemaakt want had weer een lange cyclus en geen ei sprong gevoeld afgelopende maand dus denk dat ik geen ei sprong heb gehad. dus ja we zien het wel wat d gyn zegtt.
    misschien zegt die ook wel ik heb toch gezegd een half jaar proberen met de clomid en dan pas weer komen wat doe je hier nu al.
    ja je weet het nooit natuurlijk.

15. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ik vind het juist raar dat je het eerst een half jaar moet proberen, als je geen FM krijgt, weet je toch ook niet goed of het goed aanslaat? Ik moet elke keer vanaf cd 12 langskomen om de 3 dagen tot de eisprong te verwachten is. Vind ik wel prettig want dan weet je ook waar je aant oe bent.

Liefs

16. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja ik zo denk ik dus ook, ik weet nu niet of ik wel echt een ei sprong heb!
    en dan ook nog een lage cylcus er tussen denk ik van ja ik ga toch maar even heen! nou gelukkig maar dat er nog iemand is die het niet vreemd vind hahaha

liefs

17. vermeulenkim

10 aug 2008
    64
    0
    0
    Ambulant begeleider Psychiatrie
    Rotterdam
    Heej meiden,
    Ik heb vanacht zo'n rare droom gehad over allerlei onderzoeken in het ziekehuis en het zat allemaal niet erg goed. Ben er gewoon nog van onder de indruk nadat ik wakker was geworden. Dar heb ik anders nooit. Jeetje wat is dat raar....

liefs

18. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier nog steeds geen :evil: Wordt er een beetje gek van!
    Had voor de zekerheid maar een test gedaan, negatief natuurlijk, maar dat wist ik al wel. Heb al dagenlang pijn in mijn onderbuik en pijn bij de druk bij het plassen, heel vreemd.

Wordt straks teruggebeld door de arts. Dan maar weer een proverakuur er tegenaan gooien.

@all hoe gaat het met de rest verder?

Liefs

19. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey allen!
    vandaag mag ik eindelijk starten met clomid.

hopelijk niet te veel nevenwerkingen!
    jullie veel last gehad ervan?zoja,welke dan?:)

er zijn hier toch best veel meiden waar clomid snel zen werk doet he?hoeveel kans is er om meerling te hebben met clomid?

groetjes :p

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo meiden

dit is mn eerste ronde clomid en heb vanmorge een fm mmeting gehad en ze verwacvht dat er dit weekend 1 gaat springen! dus klussen, morgen weer een fm meting...

Deel Deze Pagina