hannelore@ ik heb bijwerkingen gehad. ik had last van buikpijn moe huilerig. zweet aanvallen. opgezette buik. eigenlijk alles wat je je maar kunt bedenken mooi min is dat, ik hoop voor jou dat jij geen last van bijwerkingen krijgt. hoeveel kans op een meerling dat durf ik niet te zeggen. misschien zijn er hier meiden die dat wel weten? knarboor@ nou spannend allemaal ik hoop voor je dat je een ei sprong krijgt we horen het nog wel van je. liefs
@Brenda, heej meid hou de moed hoog, uiteindelijk komt jou tijd wel! Idd raar van het plassen, maar goed je weet het nooit. Zal voor je duimen... @Hannelore, fijn dat je mag beginnen met clomid. Ik ben deze maand met de 2e ronde clomid gestart. De eerste ronde (50mg) zorgde niet voor een eisprong. Ben gelijk doorgegaan met 100mg, welke ik deze maand heb genomen. Nu moet ik volgende week woe bloedprikken voor mijn progesteronwaarde. Ik heb bij beide kuren geen bijwerkingen gehad. Gelukkig..... Er bestaat een kleine kans op meerlingen met clomid, maar volgens mijn gyn is die erg klein. Mocht 150 mg clomid niet aanslaan en je moet over naar injecties stijgt deze kans met grote mate.... Zal voor je duimen.... @knarboor, wat goed! nou idd veel klussen, hihihih Hoop voor je dat je ei springt er en een mooie zwangerschap voor je aankomt! Hoop dat ik snel ook een keer een eisprong krijg en ik een fm kan laten doen. maar goed nog ff wachten tot 2 dec. @Sunlight, heej meid alles oke=Hoor je niet veel meer... liefs
vermeulenkim@ ja alles is oke. ben begonnen met de vierde maand clomid. we wachten het rustig af. nou ja rustig we wachten het af. het duurd wel giga lang intussen maar ja meer dan afwachten kunnnen we toch niet! ik heb 8 dec een afspraak bij de gyn om het er even over te hebben. omdat de laatste cyclus 4 dagen langer was en geen ei sprong heb gevoeld ben ik dus bang dat het niet meer aanslaat de 50 mg. heb intussen helemaal geen fm meer gehad. alleen de eerste maand toen sloeg het aan en nu moet ik een half jaar proberen. nou vier maand vind ik lang genoeg dus ik ga maar even heen. hahaha. maar heb inderdaad niet zoveel nieuws te vertellen zit een beetje in het zelfde schuitje nog. ik hoop dat daar wel wat verandering in komt! maar ja zoals ik al zei we moeten het gewoon afwachten ik weet niet wat iik er meer aan moet doen liefs
nou er zijn niet zoveel online. beetje jammer dat er niet meer zoveel komen om te kleppen. nou hopen dat het weer een keer wat beter wordt. he dames allemaal een fijn weekend, en klusze allemaal hihi liefs
Hey, ik heb deze cyclus voor de eerste keer Clomid genomen. 50mg sloeg aan.Op dag 18 of19 had ik mijn eisprong, die heb ik duidelijk gevoeld. Ik had dag 19 serieuse buikpijn gehad. Vanaf dan steeg mijn temp langzaamaan. Ik werd die dag ook een beetje ziek (keelpijn en hoofdpijn). Tot ik op dag 24 een dipje maakte, mijn ziek zijn stopte en mijn temp bleef mooi hoog. Ik kreeg vanaf dan ook symptomen zoals gevoelige buik en borsten, hoofdpijn, soms misselijk, ... Nu heb ik sinds vandaag bruinbloedverlies vooral stolsels en in doorzichtig slijm. Zouden dit mijn regels zijn die doorkomen of kan het bij een zwangerschap horen? Ik voel me wel zwanger, maar dat wil niets zeggen, he! Morgen is het mijn NOD dus het wordt spannend!
@bianca, jammer dat je toch ongi bent geworden, zag er idd even naar uit datje zwanger was. Op naar de volgende ronde. Je schrijft dat je een duidelijk eispring voelde. Ik heb al lange tijd geen eisprong gehad en ben eigenlijk neiuwsgierig wat je nu precies voelt. Ben nu bezig met 2e ronde 100 mg clomid en hoop binnenkort mijn eisprimg te krijgen, maar weet dus niet goed waar ik op moet letten. Mischien zijn er nog andere meiden die dit kunnen vertellen.Hor het graag, liefs
@vermeulenkim, Ik krijg altijd een paar dagen van te voren steekjes aan de zijkant van mn buik. Kon ook precies zeggen aan welke kant er een eitje zat voor de fm haha. Vorige keer aan beide kanten eentje. De tweede ronde heb ik met de eisprong zelf een paar uren moeten liggen zon buikpijn, kon niet meer rechtop lopen haha. Maar lang niet iedereen voelt het dus dat zegt niks hoor. Hoop dat je snel een eisprong krijgt meid! Ik ben helaas weer ongie geworden en heb vandaag weer het eerste pilletje gehad. Ik zal vanavond even op iedereen reageren, ik moet nu naar een verjaardag. Fijne zondag allemaal!
Heej emma, bedankt voor je reactie. Ben benieuwd of ik hem ook ga voelen. Maar je het een pijn aan een kant van je buik. Hou het in de gaten. Van de week moet ik mijn eispromg heben. Maar aangezien ik geen eigen cyclus heb weet ik niet wanneer ik hem moet verwachten, dus hou de banner maar beetje aan. liefs
Heey meiden! Hoe gaat het hier? weer een nieuwe week voor de boeg! Ik ben nu met de 3e dag provera bezig, dus nog 2 dagen hierna. En dan maar wachten op ongi worden zodat ik snel met 150 mg clomid kan beginnen! Fijne dag allemaal! Liefs brenda
@bianca, jammer dat je toch ongesteld bent geworden, maar gelukkig werkt het wel. Nu hopen dat het de volgende ronde uitblijft @hannelore, ik heb zelf wel wat bijwerkingen gehad. Beetje bitchy en stemmingswisselingen. Maar daar hebben andere mensen meer last van dan ik zelf . Je hebt een grotere kans op een meerling als er meerdere eitjes springen geloof ik, maar als het goed is houden ze dat wel in de gaten dmv follikelmetingen. Ik had afgelopen ronde ook twee eitjes, maar er is niet 1 blijven zitten helaas @knarboor, spannend de eerste ronde! Nog een fm gehad ondertussen? Nu is het dus afwachten @vermeulenKim, hoop voor je dat je snel een eisprong krijgt! Krijg jij helemaal geen echos? @brenda, Balen dat je weer aan de provera moet.. Maar nog twee daagjes en dan snel weer aan de clomid. Hoop dat je deze maand een eisprong krijgt! Ik heb vandaag het tweede pilletje clomid alweer gehad. Ik hoefde deze maand eigenlijk geen fm meer, maar ik moet een samenlevingstest doen dus moet ik wel weer voor controles. Heeft iemand daar ervaring mee? Is het heel pijnlijk? 2 december moet ik weer en als het goed is met sinterklaas een ei fijne dag nog allemaal! groetjes
Heej emma Nee helaas ik heb alleen bij de eerste twee afspraken een echo gehad, daarna niet meer. Maar goed heb vorige keer ook geen eisprong gehad dus dan maakt een echo geen verschil. Ik hoop nu wat te voelen en uiteraard een eisprong te krijgen. Ga er wel naar vragen hoor als mijn waardes goed zijn deze keer. Dus duimen! Ik vind het ook raar dat ik alleen die medicijnen voorgeschreven krijg en verder moet wachten tot ik bloed mag prikken. Voor de rest gebeurd er niks en dan zijn de maanden erg lang, kan ik je vertellen....hahaha Heej brenda, zal voor je duimen dat 150 mg voorjr gaat werken. Ongi wordt ejk toch wel van die provera, ihihihihi @bianca, nog ongi geworden? @sunlight, ja het wisselt erg met de reactie. Ene keer meer als de andere keer, maar ben blij dat er nogsteeds meiden zijn die naar mijn verhaal willen luisteren en reageren..... Liefs
he meiden zo er is weer aardig bij gekletst hier. nou ik zit nu op dag 15 volgens mij. enik heb nog steeds geen ei sprong gevoeld net zoals vorige maand dus ik denk dat mijn clomid echt niet meer aan slaat nou ja we moeten maar afwachten hoe het komt allemaal. liefs
@emma; ja wel balen idd weer provera, maar ja kan wel langer gaan wachten, maar weet toch wel dat ik niet uit mezelf ongi ga worden. Op de FM was ook niks te zien behalve dikker Baarmoederslijmvlies. @ vermeulenkim; bednakt voor het duimen! Hoop dat het werkt! @sunlight; wat ga je hierna doen dan als de clomid weer niet werkt? @all; ik heb net het eten op en vandaag genoeg afleiding gehad. Afgelopen weekend mijn verjaardag en mijn man zijn verjaardag gevierd en de opbrengst even flink uitgegeven vanmiddag. Heerlijk is dat! Liefs bren
brenda1122@ nou ik heb een afspraak bij de gyn gemaakt ik kon daar pas 8 december terecht. toen ik ongi ben geworden 10 november toen heb ik al heen gebeld dat ik denk dat de clomid niet meer aan slaat. hij had niet eerder plek dan 8 december zei de assisent. ik wou alleen maar even voor een fm heen maar ja nu heb ik dus een afspraak met de gyn. nou ja misschie ook wel goed dan kunnen we even om tafel over hoe het nu verder moet. ja ik kan wel blijven afwachten, maar dat houdt ook een keer op. ik wil nu wel eens een keer wat actie. misschien ben ik wel een zeur hoor maar ik had een beetje gehoopt in 2008 zwanger te raken. er staat in mijn jaar horoscoop dat er in 2009 iets gaat gebeuren dat ik helemaal niet meer verwacht dus ja dan denk ik van nou dna zal het wel 2009 worden. nou we moeten maar gewoon blijven hopen en wachten ..... mijn gyn zei ik heb allang gezien dat je wel zwanger kunt worden alleen je hebt een beetje hulp nodig. dus dat zullen we dan maar geloven. liefs
maar ja het is wel heel frustrerend als het steeds niet lukt, en de gyn doet er verder ook weinig aan. In de meeste zh worden er wel fm uitgevoerd volgens mij. Waarom doen ze dat verder niet dan? drukte? Is er geen ander ziekenhuis in de buurt waar je anders heen kan. Misschien hebben die wel meer tijd voor je! 2008 is dan bijna voorbij, maar dan wordt 2009 gewoon ons jaar! En misschien, je weet maar nooit, worden we nog zwanger op de valreep in december! Liefs brenda
brenda@ ja er is heel veel drukte. ik zit in leeuwarden in ht ziekenhuis en die hebben wel de tijd voor je als je er bent en die mensen zijn ook heel erg lief. maar ja voor mij gaat het niet snel genoeg en ik vindt het vreemd dat ik ondertussen niet fm's krijg. ja wie weer worden we op de valreep nog zwanger in 2008 we hopen het maar. dat zou wel heel erg mooi wezen en mooiste kerst cadeau ooit. hihi nou ik ga even sporten even gedachten op niks zeg maar. misschien dat ik vanavond nog even online kom. doei doei liefs
heej sumlight, nou en dan maar vertrouwen op de gyn. die van mij heeft zoiets gelijks verteld dus ik doe hetzelfde, maar vertrouwen op het beste..... Vraagje: Ik heb wat zere tepels en een opgezette buik, kan dit betekenen dat mijn eisprong eraan zit te komen? Iemand ervaring of een antwoord? Volgens mijn banner moet er in de aankomende dagen wat gebeuren. Hoor het graag, Liefs
vermeulenkim@ moet jij ook zelf een paar maanden proberen? en heb jij ondertussen dan ook geen fm's? ik heb een opgezette buik door de clomid. en ik krij altijd zere tepels en borsten als mijn ei sprong al is geweest. dus misschien heb je hem al gehad? heb je al last van buikpijn ofzo? maar de meesten voelen de ei sprong niet volgens mij. dus ja dan kun je niet meer doen dan afwachten deze maand liefs
hallo meiden is er nou alweer niemand online wat saai hahaha he spreek jullie snel weer hoop ik liefs