ik ben er wel... was vanavond aan het sporten, niet dat het veel helpt want elke keer als ik aan provera en clomid begin, hou ik weer vocht vast! liefs
hey meiden, toe maar lekker sportief aan het sporten moet ik ook noooodig weer es doen ben echt lui, af en toe sporadisch ga ik es te hardlopen maar daarmee is het wel gezegd haha. kim, ik heb ook altijd zere tepels na de eisprong. misschien is je eisprong al geweest? dan is het nu nog even spannend! ik ga zo mn bedje in, lange dag gehad en morgen weer .. fijne avond nog !
brenda@ ja dat heb ik ookk van clomid echt zeer irritant. ach ja ik denk maar zo misschien was ik anders nog wel dikker geworden. emma21@ ik zit ook nog maar net weer op sport hoor sinds twee maanden dus zo erg is het niet hahaha. ik vindt het altijd wel even lekker even de gedachten ergens anders. liefs
oke er is weer veel geklest hier zie ik wel hahahaha niemand meer goed nieuws of slecht nieuws wat je even kwijt moet? liefs
ja ik heb goed nieuws, haha heb het laatste pilletje weer gehad dat ook weer gehad! Hoe is het hier verder met iedereen? Ik ben vandaag even op kraamvisite geweest bij mn nicht. Die heeft een dochtertje gekregen, zo mooi is dat he. Hopelijk wij snel ook !
emma21@ mooi dan heb je die maar weer binnen nu hopen dat je eitje snel mag springen. ja kraamvisite is leuk ook al doet het mij wel zeer elke keer zo'n klein leventje te zien die van een ander is en niet van mij. het liefst had ik ze stiekum onder mijn jas verstopt en meegenomen naar huis hahaha. ja idd zou mooi wezen dat wij dat ook mogen krijgen liefs
Heej meiden , Hier alles goed, heb nog steeds pijnlijke tepels.... Hoelang na je eisprong blijft je dat houden? Moet as di naar de gyn. Maar als jullie gelijk hebben, dan is het iig pos dat ik een eisprong heb gehad, vanwege mijn pijnlijke tepels.... Hoop het zo en wie weet een mooi kerstkadootje aansluitend...... Hou jullie op de hoogte. liefs
vermeulenkim@ dat zou een heel mooi kerstcadeautje wezen. ik hoop het voor je meid. ik had ook een sinterklaas cadeautje gehoopt maar die mochten we niet krijgen dus ja wij hopen nu ook op een kerstcadeautje dus wie weet! liefs
@ sunlight, wat is je stand van zaken. Hoeveel uren heb je nu gehad en jij had toch binnekort ook een afspraak bij de gyn, omdat je dacht dat de clomid zijn werk niet meer doet.... Ik hoop het ook, vind het erg verdacht dat mijn tepels zo'n pijn doen, maar goed moet niet teveel hoop hebben anders donder ik straks, als het niet zo blijkt te zijn, zo hard weer naar beneden....... Uiteindelijk zal het een keer gebeuren toch.... Meid ik zal voor je duimen en volgens mij zitten we vlak achter elkaar met onze cyclus, dus zal ik aan je denken. liefs
hey meiden, ik heb afgelopen keren ook twee weken na de eisprong zere tepels gehad, maar dan niet zo erg meer. Jullie gaan trouwens tegelijk op deze cyclus! Spannend hoor. Voor mij duurt het nog weer even. Misschien nog net een kerstcadeautje Hoeveelste kuur is dit voor jullie? Voor mij de derde met 50 mg. fijne dag!
@ emma, had jij 2 weken lang zere tepels, dan kan ik nog wat verwachten. Ik ben nu aan de 2e ronde 100 mg bezig. De 1e ronde gaf bij mij geen eisprong dus gelijk door met een verhoging. En nu dus al een aantal dagen zere tepels, maar durf niks te verwachten, we zullen zien. liefs
emma, mijn tepels worden al minder gevoelig dus ik denk dat ik wel een eisprong heb gehad maar niet zwanger ben. Maar dat zou ook goed nieuws zijn. Ik moet as di bij de gyn komen dus ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte. Ik zal ook eens vragen naar fm, heb ik nog nooit gehad en zeker ook niet over gesproken met de gyn. Maar dat zal ook liggen aan het feit dat ik geen eisprong had met 50mg clomid. Nou meiden duimen en ik laat jullie het as di weten. liefs
hey, @kim, ben benieuwd hoe het gaat bij de gyn morgen. Hopelijk straks goed nieuws, en dat de zere tepels minder worden zegt niks over een zwangerschap hoor Ik had vanmorgen een fm, en kreeg goed nieuws Het is nu dag 11 en er zat al eentje van 14 mm en aan de rechterkant nog een paar wat kleinere. Over twee dagen krijg ik nu een samenlevingstest. Vind het wel spannend. Hopelijk is de uitslag goed. Ik ben nu op mn nichtje van 3 maandjes aan het passen, vet schattig @sunlight, hoe is het met jou?
hey meiden, nou slecht nieuws van mij. Ben bij de gyn geweest en mijn waarde was 7,5. Veel te weinig voor een eisprong. Het enige wat er nu te doen staat is doorgaan met 150 mg. Ik baal ontzettend....Ik had zo gehoopt op een eisprong, omdat ik van die zere tepels had. Volgens de gyn is het uitgesloten dat ik zwanger ben en heeft toen ook nog een echo gemaakt, helaas...... Wat wel bleek uit de echo is dat er wel een groot ei zat, maar helaas dus niet is gesprongen! Maar goed teleurstellend genoeg, al zeg ik het zelf. Het enige wat een verklaring kan zijn van de zere tepels is dat ik ongesteld moet worden. Nu ben ik hier ook wel blij mee, omdat dit sinds fen dit jaar al niet meer is gebeurd. Tevens gesproken over injecties, waarbij meelingen een riscofactor wordt! Eerst bellen met mijn verzekering over wat er allemaal vergoed wordt. Met de gyn afgesproken dat op het moment ik ongi wordt, uit mezelf of via primolute, ik moet bellen voor een afspraak. Ze wil dan graag nog een echo maken om te kijken hoe het eruit ziet als alles eruit is...Ben benieuwd. Maak me ook wel zorgen over die injecties en wat dat teweeg brengt. Heeft iemand hier ervaring mee of iets van iemand gehoord. Dan hoor ik het erg graag! Bedankt lieve luisterende oortjes, Liefs
Hallo meiden! Lees nog steeds met jullie mee en wil jullie heel veel succes wensen! @Kim; Mijn eitje is pas op dag 35 gesprongen en ik ben zwanger! Ik vind het raar dat ze het niet nog even afwacht.. Ik kreeg ook pijn in mijn tepels voor mijn eisprong! Ik zou nog heel even wachten met de provera meis, er is nog hoop! Succes iedereen en een dikke knuffel!
Heej linda, ik had bij de 1e keer ook een waarde van 1,2. Van de gyn moet ik altijd op de 21e dag bloed laten prikken en de echo gaf aan geen zwangerschap dus ben wel zeker van mijn zaak.Na hoeveel clomid en rondes was jij nu zwanger... Vind het zo spannend allemaal, helemaal die prikken liefs
Maar vergeet helemaal te vragen hoe het met jou is.....! Alles oke Zat ff vol van mezelf, hahahah liefs
Hi meis! Heb mijn berichtje aangepast, zag eigenlijk later pas dat je een echo hebt gehad! Dus zie mijn bericht! Ik ben de tweede ronde zwanger geraakt met een eisprong op dag 35