Maar je hebt wel gelijk, er zat wel een ei. De gyn heeft nu gezegt dat ik idd even een week moet wachten. Misschien toch uit mezelf ongi wordt en anders verder gaan met primolute. liefs
Gebruikte jij ook provera of primolute en wat had jij een lange cyclus. Ik ben deze keren alleen maar van de medcijnen ongi geworden dus korte cyclus. Maar goed een echo zegt genoeg.....
Mijn laatste cyclus was dus 59 dagen Ik had ook twee keer bloedgeprikt waaruit bleek dat ik geen ei had gehad, maar omdat ik al die hormonen in mijn lijf even zat was besloot ik een pauze te nemen... Totdat ik opeens pijn in mijn tepels kreeg op dag 32 ofzo, toen heb ik na een week weer bloedgeprikt en ja hoor, toch nog een eisprong! En na twee weken getest.. ZWANGER! Dus eigenlijk is het een kwestie van geluk geweest, had ook moeten gaan opwekken met Duphaston en gelukkig heb ik dat niet gedaan! Misschien heb je deze week toch een eisprong, ik zou het lekker afwachten als ik jou was! Opwekken kan altijd nog Succes!
he meiden ja idd vermeulenkim we lopen samen op. maar ik geloof dat het voor jou niet zoveel meer uit maakt omdat je dus geen ei sprong hebt gehad erg balen meid. ja ik moet maandag naar de gyn 8 december en dan ga ik het gewoon zeggen hoe ik er over denk ik wil nu weten wat ik moet. 2 rondes 29 dagen geen last van mijn tepels zoals ik dat voor de clomid wel had. nu 3e ronde 33 dagen en wel last van tepels na mijn ei sprong. dus ik vindt het heel erg vreemd. en 3e ronde kreeg ik dus van een vriendin en mijn moeder te horen van je ziet er anders uit deze maand. dus nu denk ik dat mijn clomid gewoon niet aan heeft geslagen en ik was ook helemaal niet emotioneel dus ja ik wil nu gewoon weer fm hebben en weten waar ik nu sta en wat ik moet doen want ik wordt gek van ik weet gewoon helemaal niks. en dan moet ik 6 maaanden zelf proberen nou ik ben het zat om het zelf te proberen dus ik wil nu weten waar ik sta. zo dat is er uit hahaha liefs
goeiemorgen! @kim, wat jammer dat is echt balen meid. Ik hoop echt dat dat ei toch nog gaat springen! @sunlight, snap dat je graag wil weten hoe het nou zit.. die onzekerheid is ook niks. Ben heel benieuwd. Ik zou gister een samenlevingstest krijgen maar dat kon nog niet, hij heeft nog een echo gedaan en er zaten nu aan de linkerkant twee grote eitjes en aan de rechterkant nog een paar wat kleinere. Ik reageerde er bijna te goed op zei ie :S Hopelijk worden het er niet meer, heb ook erge buikpijn. Nu moet ik vandaag om half 12 voor een samenlevingstest, ben benieuwd. fijne dag vandaag!
Heej meiden, Ik ben di naar de gyn geweest en werd do ongi. Althans had veel bruine afscheiding. Heb de gyn gebeld en heb de 16e weer een afspraak. Ik ga morgen toch maar gewoon beginnen met clomid. Ik twijfel een beetje, omdat mijn ongi neit goed doorzet..... Baal nog steeds dat ik aan de 150 mg moet, maar goed..Het beste er van hopen. Fijne sinterklaasavond, liefs
vermeulenkim: nou jammer dat je ongi bent geworden. wie weet slaat de 150 mg wel aan en ben word je gewoon zwanger aankomende maand. niet de moed opgeven meid en gewoon het beste er van hopen succes met alles liefs
@sunlight, bedankt voor de bemoedigende woorden, kan ze momenteel goed gebruiken. Ben vandaag met de 2e dag clomid begonnen en nu maar hopen.... Ik wil de 16e wel van de gyn weten waarom zij zij dat ik gen eisprong had gehad. Dit kan helemaal niet als ik uit mezelf ongi wordt. Wat betekend dat er wel een eisprong was, maar niet bevrucht..... Of begrijp ik het nu verkeerd....?!?!? Hoe is het verder met jou. Spannend nog 3 dagen en dan kun je testen! Al wat klachten ontwikkeld? Hoor het graag, liefs
Heey meiden! Hoe is het hier? Ben een tijdje weg geweest, erg druk met van alles.. Ondertussen ongi geworden door clomid en vrijdag begonnen met de 2e ronde clomid. 150 mg dit keer ipv 100. Heb er nog niet erg veel last van behalve af en toe duizelig, maar wel verschrikkelijke lage rugpijn. Kreeg mijn schoenen niet eens uit net.. Hopelijk slaat de clomid deze ronde wel aan! Liefs brenda
@ brenda, ik ben afgelopen do ongi geworden en ben za ook begonnen met 150 mg clomid en zit nu op mijn 2e dag. Spannend he! Waren bij jou de 50 en 100 mg ook niet aangeslagen. En ben jij ook niet bang voor die prikken, mocht de clomid niet aanslaan? Ik maak me zo ongerust over dir prikken. Liefs
ik vind het ook spannend hoor! Zit nu op 3e dag clomid, dus deze ronde gaan we gellijk op! De eerste ronde clomid ben ik gelijk begonnen met 100mg, maar dit sloeg niet aan helaas. Dus gelijk door naar 150. en ja als dit niet lukt volgende maand de spuiten. Die prik lijkt me ook eng, maar denk dat je het gewoon een keer moet doen en dat het daarna wel meevalt. heb je verder al last van de clomid? liefs bren
Heej, nee ik heb helemaal geen last van bijwerkingen, ff afkloppen! Ook bij de voorgaande rondes helemaal niks. Idd leuk dat we samen opgaan, heb je toch altijd even iemand om tegenaan te kletsen..... Die spuiten, jeetje, ja daar zie ik wel tegenop en de kans op meelingen stijgt dus das ook niet geheel onbelangrijk. Niet dat ze niet welkom zijn, maar toch je zal er de eerste keer gelijk 3 krijgen, hahahahah Ben je ook gelijk genezen, hahahah Nee zonder dollen, maak ik me ook een beetje zorgen. liefs kim
Misschien is het helemaal niet nodig! En zijn we allebei deze maand zwanger. Dus op oudejaarsdag ongeveer testen en dan hopelijk met goed nieuws het nieuwe jaar in! Dat zou erg mooi zijn. Wat is de kans dan op meerlingen bij spuiten, weet je dat zo? Ik wil graag 2 of 3 als dat lukt natuurlijk, maarja bij een drieling ben je wel gelijk klaar liefs
Nou dat zou echt een onwijs goede afsluiting zijn van het jaar 2008. MIjn ouders hebben dit jaar een nieuw huis gekocht en het oude is ook verkocht. Mijn broer heeft een baan aangeboden gekregen in NYC. Dus nu ik nog...... Nou meid ik ga zeker duimen, tot ze blauw zien, hahahah liefs kim
Dan ben jij nu zeker aan de beurt! Gaat goed komen, we blijven positief denken! Heb je al een afspraak voor FM? Ik de 15e, dan zit k op CD13. liefs
hahaha ik moet de 16e naar de gyn, hahaha Heb nog nooit zo'n fm gehad, maar ga ervan uit dat dit bij mij nu ook gaat gebeuren. Zo niet dan vraag ik er om, hahahah Zo snel is ze niet van mij af, ihihihih Echt super leuk dat we steeds meer op elkaar gaan lijken qua cyclus en afspraken. Gezellig! Dikke knuffel, kim
Ja dat vind ik ook erg leuk! Hebben in ieder geval veel gemeen qua cyclus e.d. Kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden... als je de 16 e heen moet, krijg je vast ook een FM. Ik moest 3 keer terugkomen vorige keer voor FM. Helaas was er geen groei te zien toen. Dikke knuffel terug
vermeulenkim@ ja nog drie dagen dan kan ik testen. nee ik voel nog niet zo veel. alleen net werd ik even heel erg misselijk ik dacht ik moet zo overgeven. erg zweterg maar verder niks. dit kan natuurlijk ook allemaal komen omdat ik ongi moet worden.ik denk niet dat ik zwanger ben. ik moet morgen naar de gyn dan kan ik even mijn vragen kwijt en ik hoop dat hij nu na vier maand weer een fm wil doen. ik vindt dat ik wel weer lang genoeg heb gewacht. en dat ik nu wel weer een keer duidelijkheid mag hebben. wan ik dnek dat de clomid deze maand weer niet is aangeslagen maar ja dat weet je niet zeker he gewoon afwachten. liefs