Hey meiden, Hoop voor jullie dat de 150 goed aanslaat! Kim, hoop dat je nu wel een fm krijgt, is toch wel fijn om te weten hoe het er ongeveer voor staat. Het lijkt mij trouwens ook dat je wel een ei hebt gehad als je ongesteld wordt. Sunlight hoe ging het bij de gyn? Ik heb vorige week een samenlevingstest gehad en die was niet zo goed.. hij vond een heleboel dode zwemmertjes en 1 levende en die was traag . Dus nu word mijn vriend onderzocht en moeten we de 18e terug komen voor een gesprek. Dus ik hoop echt dat het mee gaat vallen.
@emma; wat balen dat de uitslag zo slecht was. Hopelijk valt het uiteindelijk toch mee... liefs brenda
he meiden nou ik ben gister naar de gyn geweest, als ik ongi word moet ik een afspraak maken voor de 12e dag en krijg ik gewoon weer fm's jeuh. nu weet ik tenminste zeker of ik wel een ei sprong heb ik mag gewoon elke maand langs komen en dan krijgen we ook te horen wanneer de beste klus dag is hahhaa. hopelijk heb ik geen gelijk maar anders moet ik over op de 100mg maar ik heb net een heel klein drupje bloed verloren dus zal zo wel door breken jammer genoeg we zullen het wel zien. en dan bellen voor een afspraak. zo dan zijn jullie weer even op de hoogte! liefs
nou meiden niemand meer iets beleefd? geen meiden zwanger of ei sprongen hier het is hier de laatste tijd wel erg stil! liefs
hey, ja vind het hier ook erg rustig, maar komt misschien ook omdat er niet altijd gereageerd word op je. Wat super dat je weer gewoon fm's krijgt trouwens! Nu weer even afwachten dus. Ik zit ook nog steeds op het wachtbankje haha . Als het goed is krijgen we over een paar daagjes uitslag van het zaadonderzoek, ben benieuwd!
oh spannend. wachten is altijd erg vervelend! ik kan er tenminste nooit goed tegen. als de uitslag dan maar goed is dan heb je tenminste niet voor nets gewacht vindt ik altijd. hou je het nog een beetje vol of zit je vol spanning? liefs
Hey, @sunlight, ik kan er ook niet zo goed tegen , en hoe dichter bij je komt hoe erger het word haha Maar ik hou het nog vol . Zijn de nog doorgebroken trouwens? Dan zou je toch wel denken dat 50 nog aanslaat. Ik ga er weer vandoor, moet straks werken tot 21:15 maja beetje afleiding is wel goed haha @Kim, hoe is het met je meid? fijne dag vandaag!
ja de ongi is doorgebroken. nee voor ik aan de clomid zat had ik ook een cyclus van 33 dagen ong de ene keer 30 de andere keer 33. toen ik de eerste twee maanden aan de clomid zat had ik keurig 29 dagen beide cyclussen nu val ik weer terug in mijn oude patroon dus de ene maand 33 dagen gehad en nu had ik een cyclus van 30 dagen dus ik weet het ook niet daarom heb ik straks die fm's weer zodat ik gewoon zeker weet dat er iets gebeurd of niet! ja een beetje afleiding kan nooit kwaad. ik zoek meestal ook voor veel afleiding. maar dat wil niet altijd even goed lukken liefs
Heej meiden, Nog iemand met goed nieuws? Brenda succes ma bij de gyn, ik ben erg benieuwd.... Sunlight, zie dat je cyclus weer opnieuw is begonnen. Wat zei de gyn? Ben erg benieuwd..... Liefs kim
hey meiden, ik kom er ook bij als het kan... Mag nu ook indelijk met clomid beginnen, eerst nog t kuurtje afmaken van primolut... ik heb nog nooit echt een egelmatige cyclus gehad... dusja het zou vor mij allemaal er nieuw aanvoelen enzo... liefs..
Heey meiden, ik ben er ook weer @vermeulenkim; ik heb bijna geen last gehad van bijwerkingen, merk nu ook nog weinig. Denk dat er morgen weinig te zien is op de fm. hoe is het verder met jou? jij hebt dinsdag de fm toch? @tibisai; welkom, met hoveel mg clomid ga je beginnen? liefs bren
Goeimiddag @ Tibisai, welkom hier! Dus de eerste ronde, spannend! Ik had ook nooit een regelmatige cyclus, en toen ik in de eerste ronde clomid zat voelde ik ook van alles, en elke keer denk hmm zou het? haha Veel succes meid, hoop voor je dat het mooi aanslaat. Krijg je ook fm's? @Brenda, dus morgen weer een fm, ben benieuwd. Waarschijnlijk zit er wel een mooi eitje . Dat je niks voelt zegt niks hoor, de meeste vrouwen voelen de eisprong niet! Duim voor je Ik heb verder nog nergens last van, geen buikpijn, geen zere borsten. En het duurt nog zoooo lang Aankomende dinsdag hebben we een gesprek over de uitslag van het zaadonderzoek en de samenlevingstest... Nou ja fijne zondag allemaal!
Haai meiden, dankje voor de welkomst support... haha @brenda1122 - Ik mag met 50mg beginnen brenda, en hoop ook dat het zal aanslaan. @emma21 - Ik ben er zo benieuwd naar wat er precies in me lichaam zou gaan gebeuren. Ik moest van de gyn 2x bloed komen prikken .. en mag ook zelf met ovu testjes alles bij houden. Hoe minder naar de zkh ... hoe beter
Heey meiden, Vanochtend weer bij de gyn geweest voor fm (cd 13). Helaas weer niks te zien. Bmsv was wel goed dikker geworden, maar geen groeiende follikels. Ben bang dat de 150 mg ook dus niet aanslaat. Ik meot vrijdag weer heen. Als dan wel een groei te zien is, maar wel te wenig dan moet ik nog 1 maand clomid slikken, maar dan 200mg! En als er weer niks te zien is, begin ik volgende maand met spuiten. Waarschijnlijk hoor ik bij de 25% die clomid-resistent is @kim; jij hebt morgen fm toch? hoop dat er bij jou wel iets te zien is! Liefs Brenda
o wat balen brenda . Nou nu hopen dat het een laat ei word, en anders met een hogere dosis. Prikken lijkt me minder, maar ja gelukkig maar dat het er is. Succes meid, wel positief blijven hè
meiden ik heb een test gedaan, ben te ongeduldig haha staat in mn album Fijne dag vandaag allemaal @kim, succes bij je fm!
@emma, zie ik daar een streepje, of moet ik zeggen 2 streepjes zie toch echt iets.....ben benieuwd.....
Heej meiden. Vandaag bij de gyn geweest en ze heeft een echo gemaakt. Ze zag was verdachts en vertelde dat ze een ringetje zag. Wat betekend dat er een mogelijkheid bestaat dat ik zwanger ben. Ik hoefde me geen zorgen temaken over de net ingenomen clomidkuur want dat kon verder geen kwaad. Ik moest gelijk bloedprikken en heb as do weer een nieuwe afspraak met de uitslag. Aan de hand daarvan zien we verder, ben ik zwanger of moet ik nogmaals progesteron prikken en moet ik doen overstappen naar de hormoonprikken. Het zou altijd kunnen zijn dat ik een laat ei heb gehad, wat toch bevrucht is en ik daarna een bloeding heb gehad. Dit betekend ook dat de progestreronwaarde onjuist was, omdat ik dan tevroeg had geprikt. Natuurlijk begrijpen jullie dat ik niet kon wachten om thuis een test te doen. Ik heb een test gedaan en die geeft aan dat ik ZWANGER ben! Durf eigenlijk niet te geloven dat het zo is......Ik hoop do van de gyn hetzelfde antwoord te krijgen. Nou meiden, wat een verhaal..... Julie horen snel wat de def uitslag is. liefs kim ps Emma, lijkt erop dat er twee streepjes te zien zijn... wie weet zijn we tegelijk zwanger!
aaah Kim wat goed! Dan was die bloeding dus geen menstruatie maar een innestelingbloeding Gefeliciteerd!!!