wie bezig met clomid? en hoe snel resultaat?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sunlight, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    vermeulenkim gefeliciteerd meid. mijn gyn zei dat het goed was dat ik langs kwam en krijg nu dus gewoon fm's moet as maandag weer heen dus afwachten en kijken of de clomid nog aanslaat.

emma je bent dus ook zwanger? gefeliciteerd dan meid

geniet er allebei van en ik hoop dat het allemaal goed gaat komen

liefs

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    emma ik heb even in je album gekeken en zie idd ook duidelijk een streep super

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden,

Ik heb er nog 1 gedaan van clearblue en die was duidelijk positief :D. Heb zometeen een afspraak bij de gyn voor de uitslag van zaadonderzoek onder andere, daar maak ik me niet meer zon zorgen om haha.

@sunlight, beter dat je weer fm's krijgt!

4. vermeulenkim

10 aug 2008
    64
    0
    0
    Ambulant begeleider Psychiatrie
    Rotterdam
    Heej meiden,
    Vandaag weer bij de gyn geweest, maar ik ben in een heel pril stadium zwanger. Ze kan zelf met een echo nog niet veel zien. Ik heb 30 dec nog een afspraak zodat ze wederom een echo gaat maken om te kijken hoever ik ben.
    Ben nog erg voorzichtig want er kan nog steeds een heleboel misgaan. Maar het is onbegrijpelijk dat het toch gelukt is....

Sunlight, fijn om te horen dat je weer fm krijgt. Geef toch een beter gevoel als je wat meer weet. En Sunlight, blijf hoop houden want jou tijd gaat echt komen!

Emma, jij ook gefeliciteerd! ben erg benieuwd hoe het vandaag was? Hoor het wel.

Liefs kim

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Hey,

Kim, wat spannend! Nog even afwachten dus op de echo. Je moet wel even je banner aanpassen hoor haha, tis nog pril maar je bent wel ècht zwanger :D echt super!

De uitslag vanmorgen van het onderzoek was goed , had ik nu ook wel verwacht :) . Toen ik zei dat we een positieve test hadden zei de gyn, ok we gaan een echo maken :) Er waren twee vlekjes achtig iets te zien, hij zei dat daar iets zou kunnen komen.
    Acht januarie heb ik de volgende echo. Oja en ik moet dinsdag een bloedtest doen. Ben wel benieuwd of het er 1 is of misschien 2 , er waren wel meerdere eitjes deze maand :confused: :D maar dat zien we wel, tis allemaal welkom. Nu hopen dat alles goed gaat natuurlijk! Tis nog wel spannend.

Hoe is het met de rest?
    x

6. tibisai

tibisai Actief lid

nou ik zie op de forum dat er al wat meiden zwanger zijn. Gefeliciteerd met jullie kerst kado :D...

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    dank je tibisai, jij ook heel veel succes en hopelijk snel raak!

8. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    Meiden gefeliciteerd wat een leuk nieuws!

Geniet ervan, jullie hebben het verdiend!

@all; ik ben dus clomid resistent, heb de benodigdheden om mijzelf te injecteren met FSH nu meegekregen en daar begin ik in de nieuwe cyclus dus mee. Geen bijwerkingen dan gelukkig maar wel vaker controles.

Heb gelijk een proverakuur meegekregen want weet wel zeker dat ik ook nu niet uit mijzelf ongi wordt dus daar begin ik eind deze week alvast mee, want het duurt toch nog een week voordat je dan uiteindelijk ongi wordt.

Liefs bren

9. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hey meisjes

ik zie allemaal weer nieuwe dames hier :D
    en ook nog nieuwe zwangere :D daar word ik helemaal happy van :D
    hier weer een beetje saaie cyclus
    moest voor me operatie (19-11) geen clomid gebruiken en ik dacht uit me hoofd gezegt zit ik nu alweer op dag 43 :(
    FF geeft wel een stippel kruis maar ik heb me ei niet gehad , denk ik !
    ik moet zoieso 30 dec met duspathon weer beginnen omdat ik 19-01 weer word geropereert aan me eileiders!
    we wachten geduldig af ;)

knuff gaby

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Brenda, bedankt!
    toch resistent dus.. :( das echt balen. Gelukkig hebben die injecties geen bijwerkingen maar lijkt me wel heftig hoor! hoop dat je nu een mooi eitje krijgt komende ronde.
    Hoelang moet je dan injecties hebben? Ook 5 dagen ofzo net als clomid?

@Gaby, succes met wachten. dat is echt niet leuk als het zolang duurt terwijl je nog niet verder kunt. Wat gaat er gebeuren na de operatie? en wat gaan ze precies doen? Hopelijk kun je het tijdens de feestdagen beetje uit je hoofd zetten.

Hier is alles goed, ik had gister bloed geprikt voor hcg, en die was best aan de hoge kant, 800 al :) Dus ik moest vandaag komen voor een echo om zeker te zijn dat het geen bbz of meerling is.
    Dat is het niet, er zit er 1tje.
    21 januarie is de volgende echo.
    Ik heb een fototje meegekregen haha staat in mn album :)

hele fijne kerstdagen meiden!

11. vermeulenkim

10 aug 2008
    64
    0
    0
    Rotterdam
    Heej meiden,

Ik heb alweer een tijd niks van me laten horen, maar goed is ook heel wat gebeurd. Ben net terug van de gyn en ik ben officieel 6weken en 5 dagen zwanger. Ik ben op 20 aug uitgerekend... Maar goed de risico's op miskraam blijven tot de 12e week natuurlijk bestaan. Dat geldt voor iedereen.
    Omdat ik een laat ei heb gehad wil de gyn me toch nog even onder controle houden. Ik heb 9 jan weer een nieuwe afspraak staan.

Wat wel een grote tegenvaller is, mijn zwangerschapsmisselijkheid, echt niet normaal! Als ik dit had geweten, hahahahah Nee hoor.....
    Ik kots de longen uit mijn lijf en hou weinig dingen binnen. Alleen de geur van eten maakt me al ziek! De gyn had gezegd zoveel mogelijk luchtjes te vermijden en veel buiten de deur te eten. Ik moet het houden bij veel droge dingen zoals kaakjes en crackers. Voor de rest hoef ik nergens aan te denken, van ik moet gezond eten. Het kindje heeft voldoende reserves.

Ik wil jullie allemaal een gelukkig en voorspoedig 2009 toewensen en dat er maar veel kindjes geboren mogen worden.
    Dikke kus en tot snel,
    Liefs Kim

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kim! Je bent zwanger! Wat goed zeg! :)

Toch een laat ei?! Net als ik! GRAPPIG!

Geniet er maar lekker van meis! En die misselijkheid gaat hopelijk snel weer over! Mijn tip, op meerdere tijdstippen kleine beetjes eten! :)

X Lin

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden gefeliciteerd!

aan alle nog niet zwangere....2009 wordt een top jaar!

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden

zo allemaal weer nieuwen wat gezellig
    en al heel veel zwangere dames. meiden van harte gefeliciteerd. echt super

ik ben bij de gyn geweest en mijn gevoel heeft gelijk ik heb geen ei sprong meer dus de 50mg slaat niet meer aan. moet volgende cylcus over op 100 mg nu hopen dat dat wel aanslaat en ik straks gewoon weer een ei srpong krijg.

nu meer dan afwachten kunnen we niet

hoe is het verder met jullie allemaal meiden?

liefs

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Allereerst gelukkig nieuwjaar!

@vermeulenkim, gefeliciteerd met je goeie echo!
    Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Hoop dat het niet erger word.
    Ik mag nie klagen geloof ik, heb nog nergens last van , wel heel moe.
    Ik ben nu 6 weken en 3 dagen als het goed is, we lopen dus bijna gelijk , grappig :D
    Doe je ook mee met moeders voor moeders?

@sunlight,
    Wat jammer meid :( je gevoel zat dus wel goed. Nu weer even afwachten en dan heb je weer een mooie kans!

16. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    @emma21 ja mijn gevoel zat wle goed. gelukkig dan heeft mijn gevoel mij ook niet in de steek gelaten. maar ja aan de andere kant nog meer hormonen dat is wel een beetje jammer. ik ben er al zo emotioneel van hahaha word nog wat met 100 mg. hoe is het met jou? super blij denk?

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    Ja je hebt misschien wel wat meer bijwerkingen dan :S dat is wel minder. Maar misschien valt het wel reuze mee!
    Ik ben heel blij, maar ook nog bang, tis zo onzeker. Daar had ik van te voren helemaal niet bij nagedacht dat het mis zou kunnen gaan, dus nu gaat het afwachten gewoon weer even verder haha. Maar nu ik wat verder ben is dat wel minder geworden op zich, het voelt wel goed in elk geval.
    wanneer moet je nu weer beginnen?

18. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja idd het kan allemaal mis gaan. maar als je over alles zo gaat denken wat je ook maar doet in je leven dan heb je geen leven meer dan kan je wel gek worden van onzekerheid.
    meis gewoon ervan genieten.
    ik zit nu op dag 24 dus ik denk over ongeveer 10 dagen dat ik kan beginnen met de nieuwe clomid ronde. ach ja we zien het wel. ik krijg nu in elk geval elke maand fm's dus hoef nu niet meer te denken van heb ik nou wel of niet een ei sprong.ach we wachten het allemaal wel af
    we gaan nu even een film kijken. meid heel veel plezier van het zwanger wezen. en geniet ervan.

liefs

19. vermeulenkim

10 aug 2008
    64
    0
    0
    Rotterdam
    @sunlight, In ieder geval fijn om te horen dat je zelf nog het beste weet wat er gebeurd met je lichaam.. Meer hormonen zijn idd niet fijn, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Ik zal voor je duimen dat het met 100mg, netzoals bij mij, raak voor je zal zijn.
    @emma, nou idd we lopen op een paar dagen na elkaar gelijk, wat leuk!
    Ik ben heel erg misselijk. De medicijnen helpen goed maar de hele dag door heb ik zo'n bal in mijn buik erg vervelend. Maar hopen dat het na 12 weken minder wordt.
    Ik doe ook moeders voor moeders. As woe komen ze voor de eerste keer langs, ben benieuwd.....

liefs kim

20. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    vermeulenkim@ dus jij bent ook met de 100mg zwanger geraakt oke dan krijg ik weer een beetje meer hoop hahaha. sloeg de 50mg helemaal niet aan bij jou? volgens mij niet he wat ik mij er van kan herinneren. ik denk dat bij mij de 50mg 2 maand aan heeft geslagen. van de 5 maanden gebruiken. nou hopen dat ik straks snel zwanger ben. ik ga er niet vanuit we moeten al zo lang wachten. 2009 is al begonnen in mei zijn we 2 jaar bezig het duurd mij allemaal veel te lang. nou ja als ik straks maar zwanger ben dan zal ik alles wel heel snel vergeten.

liefs

Deel Deze Pagina